حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست باتری DxOMark به زودی به این سایت اضافه می شود

نوشته

2 سال قبل | 10 دیدگاه | تست، عمر باتری

طی چند سال گذشته، سایت DxOMark با ارزیابی های خود به یک مرجع تبدیل شده است. پیش از این و هنگامی که ما در مورد DxOMark صحبت می کردیم، منظورمان فقط تست و مقایسه کیفیت دوربین ها بود. با این حال، این مرجع تنوع طلب در حال دگرگونی است و دیگر فقط تست دوربین منتشر نمی کند. به گفته این شرکت، تست جدید باتری DxOMark کار خود را از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز خواهد کرد.

تست باتری DxOMark

این شرکت امروز اعلامیه را از طریق حساب رسمی Weibo خود اعلام کرد که نشان می دهد تست باتری این مرجع، به زودی به این سایت اضافه خواهد شد. باید جالب باشد که ببینیم ارزیابی باتری DxoMark چگونه انجام شده و ارائه خواهد شد.

پیش از سال 2019، DxOMark هنوز یک آژانس ارزیابی فرانسوی بود که بر تست دوربین های عکاسی حرفه ای، لنزها و دوربین گوشی های هوشمند تمرکز داشت. با این حال، از نیمه دوم سال 2019، این سایت شروع به گسترش دامنه فعالیت خود کرد.

تست باتری DxOMark

تست باتری DxOMark

در حال حاضر، DxOMark شامل طیف گسترده ای از تست ها می باشد. هم اکنون، وب سایت رسمی DxOMark از تست دوربین و کیفیت صدای بلندگو تلفن های هوشمند گرفته تا دوربین های عکاسی و لنز ها پشتیبانی می کند. در زیر مجموعه ارزیابی گوشی های هوشمند نیز، این شرکت دوربین جلو، عقب، کیفیت صدا و صفحه نمایش گوشی های هوشمند را ارزیابی می کند. حال، از ماه آینده میلادی می توان منتظر تست باتری گوشی های هوشمند توسط این مرجع نیز باشیم.

گوشی می ۱۱ اولترا شیائومی، صدر نشین رده بندی دوربین DxoMark

گوشی می ۱۱ اولترا شیائومی، در حال حاضر با کسب امتیاز ۱۴۳ توسط DxOMark، در صدر رده بندی دوربین های موبایل این مرجع قرار دارد. این امتیاز مربوط به دوربین عقب این تلفن هوشمند می باشد. بنابراین، 4 امتیاز از گوشی هواوی میت ۴۰ پرو پلاس نیز بیشتر است. جالب اینجاست که به ادعای شیائومی، این گوشی با دارا بودن یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور بسیار بزرگ 1/1.12 اینچی ایزوسل GN2 سامسونگ و پیکسل های ۱.۴ میکرومتری، حتی می تواند با دوربین کامپکت Sony Black Card M7 نیز رقابت کرده و آن را به قوی ترین ترکیب عکس برداری در دنیای موبایل ها تا به امروز تبدیل کند.

روش ارزیابی دوربین های موبایل توسط DxOMark به روز می شود

در نهایت نظر شما راجع به اضافه شدن تست باتری به سایت DxOMark چیست؟ آیا منتظر انتشار بررسی های این مرجع از باتری گوشی های هوشمند هستید و به آن اعتماد می کنید و یا مانند بعضی از تست های عجیب منتشر شده مخصوصا در زمینه دوربین موبایل، علاقه ای به بررسی های این سایت ندارید؟ همچنین به نظر شما، این تست ها تا چه حد می تواند به نتایج تست باتری هایی که توسط بعضی از سایت های معروف تر، مانند جی اس ام آرنا منتشر می شود، نزدیک باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

خخخخخخ
دیگه تحمل کردن dxo خیلی سخت شده

ahmad

بنظر من الگوریتم تست باتری سایتهای جی اس ام و فون آرنا مشکل داره ببینیم دگزو با چه روشی میخواد باتری ها را تست کنه مثلا تو اکثر تست ها آیفون ۱۲ پرو مکس و ۱۱ پرو مکس با اختلاف بهترینه حتی در فون بوف ولی این دوتا سایت نمره کمی دادن بنظرم

Auroro

لابد دگزو گوشیارو میزنه به شارژر برا سامسونگ میذاره زیر آفتاب فتوسنتز کنه تست کنه

سامسونگ اول میشه تو این تستا ولی از آخر 😂
اپلم باهاش رقابت تنگاتنگ داره قطعا
فقط هواوی شیائومی دوتا از اورریتد ترین برندا تو تستای این سایت در گرفتن صدرجدول هم دیگه رو زخمی میکنن
ببینید کی گفتم

m.b

باید بیاد ببینیم چطوری قراره تست کنه و تو زندگی واقعی کاربردی و معتبر هست یا نه…

ARMTIN

مسلماً Dxomark معیار ها خاص خودش در Battery test لحاظ خواهد کرد 💯

آهان که اینطور…..
سامسونگ پرچمدار بده عملکرد باتریشو بگی یک سوم روز دوام میاره بعد به بقیه برندا برسه بیش از ۵ روز….😏😒

اونم این یک سوم رو تو شرایطی ثبت کنه که گوشی تو حالت هواپیما باشه و یک سره فیلم پخش کنه.🤦🏻‍♂️😒

AŁɪ

فقط تست مقاومتش کمه🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی