حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل کیبورد Gboard را برای ساعت های هوشمند Wear OS منتشر کرد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ساعت هوشمند، گوگل

حتما شما هم مانند بسیاری دیگر از کابران موافقید که پشتیبانی گوگل از سیستم عامل Wear OS مخصوص ساعت های هوشمند این شرکت، تاکنون بسیار ناامید کننده بوده است. این سیستم عامل به طور حتم در مقایسه با watchOS اپل و شاید حتی تایزن سامسونگ، بسیار ضعیف تر عمل کرده؛ با این حال، طبق ادعای گوگل، اوضاع در آستانه تغییر است و اولین قدم آن نیز، انتشار کیبورد Gboard برای Wear OS می باشد.

انتشار کیبورد Gboard برای Wear OS

به نقل از androidauthority، گوگل امروز تأیید کرد که برنامه کیبورد Gboard اکنون برای همه ساعت های هوشمند مجهز به Wear OS در دسترس است. گفته می شود Gboard اولین برنامه جدید برای این سیستم عامل طی یک سال گذشته است. این برنامه تایپ کردن در ساعت های هوشمند را بسیار آسان تر و سریعتر می کند. به گفته گوگل، Gboard، پشتیبانی از چندین زبان به طور مستقیم از داخل برنامه و توسط میانبر اختصاصی در پایین صفحه آن، پیشنهاد و اصلاحات پیشرفته کلمه برای زمانی که کاربر در حال ارسال پیام است، ورودی صدا، تایپ پیوسته، و صفحه کلید کامل QWERTY را به همراه دارد.

کیبورد Gboard برای Wear OS

کیبورد Gboard برای Wear OS

همچنین گوگل قابلیت های جالب تری را نیز برای Wear OS در نظر گرفته است، زیرا این شرکت اعلام می کند که نمی تواند منتظر بماند تا سایر مواردی را که امسال برای این سیستم عامل در نظر گرفته است، به اشتراک بگذارد.

به هر حال گوگل اعلام کرده است که این برنامه به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت؛ بنابراین، با توجه به برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت (Google I/O) در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ که حدود یک هفته و نیم دیگر است، انتظار داریم گوگل جزئیات بیشتری از زمان انتشار این برنامه و ویژگی های جدید دیگر که برای سیستم عامل Wear OS خود در نظر گرفته در کنار اندروید ۱۲، رونمایی کند.

رندر های ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل منتشر شد: اپل واچ با طعم دایره!

نظر شما راجع به انتشار کیبورد Gboard برای Wear OS چیست؟ آیا از ساعت هوشمندی که از این سیستم عامل بهره می برد، استفاده می کنید؟ اگر جوابتان مثبت است، نظر شما راجع به پشتیبانی گوگل از آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی هم خووب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی