حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حسگر تصویر آمنی ویژن OV60A با وضوح ۶٠ مگاپیکسلی رسماً رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | دوربین

آمنی ویژن، یکی از کمپانی‌های مطرح تولید حسگرهای تصویر است. این حسگرها، معمولاً قیمت ارزان و امکانات بالایی دارند. به همین دلیل، آمنی ویژن یکی از پر طرفدارترین سازندگان حسگرهای تصویر در میان برندهای مختلف است. جدیدترین حسگر تصویر این شرکت، یعنی حسگر تصویر آمنی ویژن OV60A به تازگی رونمایی شده است. در ادامه نگاهی به مشخصات فنی این حسگر تصویر جدید خواهیم داشت.

حسگر تصویر آمنی ویژن OV60A

آمنی ویژن یکی از پر طرفدارترین سازندگان حسگرهای تصویر است. این حسگرها، در پایین رده‌ها، میان رده‌ها و حتی در برخی مواقع، پرچمداران، به کار گرفته می‌شود. به طور مثال، پرچمدار سال گذشته شیائومی، یعنی Mi 10 Ultra، از حسگر تصویر آمنی ویژن OV48C استفاده می‌کرد. با استفاده از همین حسگر تصویر، می ١٠ اولترا فاتح صدر جدول تست دوربین اصلی DxOMARK شد.

 

امتیاز DxO شیائومی می ۱۰ اولترا منتشر شد: صدر برای شیائومی

 

اما به تازگی، حسگر تصویر جدیدی از سوی این کمپانی ارائه شده است. به گزارش EqualLeaks، این حسگر تصویر که OV60A نام دارد، از مشخصات مناسبی بهره می‌برد.

مشخصات فنی حسگر تصویر آمنی ویژن OV60A

حسگر تصویر آمنی ویژن OV60A

حال نوبت به بررسی مشخصات فنی این حسگر تصویر تازه وارد می‌رسد. وضوح این حسگر تصویر، ۶٠ مگاپیکسل است. همچنین اندازه پیکسل‌های این حسگر در حالت ۶٠ مگاپیکسلی، برابر با ٠.۶١ میکرو متر است. اما در حالت ترکیب ۴ پیکسل در ١ پیکسل، اندازه این پیکسل‌ها به ١.٢٢ میکرو متر خواهد رسید. در این حالت، وضوح ۶٠ مگاپیکسلی به ١۵ مگاپیکسل می‌رسد. در این حالت، حساسیت حسگر به نور بیشتر می‌شود و عملکرد بهتری را در محیط‌های کم‌ نورتر شاهد هستیم.

اندازه این سنسور، تقریباً ١/٢.٨” اینچ است. این اندازه، خیلی بزرگ نیست اما در حد خودش مناسب است. قابلیت فیلم‌ برداری 4K در این حسگر تصویر فراهم شده است. نرخ فریم این حسگر در حالت فیلم برداری 4K معادل با ۶٠ فریم است. همچنین لرزشگیر الکترونیکی توسط این حسگر تصویر جدید پشتیبانی می‌شود. دو نسبت تصویر ١۶:٩ و ٣:۴ در حسگر تصویر آمنی ویژن OV60A پشتیبانی می‌شود. همچنین این حسگر از یک حالت Always-On بهره می‌برد. حسگر تصویر جدید آمنی ویژن، در این حالت مصرف شارژ کمی را دارد. قیمت دقیق این سنسور همچنان مشخص نشده است. اما حسگر تصویر آمنی ویژن OV60A، یک حسگر ۶٠ مگاپیکسلی اقتصادی است. احتمال استفاده از این سنسور به عنوان دوربین سلفی نیز وجود دارد. بنابراین، شاید در آینده شاهد استفاده از این حسگر تصویر به عنوان دوربین سلفی ۶٠ مگاپیکسلی باشیم.

نظرتان در مورد این حسگر تصویر چیست؟ فکر می‌کنید این حسگر در چه گوشی‌هایی قرار می‌گیرد؟ مشخصات فنی آن قابل قبول است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sample

با این سایز (1/2.8 اینچ) بیشتر به درد سلفی میخوره وگرمه الا دیگه 12 مگاپیکسلی هام اندازه شون به 1/1.7 اینچ رسیده.

mostafa3

خیلی کوچیک هست
1/2.8 ابنچ
بدرد سلفی تبلت میخوره

صدرا مخملی

اگه میشه یه لیست هم منتشر کنید که در چه گوشی هایی قراره باشه و آیا قراره بازم از این حسگر ها درست بشه ویژگی های خوبش رو هم بگید ممنون

صدرا مخملی

شما کدوم رو انتخاب میکنید ؟

1 ـ می 11 اولترا 2 ـ وان پلاس 9 پرو 3 ـ اوپو فایند ایکس 3

Milad7

من کلا از دوربین سلفی استفاده ای ندارم =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️