حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی می باشد

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | دوربین، شایعات، شیائومی

اخیراً، برخی از ویژگی های شاخص پرچمداران شیائومی، به دسته میان رده های این شرکت نیز اضافه می شوند. مشخصاتی مانند دوربین 108 مگاپیکسلی و صفحه نمایش امولد که اکنون بخشی از گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو می باشد. حال، به نظر می رسد این کمپانی برای حفظ جایگاه پرچمداران خود، برنامه های بلندپروازانه ای را در سر دارد؛ زیرا مشخص شده است که این شرکت در حال کار بر روی گوشی هوشمندی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی می باشد.

گوشی هوشمند شیائومی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی

به نقل از ithome و طبق گزارش منتشر شده توسط افشاگر معروف Digital Chat Station، شیائومی در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند جدید مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی است که بیشترین میزان مگاپیکسل در یک گوشی هوشمند تاکنون خواهد بود. تا به اینجا، 108 مگاپیکسل، بیشترین تعداد مگاپیکسلی است که در چندین دستگاه مرتبط با سامسونگ، ریلمی و شیائومی مورد استفاده قرار گرفته. در حقیقت، خود شیائومی بیشترین تعداد گوشی هوشمند را با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل عرضه کرده است.

طبق این گزارش، سامسونگ می تواند این حسگر 200 مگاپیکسلی را با همکاری شیائومی تولید کند. احتمال می رود سایز پیکسل مورد استفاده در این سنسور، 0.64 میکرومتر باشد که به مراتب کمتر از 1.4 میکرومتری سنسور ISOCELL GN2 می باشد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد این حسگر تصویر وجود ندارد. این سنسور همچنین می تواند در پرچمداران ارزان قیمت تر نیز تجهیز شود، چراکه پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام از عکس های 200 مگاپیکسلی پشتیبانی می کند.

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی جانشین سنسور ISOCELL GN2

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی جانشین سنسور ISOCELL GN2

این گزارش به دنبال افشا های اخیر IceUniverse است که ادعا کرده بود سامسونگ قصد دارد حسگر ابتکاری جدیدی را تا پایان سال جاری معرفی کند. این حسگر می تواند تحت نام ISOCELL قرار گیرد. این شرکت همچنین به تولید یک سنسور 200 مگاپیکسلی به عنوان جانشین دوربین 108 مگاپیکسلی خود که در گلکسی S21 Ultra استفاده شده بود، اشاره کرده است. علاوه بر این، غول فناوری کره ای می تواند از این سنسور در پرچمدار بعدی سری گلکسی S خود استفاده کند. با این حال، این ها فقط حدس و گمان است و هنوز هیچ گونه اخبار رسمی ای به توسعه آن اشاره نکرده اند.

گوشی های سامسونگ با دوربین 200 مگاپیکسلی می آیند

دیدگاه شما راجع به گوشی هوشمند آینده شیائومی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی چیست؟ آیا شما جزو آن دسته از افرادی هستید که این مقدار را بازی با اعداد قلمداد می کنند یا به کیفیت بالای عکس های ثبت شده توسط این سنسور ها اعتقاد دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

دوستان خبر رو شنیدید، ظاهرا رجیستری طرحش لغو شده!

Dr.Nazer

خبری نیست یه تعرفه با سقف ۳ هزار تومنه که دیگه اونو نمیگیرن😂

Auroro

دلار هم احتمالا میاد زیر ۲۰ تومن، دلیلشم مشخصه…

Milad7

خخخ کلا ۳ هزار تومان بود که کنسل شد چقدر خوشحال شدی🤣🤣🤣 توافق هم فعلا خبری نیست که دلار بیاد پایین

Auroro

قیمت گوشیا داره میریزه پشمام

Auroro

چون دلار رسیده زیر ۲۴ تومن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی