حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر گوشی گیمینگ ردمی را ببینید!

نوشته

2 سال قبل | 8 دیدگاه | ردمی

ردمی قصد دارد ۵ روز دیگر برای اولین بار، از گوشی گیمینگ خود با تراشه‌ دایمنسیتی ١٢٠٠ و خنک کننده عظیم الجثه پرده بردارد؛ در همین فاصله، تصاویر رسمی این گوشی گیمینگ در حساب‌های مختلف ردمی منتشر شد.

تصاویر گوشی گیمینگ ردمی در تیزر رسمی این برند

دیروز نگاهی به تیزرهای گوشی Redmi K40 Game Enhanced Edition داشتیم که با عنوان اولین‌ گوشی گیمینگ ردمی عرضه می‌شود؛ تیزر‌هایی که امتیاز AnTuTu و مساحت خنک کننده و یا تراشه به کار رفته در این گوشی گیمینگ را به ما نشان می‌دهند. اکنون وقت مشاهده اولین تصاویر زنده Redmi K40 Game Enhanced Edition است که به صورت رسمی در تیزری از ردمی منتشر شده‌اند.

تصاویر گوشی گیمینگ ردمی

تصاویر زنده گوشی گیمینگ ردمی

این تیزرها توسط GadgetsFlix به اشتراک گذاشته‌ شده‌اند. همان‌طور که می‌بینید، تصاویر گوشی گیمینگ ردمی آن را در دو رنگ نقره‌‌ای و مشکی نشان می‌دهند. همچنین این سبک طراحی قاب پشتی، ما را تا حدودی به یاد طراحی گوشی گیمینگ بلک‌شارک ٢ می‌اندازد.

تریگر‌های گیمینگ Redmi K40 Game Enhanced Edition

تریگرهای گیمینگ Redmi K40 Game Enhanced Edition

این تیزرها، به شدت روی عملکرد تریگرهای گیمینگ Redmi K40 Game Enhanced Edition تأکید دارند؛ تریگر‌هایی که با مکانیزم آهن ربایی خود، می‌توانند تجربه گیمینگ پیشرفته‌تری را در پلتفرم موبایل به کاربران ارائه دهند. این تریگرها حساس به لمس هستند و کاربر می‌تواند با شخصی سازی و تغییر کاربرد آن بر اساس سلیقه خود، از آن در بازی‌ها بهره بگیرد. ماژول دوربین این گوشی نیز شباهت زیادی به ماژول دوربین دیگر اعضای سری Redmi K40 دارد.

نمایشگر Redmi K40 Game Enhanced Edition

مشخصات نمایشگر Redmi K40 Game Enhanced Edition

تیزر دیگری از سوی ردمی منتشر شده است که در آن، به برخی از مشخصات نمایشگر Redmi K40 Game Enhanced Edition اشاره شده است؛ نمایشگری که با دیگر اعضای خانواده Redmi K40 یکسان است.

این نمایشگر قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ و محتوای +HDR10 را دارد. همچنین دارای ٨١٩٢ نقطه روشنایی است و رفرش ریت آن، ١٢٠ هرتز می‌باشد. دامنه رنگی DCI-P3 نیز به صورت گسترده توسط این نمایشگر پشتیبانی می‌شود.

گوشی گیمینگ ردمی در روز ٧ اردیبهشت ١۴٠٠ و ساعت ١۶ به وقت تهران در چین، رونمایی و عرضه خواهد شد و به نظر می‌رسد ردمی به توپ پر به نبرد رقبایش آمده است؛ در ترنجی با ما همراه باشید تا اخبار بیشتری از این گوشی را به دستتان برسانیم.

نظرتان در مورد این گوشی چیست؟ آیا این گوشی گیمینگ اقتصادی توانسته است توجه شما را به خودش جلب کند؟ در مورد امکانات این گوشی چه نظری دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
david2arc

احتمالن به فروش قابل توجهی دست پیدا کنه. میان رده گیمینگ با چنین تمرکزی روی مختصات بازی و این رده قیمتی بی نظیره

AŁɪ

طراحی بی نقص .

دلامصب این قیمت پایینش فقط واسه چینه و اگه یکی از ریبرندای شیا حتی خود ردمی گلوبال بزنه به نظر من تا ۵۰۰ یورو بالا میاد.

این طراحی منو یاد بلک شارک ۳ میندازه ، اون موقع طراحیش جالب نبود الان جالب شده 😉🙂🙂🙂

Auroro

سامسونگ وقتش نیست توهم ی دستی رو ویبره گوشیات بکشی؟

Mahdi

خوشگله

M K

اگه خارج از چین عرضه بشه که امیدوارم
فکر نکنم قیمت بالای 350 دلار داشته باشه
حتی احتمال میدم اگه بیاد گلوبال زیر 300 دلار هم باشه تا اختلاف قیمتی با بلک شارک خریدار رو برای این نسخه ترغیب کنه
همچنان من به دایمن سیتی 1200 روی این گوشی امید دارم و طبق پیش بینی من احتمالا با چند تا ویژگی جذاب عرضه بشه
امیدوارم دوباره تقلبی تو کار نباشه

Milad7

من کلا موبایل گیمر نیستم . زیاد هم با گوشی های گیمینگ حال نمیکنم. ولی در کل برای گیمرها میتونه گزینه خوش قیمتی باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️