حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش مالی هوآوی در فصل اول سال ٢٠٢١ خبر از کاهش درآمد می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، هواوی

هوآوی با موانع و مشکلات زیادی در راه فروش محصولات و خدمات خود مواجه است. از تحریم‌های مختلف و قطع همکاری کشورها در توسعه اینترنت 5G، هوآوی را به زانو در آورده‌اند. در گزارش مالی هوآوی، وضعیت درآمدزایی این برند را بررسی می‌کنیم.

گزارش مالی هوآوی در سال ٢٠٢١

غول فناوری چینی، هوآوی، گزارش مالی خود را برای سه ماهه اول سال ٢٠٢١ منتشر کرده است. سال گذشته، هوآوی عملکرد مالی مناسبی را ارائه داده بود.

 

گزارش مالی نیمه اول سال 2020 هوآوی منتشر شد؛ درآمد 64 میلیارد دلاری و رشد 13 درصدی

 

به نقل از Gizmochina، گزارش مالی هوآوی در فصل اول سال ٢٠٢١ میلادی منتشر شده است. این گزارش، حاکی از کاهش درآمد و پسرفت مالی می‌باشد.

هوآوی گزارش کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، با ١۶.۵ درصد کاهش درآمد مواجه شده است. تأثيرات تحریم‌های ایالات متحده آمریکا، بر عملکرد این برند، بسیار زیاد بوده است. به طوری که هوآوی مجبور به تغییر کلی استراتژی خود و فروش شاخه تأثیرگذار آنر بوده است.

 

فروش آنر توسط هواوی رسمی شد

 

کمپانی هوآوی درآمد ٢٣.۴۶ میلیارد دلاری را در سه ماهه اول ٢٠٢١ ثبت کرده است. اگرچه این درآمد نسبت به سال گذشته کم‌تر است، اما سود خالص از ٣.٨ درصد به ١١.١ درصد افزایش یافته است که خبر خوبی برای این برند است. هوآوی مانند سامسونگ، جزئیات دقیقی از درآمد مجزای هر بخش منتشر نکرده است. اما انتظار می‌رود بخش موبایل دچار بیشترین ضرر شده باشد.

هوآوی می‌گوید با وجود تمام این موارد، چشم‌انداز روشنی نسبت به آینده دارد. تنظیم استراتژی‌های جدید و برنامه‌ریزی برای مقابله با تحریم‌های آمریکا، راه هوآوی را هموار خواهند کرد. همچنان با وجود قطع همکاری برخی کشورها در توسعه اینترنت 5G نیز، هوآوی همچنان در توسعه این فناوری رهبری می‌کند. حمایت و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف از دیگر برنامه‌های مهم هوآوی برای بازگشت به دوران اوج است.

سختی در تأمین قطعات نیز سمت دیگر این موضوع است. آمریکا با قطع دسترسی تأمین کنندگان هوآوی، توانستند ضربه مهلکی را به پیکره نیمه جان هوآوی وارد کند!

به نظر شما گزارش مالی هوآوی چطور است؟ آیا هوآوی می‌تواند از این شرایط نجات پیدا کند؟ آینده این برند را چطور تصور می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️