حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هزینه تعمیر نمایشگر Mini-LED آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی جدید ۶۹۹ دلار خواهد بود!

نوشته

2 سال قبل | 24 دیدگاه | اپل، تبلت

حدود دو هفته ای می شود که از زمان معرفی آیپد پرو های ۲۰۲۱ اپل می گذرد. حال طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده می شنویم که هزینه تعمیر نمایشگر نسخه ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو جدید که از فناوری Mini-LED بهره می برد، بدون احتساب هزینه سرویس +AppleCare، معادل ۶۹۹ دلار خواهد بود.

هزینه تعمیر نمایشگر Mini-LED آیپد پرو جدید

به گزارش phonearena، در نمودار به روز شده بخش سرویس ها و تعمیرات آیپد های جدید اپل که توسط MacRumors منتشر شده است، می توان مشاهده کرد که قیمت معادل تعویض نمایشگر آیپد ۱۲.۹ اینچی ۲۰۲۱ اپل حدود ۷۰۰ دلار می باشد.

این مبلغ 50 دلار بیشتر از هزینه تعمیر نمایشگر مدل قبلی است. بنابراین به نظر می رسد هزینه کلی تعمیرات این قطعه بیشتر شده است، چراکه نسل پنجم آیپد پرو 12.9 اینچی اپل از نمایشگر Mini-LED جدید با نام Retina XDR برخوردار است.

هزینه تعمیر نمایشگر Mini-LED

هزینه تعمیر نمایشگر Mini-LED

این هزینه فقط مشمول بر خسارات تصادفی است، با این شرط که عمر دستگاه شما کمتر از یک سال باشد و از سرویس +AppleCare هم پشتیبانی نکند. بنابراین، اگر به دلیل خطای تولید مشکلی در دستگاه وجود داشته باشد، مشمول ضمانت اولیه یک ساله آن می شود و نیازی به پرداخت این مقدار برای تعمیر آیپد شما وجود ندارد.

برای مدل جدید 11 اینچی که صفحه LCD Liquid Retina را در خود دارد، هزینه تعمیر آن تغییر نکرده و کماکان بدون احتساب +AppleCare، همان ۴۹۹ دلار می باشد. اگر تحت شرایط استفاده از سرویس +AppleCare قرار داشته باشید، هزینه خدمات برای هر دو مدل، معادل 49 دلار می شود. با این حال، بابت حق اشتراک دو ساله این سرویس، باید 149 دلار هزینه کنید و اگر ماهی 7.99 دلار بپردازید، این مورد شامل پشتیبانی از کل طول عمر دستگاه شما می شود.

آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی جدید اپل از نسخه قدیمی مجیک کیبورد پشتیبانی نمی کند!

مزایای بهره گیری از نمایشگر Mini-LED

فناوری Mini-LED باعث ارائه جزئیات بیشتر، نسبت کنتراست بهتر و رنگ های غنی تر در آيپد ۱۲.۹ اینچی جدید اپل می شود، اما این موارد بدون هزینه هم نیست. به عنوان مثال، اضافه شدن این مورد باعث شده است که آیپد جدید کمی ضخیم تر شود که در نتیجه از نسخه قدیمی مجیک کیبورد پشتیبانی نکرده و احتمالاً مجبور خواهید بود صفحه کلید جدیدی را که قیمت آن 349 دلار می باشد، تهیه کنید.

تولید نمایشگر های Mini-LED نیز دشوار تر از صفحه های LCD است و انتظار می رود این امر منجر به کمبود منابع مورد نیاز برای تولید آن شود. برآورد می شود موعد تحویل محموله های اولیه مدل 12.9 اینچی جایی میانه ماه جولای باشد. عرضه نسخه 11 اینچی نیز، احتمالاً از 21 مه آغاز می شود. پیش سفارش این دو مدل نیز از تاریخ 30 آوریل شروع شده است. قیمت مدل پایه ۱۲.۹ اینچی نیز، ۱۰۹۹ دلار خواهد بود، بنابراین باید احتیاط حداکثری در محافظت از نمایشگر این دستگاه را داشته باشید چراکه قیمت آن، بیش از نصف قیمت کلی دستگاه می باشد.

تبلت های جدید از تراشه M1 تغذیه می کنند و همچنین در مدل های 5G ارائه می شوند. با توجه به این مشخصات، به نظر می رسد با یکی از بهترین تبلت های سال 2021 روبرو باشیم. اپل هم از این موضوع آگاه بوده و پیش بینی تقاضای زیاد برای جدیدترین سری آیپد های خود دارد.

