حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آتش سوزی کارخانه اپل، جان ٨ نفر را گرفت!

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

این روزها، حوادثی که در کارخانه‌ها روی می‌دهند، می‌توانند به جز ضررهای مالی، تلفات جانی هم به جا بگذارند. آتش سوزی کارخانه اپل در سه‌شنبه گذشته، سبب جان حادثه تلخ جان باختن ٨ نفر شد.

آتش سوزی کارخانه اپل

آتش سوزی کارخانه اپل، جان ٨ نفر را گرفت؛ حوادثی که در کارخانه‌ها روی می‌دهند، می‌توانند به جز ضررهای مالی، تلفات جانی هم به جا بگذارند. آتش سوزی این کارخانه در پنجشنبه گذشته، سبب جان حادثه تلخ جان باختن ٨ نفر شد.

بنابر گزارشی از سوی Appleinsider، آتش سوزی کارخانه قطعات اپل، جان ٨ نفر را گرفت؛ کارخانه تأمین قطعات و خط تولید Shengrui Electronic Technology، پنجشنبه هفته گذشته و در ساعت ١٣:٣٠ به وقت محلی، دچار حریق شدیدی شد. این آتش‌ سوزی تا صبح روز جمعه نیز ادامه پیدا کرد.

یکی از وظایف اصلی این کارخانه، ساخت و عرضه برخی قطعات الکترونیکی و اتصالات برای محصولات اپل بود.

در یک گزارش دولتی، تعداد تلفات، ٨ نفر ذکر شده است که شامل دو آتش نشان و شش غیرنظامی می‌باشد. گفته می‌شود آتش‌ نشان‌ها برای جستجوی محیط، وارد محل حادثه شده بودند و به دلایل نامعلومی، گرفتار شدند.

در طول وقوع حادثه، قسمت عظیمی از کارخانه در آتش سوخت. برای خاموش کردن این آتش، از بیش از ٩٠٠ آتش‌نشان، ١٢٣ ماشین آتش‌نشانی و هشت ربات استفاده شد.

محققان در تلاش هستند تا علت وقوع حادثه را مشخص کنند؛ به نظر می‌رسد این اتفاق، اثر زیست محیطی مخربی را به جا نگذاشته است. کارخانه مذکور، در قسمت جنوب غربی شانگهای چین واقع شده بود.

آتش سوزی کارخانه اپل

شرکت الکترونیکی Shengrui در سال ٢٠٢٠ میلادی توسط گروه Casetek، خریداری شده بود. این کمپانی به عنوان خط تولید برخی از MacBookها و همچنین آی‌پدها شناخته شده است؛ معلوم نیست که این حادثه، چه تاثیری بر زنجیره تأمین محصولات اپل خواهد داشت. اما هرچه که باشد، این حادثه تاثیر چشمگیری بر کمپانی اپل نخواهد داشت.

نظرتان در مورد این حادثه چیست؟ آیا ضرر زیادی به خطوط تولید اپل وارد می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

زیست محیطی؟
از کی تا حالا اپل عاشق محیط زیست شده ک هرچی میشه ازش نام میبره

Milad7

خدا رحمتشون کنه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️