حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رزرو هتل و هتل آپارتمان در مشهد الرضا مهم ترین شهر زیارتی کشور

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

با توجه به وجود مرقد مبارک حضرت امام رضا (ع) بافت گردشگری مشهد مقدس این شهر یکی از مهم ترین شهرهای مقصد برای مسافران و زائران بارگاه منور رضوی می باشد از این رو تدارک زیر ساخت های گردشگری در این کلان شهر امری بسیار مهم و ضروری می باشد که یکی از مهم ترین این عوامل فراهم آوردن اقامتگاه هایی نظیر هتل های مشهد و هتل آپارتمان های مشهد جهت میزبانی از مسافران و زائران می باشد.

در زیر برخی از هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد مقدس شاخص را معرفی و به بررسی اجمالی آن ها میپردازیم :

هتل آپارتمان ستاره آرمان توس مشهد مجموعه ای تازه تأسیس واقع در خیابان نواب صفوی ، جنب حرم مطهر امام رضا (ع) است. این هتل آپارتمان مشهد 9 طبقه مجلل دارای 291 اتاق با امکانات مدرن است. هتل آپارتمان آرمان مشهد دسترسی آسان به حرم مطهر و مراکز خرید مانند مرکز تجاری آرمان را ارائه می دهد. هتل آپارتمان آرمان با پرسنلی کاملاً حرفه ای آمادگی پذیرایی و خدمت رسانی به مهمانان را دارد.

هتل سه ستاره خیام یکی از قدیمی ترین هتل های مشهد است که در سال 1996 افتتاح شد و در سال 2016 بازسازی شده است. میهمانان عزیز که مایل به زیارت حرم مطهر حضرت رضا (ص) هستند تنها با 10 دقیقه پیاده روی ، می توانند خود را به ورودی حرم برسانند. این مکان عالی دسترسی آسان به فرودگاه ها ، ایستگاه قطار و مناطق خرید دارد. هتل خیام مشهد هتلی 5 طبقه و 70 اتاقه با کادری مجرب و آموزش دیده آماده ارائه خدمات به شما است.

هتل اطلس مشهد یکی از نزدیکترین هتل های مشهد به حرم امام رضا (ع) است. هتل اطلس مشهد در میدان بیت المقدس واقع شده است و کمتر از 3 دقیقه از حرم فاصله دارد. ساختمان هتل اطلس مشهد بیش از 40 سال قدمت دارد و در سال 1976 افتتاح شد اما در سال 2016 بازسازی شد. هتل 8 طبقه اطلس 188 اتاق با امکانات رفاهی ایده آل را در اختیار مسافران قرار می دهد. اتاق ها در دو نوع کلاسیک و رویال هستند. پس از بازسازی هتل ، امکاناتی مانند سالن بدن سازی ، صرافی ، مرکز خرید و … به فضای داخلی هتل اضافه شد. مجاورت هتل با مراکز خرید و مغازه های اطراف حرم از جمله بازار  امام رضا دسترسی مسافران به مراکز خرید را آسان می کند. علاوه بر حرم امام رضا (ع) و بازار رضا ، پارک میرزا کوچک خان و دیگر جاذبه های مشهد در فاصله کمی از هتل قرار دارد که مسافران می توانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند. هتل سه ستاره اطلس پرسنلی حرفه ای و باتجربه دارد و آماده پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی است و گزینه ایده آلی جهت رزرو هتل مشهد می باشد.

هتل سه ستاره مشهد یکی از جدیدترین هتل های مشهد ساخته شده در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) است که در آوریل 2013 در خیابان سرشور افتتاح شد. این هتل از امکانات خوبی برخوردار است. هتل هاترا مشهد به راحتی به حرم و همچنین مراکز خرید اطراف حرم مانند بازار امام رضا (ع) دسترسی دارد. هتل هاترا مشهد آماده میزبانی از شما میهمانان عزیز مشهد مقدس است.

هتل صادقیه در سال 2006 افتتاح و در سال 2016 بازسازی شد. این هتل 3 طبقه با 33 اتاق از امکانات عالی و همچنین موقعیت مکانی و مجاورت با حرم مطهر برخوردار است. هتل صادقیه مشهد با کادری مجرب و آموزش دیده آماده میزبانی از شما زائران عزیز می باشد.

هتل سه ستاره کیان در سال 1999 افتتاح شد ، یکی از نزدیکترین هتل ها به حرم مطهر امام رضا (ع) است که در کمتر از 2 دقیقه با ماشین می توانید به آنجا برسید. این هتل 7 طبقه 113 اتاق با کادری مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به مسافران محترم و مهمانان عزیز این هتل می باشد.

هتل منجی مشهد در سال 2014 در مجاورت حرم حضرت رضا (ع) افتتاح شد. هتل 7 طبقه با 45 اتاق امکانات و واحد های دنج و راحتی را ارائه می دهد. هتل سه ستاره منجی مشهد در فاصله یک کیلومتری حرم مطهر ، مسافران را جهت تردد مسیر به حرم راحت می کند. همچنین نزدیک بودن به مراکز خرید و بازار امام رضا (ع) از دیگر ویژگی های این هتل است.

هتل سهند مشهد یکی از هتل های سه ستاره مجلل در اطراف حرم حضرت رضا است که در سال 2013 افتتاح و در سال 2018 بازسازی شده است. هتل 6 طبقه با 60 واحد هتلی از امکانات استاندارد برخوردار است. موقعیت هتل سهند و مجاورت آن با بازارهای امام رضا (ع) و بازارهای 17 شهریور دسترسی مسافران به این مراکز خرید را آسان می کند. کارکنان هتل در سهند مفتخر به خدمات رسانی به زائران و مسافران هستند. شایان ذکر است که مدیریت این هتل و هتل کیانا مشهد یکسان می باشد. تور مشهد در هتل کیانا و هتل سهند همواره مورد توجه و استقبال مسافران و زائران مشهد مقدس می باشد.

هتل آرامیس در سال 2011 افتتاح شد. هتل با 9 طبقه و 65 واحد از امکانات استاندارد بالایی برخوردار است. موقعیت مکانی هتل و مجاورت آن با مراکز خرید مانند برج تجاری آلتون ، مرکز خرید زیست خاور و خیابان جنت دسترسی مسافران را برای خرید آسان کرده است. هتل سه ستاره آرامیس با سرویس های پیاپی به حرم مطهر شرایط را برای زیارت حرم مطهر ساده کرده است.

هتل آیران مشهد در سال 2013 افتتاح شد و برای ارتقا سطح کیفیت هتل در سال 2018 بازسازی شد. این هتل دارای امکانات رفاهی مناسب و همچنین مجاورت حرم امام رضا (ع) با دسترسی آسان به حرم و مراکز خرید است. زائران امام رضا (ع) فقط در 7 دقیقه پیاده روی می توانند تا حرم پیاده بروند. هتل سه ستاره آیران با کادری آموزش دیده آماده میزبانی از شما میهمانان عزیز است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عجیب هوس مسافرت کردم! کاش این کرونای منحوس گم میشد 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات