حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO دوربین سلفی گلکسی اس ٢١ اولترا نسخه اگزینوس مشخص شد: نقطه صفر پیشرفت!

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | دوربین، سامسونگ

نمره عجیب DxO دوربین اصلی گلکسی اس ٢١ اولترا، یکی از جنجال برانگیزترین اخبار در مورد DxOMARK بود؛ حالا این منبع به سراغ دوربین سلفی گوشی پرچمدار سامسونگ رفته و امتیاز DxO سلفی گلکسی اس ٢١ اولترا نسخه اگزینوس را منتشر کرده است.

امتیاز DxO دوربین سلفی گلکسی اس ٢١ اولترا نسخه اگزینوس

همان‌طور که در ابتدا گفتیم، دگزومارک ابتدا به سراغ تست نسخه اگزینوس و اسنپدراگون این پرچمدار محبوب سامسونگ رفته بوده است؛ حالا نوبت به تست دوربین سلفی نسخه اگزینوس این گوشی می‌رسد.

در ابتدا، نگاهی به مشخصات دوربین سلفی گلکسی اس ٢١ اولترا می‌اندازیم:

  • – سنسور تکی با اندازه ١/٢.٨” اینچی و وضوح ۴٠ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل‌های ٠.٧ میکرومتری
  • – ضریب گشودگی دیافراگم F/2.2 / زاویه دید ٨٠ درجه‌ای
  • – قابلیت فیلم‌برداری ۴K با نرخ ۶٠ فریم بر ثانیه
  • – عملکرد نمایشگر به عنوان فلش

به نقل از DxOMARK، در حین تهیه این تست، نمره‌دهی به دوربین سلفی گلکسی اس ٢١ اولترا بر اساس ثبت بیش از ١۵٠٠ عکس و ٢ ساعت فیلم‌برداری در شرایط مخصوص این مجموعه، انجام شده است؛ اکنون به بررسی امتیاز DxO سلفی گلکسی اس ٢١ اولترا نسخه اگزینوس می‌پردازیم.

امتیازات دوربین سلفی گلکسی اس ٢١ اولترا نسخه اگزینوس

امتیازات دوربین سلفی گلکسی اس ٢١ اولترا نسخه اگزینوس

بله درست مشاهده کردید؛ نمره نهایی ١٠٠ برای عملکرد دوربین سلفی این گوشی در نظر گرفته شده است، که دقیقاً برابر با امتیاز نهایی نسل قبل این گوشی است! اس ٢١ اولترا نسخه اگزینوس در بخش نمرات عکاسی و فیلم‌برداری نیز، به ترتیب نمرات ١٠۵ و ٩٣ را کسب کرده است که نسبت به نسل قبل، در بخش عکاسی ١ نمره پیشرفت و در بخش فیلم‌برداری ٢ نمره پسرفت را شاهد هستیم.

دگزومارک می‌گوید، نقاط قوت دوربین سلفی پرچمدار سامسونگ در بخش‌هایی مانند داینامیک رنج و جزئیات بالا و کالیبره رنگی عالی هستند و در مقابل، برخی از مشکلات نویز و اکسپوژر و عدم تشخیص دقیق رنگ در برخی سناریوهای عکاسی و فیلم‌برداری، نقاط ضعف آن را تشکیل می‌دهند.

تصویر زیر، مقایسه‌ای از نمونه تصاویر سلفی ثبت شده به وسیله سه گوشی اس ٢١ اولترا نسخه اگزینوس، نوت ٢٠ الترا نسخه اسنپدراگون و آیفون ١٢ پرو مکس می‌باشد:

مقایسه دوربین سلفی اس ٢١ اولترا

مقایسه دوربین سلفی گلکسی اس ٢١ اولترا

با کسب امتیاز نهایی ١٠٠ توسط اس ٢١ اولترا نسخه اگزینوس، این گوشی مشترکاً با گوشی‌های Nova 6 5G، گلکسی اس ٢٠ اولترا نسخه اگزینوس، نوت ٢٠ و نوت ٢٠ اولترا نسخه اگزینوس در رده رده چهارم جدول قرار می‌گیرد.

نظرتان در مورد امتیاز DxO سلفی گلکسی اس ٢١ اولترا نسخه اگزینوس چیست؟ آیا قبول دارید که عملکرد دوربین سلفی این گوشی با نسل قبلی‌اش تقریباً برابر است؟ در ادامه با پست امتیاز DxO سلفی گلکسی اس ٢١ نسخه اگزینوس همراه شما خواهیم بود.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

سلفی ۴۰ مگاپیکسلی ، جزییاتش عالی بوده تو تستایی که دیدم

Mahdi

همین جزییاتش بنظرم مهمه چه اصلی و چه سلفی چون رنگ ها رو میتونیم بعدا ویرایش کنیم

Milad7

چی بگم 😄 نگفته هم پیداست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️