حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبوگیفت را می‌شناسید؟ کلید مشکلات پرداخت ارزی!

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

 آیا تا‌به‌حال برای پرداخت هزینۀ اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و سرویس‌های خارجی دچار مشکل شده‌اید؟ در این شرایط، پرداخت‌های ارزی خودتان را چگونه انجام می‌دهید؟

تجربه ثابت کرده است که بهترین روش برای پرداخت هزینه‌های خارجی، استفاده از انواع گیفت کارت است. با کمک این گیفت کارت‌ ها می‌توان برنامه‌ها و سرویس‌های پولی در کمپانی‌های معروفی مانند اپل، گوگل، آمازون و غیره را به راحتی خریداری و فعال کرد.

حالا شاید از خودتان بپرسید که Gift Card چیست؟ چه کاربردی دارد؟ آن‌ها را از کجا باید خرید؟ ما در این مقاله می‌خواهیم به تمام این سوالات پاسخ بدهیم؛ پس همراه ما باشید.

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت نوعی کارت مجازی است که برای پرداخت‌های الکترونیکی به‌کار می‌رود. این کارت انواع مختلفی دارد و باید از مراکز معتبری خریداری شود. سایت موبوگیفت به‌عنوان معتبرترین سایت خرید انواع گیفت کارت می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

موبوگیفت چه محصولاتی ارائه می‌دهد؟

همان‌طور که گفتیم، با ورود به سایت موبوگیفت قادر به خرید انواع مختلف Gift Card هستید. هرکدام از این گیفت کارت‌ ها فقط برای همان کمپانی و همان محصول قابلیت استفاده دارد؛ به  همین دلیل، هنگام خرید باید به نوع گیفت کارت توجه کنید. محبوب‌ترین گیفت کارت‌های موجود در موبوگیفت عبارتند از:

1- گیفت کارت اپل

از گیفت کارت اپل برای خرید اپلیکیشن‌های پولی در App Store و همچنین خرید کتاب در سرویس iBook استفاده می‌شود. همچنین، خریدهای درون‌برنامه‌ای نیز از طریق گیفت کارت اپل آیتونز صورت می‌گیرد.

2- گیفت کارت گوگل پلی

گوگل پلی بزرگترین فروشگاه برنامه و بازی در اندروید است که میلیون‌ها کاربر دارد. بسیاری از این برنامه‌ها و بازی‌ها به‌صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است؛ اما برای دانلود برخی از آن‌ها نیز باید هزینه‌ای پرداخت شود.

به‌منظور پرداخت این هزینه‌ها می‌توان از Gift Card استفاده کرد. درواقع، با خرید گیفت کارت گوگل پلی دسترسی به تمام اپلیکیشن‌های اندروید فراهم خواهد شد.

3- گیفت کارت پلی استیشن

کنسول پلی استیشن یکی از پرطرفدارترین کنسول‌های جهان است که بازی‌های جذابی برای آن تولید شده است. حالا اگر بخواهید این بازی‌ها را به‌صورت قانونی خریداری کرده و روی کنسول خودتان اجرا کنید، مجبور به پرداخت مبلغ دلاری آن هستید.

شما با خرید گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید حساب PSN خود را شارژ کرده و بازی‌های موردعلاقه‌تان را دانلود کنید. همچنین با کمک گیفت کارت PS4 پلاس قادر به انجام بازی‌های آنلاین و گروهی خواهید بود.

4- گیفت کارت ایکس باکس

شرکت ماکروسافت نیز مانند سونی با معرفی گیفت کارت ایکس باکس کمک بزرگی به گیمرها کرده است. با خرید این Gift Card امکان استفاده از بازی‌های Xbox به‌صورت قانونی فراهم می‌شود.

یکی دیگر از گیفت کارت‌های ماکروسافت، گیفت کارت ایکس باکس گلد است که به‌منظور دسترسی به بازی‌های آنلاین طراحی شده است.

5- گیفت کارت استیم والت

علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی در کامپیوترهای شخصی یا PC می‌توانند بازی‌های محبوب خودشان را از طریق سایت استیم والت خریداری و اجرا کنند. اما پرداخت هزینه در این سایت از طریق گیفت کارت استیم والت انجام می‌شود که در موبوگیفت موجود است.

6- گیفت کارت پابجی موبایل

بازی‌های موبایلی نیز دنیای عجیب و غریبی دارند! در این روزها علاقه‌مندان به بازی پابجی موبایل مشغول شکستن رکوردهای دانلود در گوگل پلی هستند. این بازی به‌صورت رایگان قابل دانلود است، اما برخی از امکانات و ویژگی‌های آن فقط با پرداخت هزینه فعال می‌شود. به همین منظور باید از گیفت کارت پابجی موبایل استفاده کرد.

7- گیفت کارت آمازون

احتمالاً تاکنون نام آمازون به‌عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان به گوش‌تان خورده است. در این فروشگاه می‌توان انواع محصولات الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم صنعتی، کتاب و بسیاری از اجناس دیگر را سفارش داد و درب منزل تحویل گرفت.

جالب است که برای پرداخت هزینه‌های آمازون نیز می‌توانیم از گیفت کارت آمازون استفاده کنیم. این گیفت کارت در مبالغ مختلف دلاری موجود است.

8- گیفت کارت اسپاتیفای

اسپاتیفای یک پلتفرم برای ارائه موسیقی‌های روز است که هزاران تِرَک موسیقی از سرتاسر جهان را درون خود آرشیو کرده است. شما با خرید اشتراک اسپاتیفای می‌توانید به تمام این آهنگ‌ها و آلبوم‌های موسیقی دسترسی داشته باشید. برای پرداخت هزینۀ اشتراک ماهیانه نیز بهتر است از گیفت کارت اسپاتیفای استفاده کنید.

9- گیفت کارت نتفلیکس

اگر به صنعت سینما و سریال‌ علاقه دارید، هرچه زودتر به سراغ نتفلیکس بروید! در این سایت بسیاری از فیلم‌های سینمایی و سریال‌های هیجان‌انگیز به نمایش در می‌آید و شما با پرداخت مبلغ کمی قادر به مشاهده آن هستید.

البته محصولات اختصاصی ساخته‌شده توسط نتفلیکس نیز مخاطبان گسترده‌ای دارد که برای دسترسی به آن باید حق اشتراک داشته باشید. بهترین روش برای این کار، خرید گیفت کارت ارزان نتفلیکس است.

10- گیفت کارت نینتندو

نینتندو نیز مانند PS4 و Xbox یک کنسول است که بازی‌های ساخته‌شده برای آن جذابیت‌های بسیاری دارد. حالا اگر بخواهید بازی‌های نینتندو را تجربه کنید، باید با کمک گیفت کارت نینتندو حساب کاربری خودتان را شارژ کرده و بازی موردنظر را در کمتر از چند ثانیه خریداری کنید.

چرا خرید از موبوگیفت توصیه می‌شود؟

امروزه سایت‌ها و مراکز بسیاری برای خرید انواع گیفت کارت وجود دارند؛ اما سایت موبوگیفت می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای این کار باشد. چرا؟ از جمله مزایای خرید از موبوگیفت می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

1- سابقه‌ای طولانی و تجربه‌ای ارزشمند در زمینۀ خرید گیفت کارت

2- داشتن نماد اعتماد 2 ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت

3- پشتیبانی 24ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای

4- تضمین مناسب‌ترین قیمت با توجه به نوسانات نرخ ارز

5- مکانیزم احراز هویت سریع و آسان

6- تحویل گیفت کارت به صورت فوری و بلافاصله پس از خرید

7- دریافت اسکن معتبر به همراه گیفت کارت‌های اورجینال

8- افزایش رضایت مشتری با ارائه کد تخفیف در باشگاه مشتریان

شما نیز برای خرید انواع Gift Card می‌توانید وارد سایت موبوگیفت به آدرس www.mobogift.com شده و پس از بررسی‌های لازم، گیفت کارت موردنظرتان را انتخاب کنید. مطمئن باشید که بلافاصله کد فعال‌سازی گیفت کارت را دریافت می‌کنید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ممنون 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات