حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد مینی 5G اپل با فرم طراحی مانند آیپد پرو معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، تبلت، شایعات

به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد آیپد مینی ۲۰۲۱ منتشر شده است. همانطور که از نام آن پیداست، مدل های مینی، کاربرانی را هدف قرار می دهند که به دنبال یک نسخه کوچکتر از تبلت اپل می باشند. این نسخه به ندرت بروزرسانی می شود، به طوریکه مدل فعلی، در سال 2019 معرفی شد و مدل قبل از آن نیز در سال 2015 ارائه شده بود. حال طبق جدیدترین شایعات، اپل قصد دارد آیپد مینی 5G خود را با فرم طراحی مانند آیپد پرو عرضه کند.

طراحی آیپد مینی 5G

به نقل از کاربر توییتری hwangmh01، که اطلاعات خود را از وبلاگ کره ای Naver دریافت کرده است، حاشیه های باریک آیپد پرو جدید، به مینی آیپد ۲۰۲۱ نیز انتقال پیدا خواهد کرد. این سایت ادعا می کند که دستگاه جدید از 5G پشتیبانی کرده و حداقل در دو رنگ نقره ای و خاکستری ارائه می شود.

همچنین از این دستگاه به عنوان “iPad Mini Pro” نیز یاد شده است که البته هنوز به طور کامل مشخص نیست آیا این دستگاه همان آیپد مینی ۶ است که عرضه آن پیش از این گزارش شده بود یا مدل دومی از مینی های اپل خواهد بود.

مینگ چی کو، تحلیلگر اپل اخیراً اظهار داشت که آیپد مینی جدید در نیمه دوم سال جاری عرضه می شود. وی پیش از این اشاره کرده بود که این تبلت، نمایشگری 9 اینچی خواهد داشت و می تواند به نوعی مدل کوچکتری از آیپد ایر جدید با حاشیه های باریک تر و تاچ آیدی یکپارچه با دکمه پاور به نظر برسد.

طرح پیشین از آیپد مینی ۵G

طرح پیشین از آیپد مینی 5G

مدل نسل پنجم از صفحه نمایش 7.9 اینچی و حاشیه های ضخیم برخوردار است. قدرت این دستگاه نیز از طریق پردازنده A12 Bionic تامین می شود.

رندر نشان داده شده در تصویر اصلی مطلب، یک نمایشگر با سوراخ مربوط به دوربین سلفی در مرکز صفحه و Touch ID روی صفحه را در نظر گرفته است، اما بعید به نظر می رسد در نهایت شاهد دستگاهی مانند این باشیم.

با توجه به اینکه نسل جدید آیپد پرو، از پردازنده قدرتمند M1 استفاده می کند، احتمال دارد آیپد مینی ۵G از تراشه A13 و یا A14 Bionic که قدرت نسل چهارم آیپد ایر را نیز تأمین می کند، صرف نظر کند. پیش بینی می شود قیمت این مدل تقریباً مشابه مدل فعلی، که شروع آن از 399 دلار در هنگام عرضه بود، باشد.

نمایشگر Mini-LED به آیپد مینی خواهد آمد

نظر شما راجع به عرضه آیپد مینی 5G اپل با طراحی مشابه با آیپد پرو چیست؟ آیا منتظر معرفی این دستگاه هستید و آن را خریداری خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

دکمه هوم رو جدا و بدون حاشیه پایین صفحه نمایش آیپد پرو بود
به احتمال زیاد رندر واقعی نباشه عکس عنوان رو میگم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی