حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ١٣ پرو در یک فروشگاه لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، رندر

آیفون ١٣ پرو، یکی دیگر از آیفون‌های مورد انتظار سال جاری میلادی است. این گوشی به عنوان یکی از پرچمداران سری آیفون ١٣ به بازار عرضه خواهد شد. همان فروشگاه اوکراینی که iPhone SE Plus را لیست کرده بود، اکنون آیفون ١٣ پرو را در صفحات خود قرار داده است. در ادامه این مطلب، به جزئیات این صفحه ساخته شده برای آیفون ١٣ پرو می‌پردازیم.

آیفون ١٣ پرو در یک فروشگاه اوکراینی

پیش از این در مورد طرح مفهومی آیفون ١٣ پرو و طراحی آن گفته بودیم. در این طرح مفهومی، ماژول دوربین تقریباً مشابه نسل قبل و ناچ کوچک‌تر را می‌توان مشاهده کرد. این طرح مفهومی حدود یک ماه پیش منتشر شده بود.

 

طرح مفهومی آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ را ببینید

 

به نقل از توئیتری به نام Sam، در اتفاقی جدید، آیفون ١٣ پرو در یک فروشگاه اوکراینی قرار گرفته است. این فروشگاه، صفحه‌ای مختص به فروش آیفون ١٣ پرو ایجاد کرده است. اما در این صفحه، هنوز فروشی انجام نمی‌شود. اما ببینیم داستان از چه قرار است.

آیفون ١٣ پرو در یک فروشگاه اوکراینی

صفحه iPhone 13 Pro در یک فروشگاه آنلاین اوکراینی

در این صفحه، رندری از قاب پشتی منتسب به iPhone 13 Pro دیده می‌شود. این رندر، عجیب‌تر و متفاوت‌تر از دیگر رندرهای منتشر شده است. البته، این طراحی پیش‌تر برای سری آیفون ١٢ پیش بینی شده بود که به واقعیت نپیوست. در این رندر، ماژول دوربین هیچ سنخیتی با رندرهای اخیر لو رفته از این گوشی ندارد.

حال به بررسی این رندر در فروشگاه آنلاین اوکراینی می‌پردازیم. طراحی شیشه قاب پشتی، همان شیشه تخت است که در سری آیفون ١٢ هم استفاده شده بود. لوگوی اپل در قاب پشتی و مرکز آن قرار گرفته است. اما به بزرگ‌ترین نکته در این قاب، یعنی ماژول دوربین اصلی می‌رسیم. در این ماژول مربعی با گوشه‌های گرد، چهار سنسور، فلش LED و یک میکروفون قرار دارد. طراحی قاب پشتی این گوشی، ما را به یاد گوشی Nova 8 SE هوآوی می‌اندازد.

گوشی Nova 8 SE

البته این رندر نهایی نیست و تنها یکی از چند رندر لو رفته است. پس نمی‌توان نظر قطعی در این مورد داد. انتظار می‌رود اندازه ناچ نیز در این گوشی کاهش داشته باشد.

در این فروشگاه، رنگ نقره‌‌ای iPhone 13 Pro با ۵١٢ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. پس می‌توان انتظار وجود حداقل یک نسخه ۵١٢ گیگابایتی از این گوشی را داشته باشیم.

نظرتان در مورد این رندر چیست؟ آیا iPhone 13 Pro برای شما جذابیت دارد؟ به نظرتان ممکن است پرچمدار اپل با چنین طراحی عرضه شود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

الان برای لو رفتن یکم زود نیست؟ 😝

صدرا مخملی

واقعا هم طراحیش شبیه نوا 8 اس ای میشه ولی حیف که ناچ هنوز اونجاست و طراحی هم تکراری با کمی تغییر البته اکثر رندر هایی که الان منتشر میشه واقعی نیست به نظر من اگه تو آیفون 13 یک قاب شیشه ای در پوش مانند روی ماژول دوربین بندازن و بیرون زدگی دوربین رو کمتر کنند بهتر از اینکه حالت 4 تایی اونم با 3 تا دوربین روی این گوشی انجام بدهند !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️