نمایشگر Mini-LED چیست و چه تفاوتی با OLED دارد؟

نظر شما راجع به هزینه تعمیر نمایشگر Mini-LED آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی ۲۰۲۱ اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
24 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Str

من فقط برام یه سوال پیش اومده
صفحه نمایشش ۱۲۰ هرتزه؟
من هر جا چک کردم اشاره ای نشده بود اگه ۶۰ باشه تو ذوق میزنه

AL1K1NG
Farcry

دوست عزیز توی خود سایت اپل زده که نمایشگر آیپد پرو های جدید promotion 120Hz هستhttps://www.apple.com/ipad-pro/
اپل از سال ۲۰۱۷ روی آیپد پرو داره از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کنه درحالی که عمر استفاده صفحه نمایش های ۱۲۰ هرتزی توی محصولات سایر تولید کننده های تبلت، نهایتا به یکسال میرسه.

S AH

خو میری جدید میخری 🙂😮

Farcry

با توجه به اینکه اینکه صفحه نمایشهای Mini LED تکنولوژی جدیدی محسوب میشن (برای استفاده در محصولی که چند ده میلیون فروش میره) و همین پست اخیر ترنجی که طبق اون هزینه ساخت صفحه نمایش های mini LED از صفحه نمایش های LCD معمولی و امولد بیشتره قابل درکه که قیمتش بالا هم باشه.

K-Ehsani

درسته نمایشگر مینی ال ای دی قیمت و همچنین کیفیتش بسیار بالاتر از ال سی دی های معمولی است، اما از آمولد پایین تره .
هم قیمت و هم کیفیتش.
دلیل کیفیت بالای مینی ال ای دی نسبت به ال سی دی معمولی اینه که بجای استفاده از مثلا ۳۰۰ تا منبع نور پس زمینه (ال ای دی) از ۱۰۰۰۰ ال ای دی کوچیکتر بعنوان منبع نور پس زمینه استفاده کرده.
حالا ۱۰ هزار منبع نور بیشتره ، یا آمولد که چندین میلیون منبع نور داره؟

Farcry

می گفته پایین تره ؟؟؟؟؟؟؟؟ الان تب ای ۷ پلاس که بالاترین تبلت سامسونگ نصف آیپد پرو ۲۰۲۱ رو شنایی نمیده ( آیپد پرو ۲۰۲۱ بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ نیست روشنایی میده که در حد گوشی های پرچمداران)
بعدش از روی معده صحبت نکن منبع بده که هزینه ساخت صفحه امولد تبلت های سامسونگ از هزینه ساخت صفحاتم مینی ال ای دی بیشتره.همبن ترنجی چند هفته پیش پستش رو گذاشت سرچ کن مینی ال ای دی ببین اصلا چی هست.

Farcry

تب اس ۷ پلاس

K-Ehsani

یا خدا چه با اطمینان کامل هم میگه مینی ال ای دی کیفیتش بالاتر از آمولد هست.
همون جی اس ام آرنا که پایینتر خودت گفتی ،
برو در قسمت مشخصات آیپد پرو ۱۲و ۹ اینچی روشناییش رو زده ۶۰۰ نیت، این عدد حتی به پای روشنایی نمایشگر گلکسی ای ۳۲ که ۸۰۰ نیت هست نمی‌رسه،
چه برسه به گلکسی اس ها و آیفون سری ۱۲.

rad 007

روشنائی پنل ایپد برو بین همه تبلت های دنیا بالاترین هست یعنی ۱۶۰۰ نیت که این عدد از ۹۸ درصد گوشی های پرچمدار دنیا هم بالاتر هست، ضمنا هزینه تولید صفحه نمایش مینی ال ای دی از ۹۹ درصد اولد ها بیشتره چون تکنولوژی بالاتری داره، در نتیجه کیفیت بهتری هم داره،

Farcry

من برخلاف شما از روی معده صحبت نمی‌کنم.
https://m.gsmarena.com/samsung_galaxy_tab_s7_plus-review-2147p3.php
بررسی تب اس ۷ پلاس (تبلت پرچمدار سامسونگ) توسط جی تی ام آرنا.طبق این سایت تب اس ۷ پلاس در حالت حداکثر ۵۰۰ نیست روشنایی داره که این نصف روشنایی آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی هم نیست.
خوش حال میشم شما منبع تون رو برای روشنایی زیاد تبلت سامسونگ بیاری!

Farcry

جی اس ام آرنا. این تصحیح خودکار کیبرد گوگل مزخرفترین چیزیه که تا حالا دیدم!

K-Ehsani

اتفاقاً از رو باد معده حرف زدی که گفتی مینی ال ای دی کیفیتش بالاتر از آمولد هست،
همین جی اس ام آرنا در قسمت مشخصات آیپد پرو ۱۲ و ۹ اینچی روشناییش رو زده ۶۰۰ نیت و گلکسی تب است ۷ پلاس رو ۵۰۰ نیت اینجا می‌بینیم که بهترین نمونه‌ای مینی ال ای دی که رو آیپد پرو جدیده هست روشناییش کمی بیشتر از تب اس ۷ پلاس است که یک نمایشگر معمولی آمولد داره ، فقط روشناییش کمی بیشتره مطمئنا کنترستش به آمولد نمی‌رسه.
نمایشگر آیپد هنوز اختلاف بسیار زیاد با نمایشگر های گلکسی اس و سری آیفون ۱۲ داره.
همین نمایشگر رو اپل ۷۵۰ دلار تعویض می‌کنه در حالی که قیمت تب اس ۷ پلاس حدود ۸۰۰ دلاره.

K-Ehsani

اینم لینک جی اس ام آرنا که گفته نمایشگر آیپد پرو جدیده ۶۰۰ نیت روشنایی داره،
نه ۱۵۰۰ نیتی که شما ادعاشو داری.
👇👇👇👇👇

https://m.gsmarena.com/apple_ipad_pro_12_9_(2020)-10136.php

rad 007

اگه جی اس ام ارنا گفته ۶۰۰ نیت پس دروغ گفته ما با دستگاه روشنائی ایپد پرو ۲۰۲۲ را تست کردیم توی ویدئو دالبی ویژن حتی تا ۲۳۰۰ نیت هم رسید

Farcry

دوست عزیز این لینک اصلا نیاز به باز کردن نداره!!!
توی خود لینک نوشته آیپد پرو ۲۰۲۰ ولی حالا من به خاطر گل روی شما بازش کردم.نوشته آیپد پرو ۲۰۲۰ نه آیپد پرو ۲۰۲۱.آیپد پرو ۲۰۲۰ سال قبل معرفی شد! 😄
الان سال ۲۰۲۱ هستیم و آیپد پرو دو هفته پیش معرفی شد.
لینکش اینه:
https://www.google.com/amp/s/m.gsmarena.com/apple_ipad_pro_12_9_(2021)-ampp-10864.php
خود جی اس ام آرنا زده از ۱۰۰۰ تا ۱۶۰۰ نیت آیپد پرو ۲۰۲۱ مدل ۱۲.۹ اینچی روشنایی داره این یعنی سه برابر بهترین تبلت سامسونگ یعنی تب اس ۷ پلاس!
اگر به خودتون زحمت میدادید و همون لینک پست ترنجی رو باز میکردید متوجه می شدید که صفحه نمایش های مینی ال ای دی چه برتری نسبت به سایر صفحه نمایش ها داره و چرا اینقدر گرون تموم میشه!
الان آیپد های معمولی اپل مثل آیپد ایر ۲۰۲۰ بالای ۵۰۰ نیت روشنایی دارن.

K-Ehsani

هههههه ایول دقتت خوبه داداش،
میخواستم سر بسرت بزارم و آیپد پارسال رو بجا آیپد جدیده جا بزنم، اما در جا متوجه شدی
😀🤣
درسته نمایشگر آیپد پروی جدید فوق العاده است،
اما من هنوز معتقدم نمایشگر های می ۱۱ ، آیفون سری ۱۲ و گلکسی سری اس ۲۱ در مجموع روشنایی ، کنترست و مصرف انرژی بهتر از نمایشگر آیپد جدیده هست‌.
بحث خوبی بود ، شب خوش ✋ .

rad 007

متوجه اشتباه خودت شدی و خواستی یه جوری جمعش کنی،

Mahdi

حدودا ۱۵ تومن میفته

K-Ehsani

همین الان گلکسی تب است ۶ که
صفحه نمایش سوپر آمولد ده و نیم اینچی داره ، با قیمت حدود ۷۰۰ دلار در دسترس است.
اونوقت اپل از تعویض صفحه ای ال سی دی آیپد ۱۱ اینچی ۵۵۰ دلار میگیره؟
اپل رسماً داره پول زور میگیره از مشتریاش،
همه میدانیم که هزینه ای ساخت یک نمایشگر ال سی دی خیلی ارزانتر از صفحات سوپر آمولد است.
اونوقت قیمت اپلو ببین.

Farcry

اصلا هیچی خدایی کامنت ایشون رو بخونید!
تب اس ۶ که دوسال پیش معرفی شده باید با آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی ۲۰۲۱ مقایسه بشه؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایی خودتون توی نت مشخصات تب اس ۶ رو سرچ کنید و با مشخصاتش آیپد پرو ۲۰۲۱ مقایسه کنید!
رقیب این تبلت اگر بخواد چیزی توی دم و دستگاه سامسونگ باشه تب اس ۷ پلاس هست که بالای ۸۰۰ دلار قیمت داره.

K-Ehsani

اولا من تب اس ۶ رو با آیپد ۱۱ اینچی مقایسه کردم نه آیپد پرو ۱۲ و ۹ اینچی،
دوماً همین تب اس ۷ پلاس قیمتش حدود ۸۲۰ دلاره ، در حالیکه هزینه ای تعویض صفحه ای آیپد پرو ۱۲ و ۹ اینچی ۶۹۹ به اضافه ۴۹ میشه حدود ۷۵۰ دلار، به نظرت این قیمت منطقیه؟.

Milad7

یا ابلفضل 😱😨

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی