حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی Tab A7 Lite سامسونگ در کنسول گوگل پلی لیست شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | تبلت، سامسونگ

گلکسی Tab A7 Lite یک تبلت اقتصادی است که از حدود ١ ماه پیش لو رفته است. رندرهای رسمی این تبلت توسط افشاگران اتحادیه Voice منتشر شده بود. همچنان سامسونگ تاریخ رسمی را برای معرفی این تبلت اقتصادی اعلام نکرده است. اما گلکسی Tab A7 Lite سامسونگ به تازگی در کنسول گوگل پلی لیست شده است. این موضوع، می‌تواند نوید بخش عرضه این دستگاه در آینده‌ای نزدیک باشد.

گلکسی Tab A7 Lite سامسونگ در لیست کنسول گوگل پلی

گلکسی Tab A7 Lite سامسونگ یک تبلت اقتصادی رونمایی نشده است. چند وقتی است که شایعاتی از این دستگاه درز می‌کنند. به طور مثال، رندرهای نهایی گلکسی تب A7 Lite توسط ایوان بلس و دوستان افشاگرش، منتشر شده بود. اما هنوز خبری از معرفی رسمی این تبلت نیست.

 

تبلت سامسونگ گلکسی Tab A7 Lite را پیش از معرفی ببینید

 

در جدیدترین خبر از این دستگاه اقتصادی، گلکسی Tab A7 Lite سامسونگ در کنسول گوگل پلی لیست شده است. به گزارش Gsmarena، این تبلت به تازگی در دو نسخه LTE و Wi-Fi در کنسول گوگل پلی قرار گرفته است. اما مشخصات فنی این تبلت چطور هستند؟

مشخصات فنی تبلت تب A7 Lite سامسونگ

گلکسی Tab A7 Lite سامسونگ در لیست کنسول گوگل‌پلی

گلکسی Tab A7 Lite سامسونگ در لیست کنسول گوگل‌پلی

برخی از مشخصات فنی این تبلت در دو صفحه، مخصوص نسخه‌های Wi-Fi و LTE ذکر شده‌اند. اول از همه، باید گفت که تراشه دستگاه رونمایی نشده سامسونگ، متعلق به مدیاتک شده است. پردازنده مرکزی این تراشه‌ از دو کلاستر و هشت هسته Cortex-A53 تشکیل شده است. هر دو کلاستر دارای چهار هسته مجزا هستند. کلاستر اول با حداکثر فرکانس کاری ٢.٣ گیگاهرتزی و کلاستر دوم با حداکثر فرکانس کاری ١.٨ گیگاهرتزی عمل پردازش اطلاعات را انجام می‌دهند. پردازنده گرافیکی این تراشه‌ نیز PowerVR GE8320 می‌باشد.

این دستگاه به حداقل یک نسخه با ٣ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود. همچنین گلکسی Tab A7 Lite با اندروید ١١ پیش فرض ارائه خواهد شد.. احتمالاً رابط‌کاربری OneUI 3.1 به صورت پیش فرض در این تبلت به کار گرفته شود. وضوح نمایشگر تب A7 Lite نیز برابر با ١٣۴٠×٨٠٠ است. گفته می‌شود که قطر این نمایشگر بین ٨.۴ تا ٨.٧ اینچ می‌باشد.

تبلت تب A7 Lite مجهز به باتری با ظرفیت ۵,١٠٠ میلی‌آمپرساعت خواهد بود. شارژر این تبلت نیز توان ١۵ واتی خواهد داشت و درون جعبه قرار می‌گیرد. انتظار داریم حداکثر تا ماه آینده، سامسونگ از این دستگاه پرده برداری کند.

نظرتان در مورد مشخصات تب A7 Lite چیست؟ فکر می‌کنید این دستگاه با چه برچسب قیمتی عرضه می‌شود؟ کدام ویژگی این تبلت برایتان جذابیت داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

سوسک چیه که کله پاچش چی باشه

Milad7

چقدرم سمی هست 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️