حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش تقاضای محصولات TSMC به علت رشد فروش گوشی های هوشمند 5G

رئیس هیئت مدیره TSMC، لیو دئین، و مدیر عامل این شرکت، وی ژجییا، در جدیدترین اظهار نظر خود بیان داشتند که امسال و به لطف افزایش مداوم تولید تلفن های هوشمند 5G و محاسبات ساختاری پیشرفته آن ها (HPC)، شاهد افزایش تقاضای کلی محصولات الکترونیکی TSMC هستیم. این دو مسئول، ادعا می کنند که در گروه های گوشی های همراه، اینترنت اشیا و سایر لوازم الکترونیکی، به دلیل محصولاتی مانند هدست های بلوتوثی، ساعت های هوشمند و بلندگوهای هوشمند، رشد اینترنت اشیا همچنان ادامه دارد.

افزایش تقاضای محصولات TSMC

به نقل از gizchina و به گفته این مقامات، فروش دستگاه های مربوط به اینترنت اشیا، سالانه 30 درصد افزایش خواهد داشت. گزارش های دیگر نیز بیان می کنند که محموله های عمده محصولات با کارکرد محاسباتی بالا، در سال گذشته 11 درصد افزایش یافته است. امسال انتظار می رود این محصولات، رشد تک رقمی را تجربه کنند. پیش بینی می شود که این افزایش تقاضا برای این محصولات، تابع رشد فروش گوشی ها و دستگاه هایی باشد که از اتصال 5G پشتیبانی می کنند.

افزایش تقاضای TSMC

افزایش تقاضای TSMC

گزارش مالی TSMC در سال 2020 نشان می دهد که این شرکت، از فروش تلفیقی موارد ذکر شده بالا، حدود 47 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. این همان رکورد جدید و افزایش 25.17 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

علاوه بر این، گزارش مالی TSMC برای سه ماهه اول سال مالی 2021 نیز نشان می دهد که درآمد آن ها در این سه ماهه، معادل 13 میلیارد دلار بوده است که در مقایسه با سال قبل خود، 16.7 درصد افزایش داشته است. این شرکت همچنین سود خالص 5 میلیارد دلاری را ثبت کرده است.

سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد دلاری TSMC در ۳ سال آینده برای برآورده کردن نیاز بازار تراشه ها

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل TSMC در سال 2020، حدود 15 میلیون دلار درآمد کسب خواهند کرد

گزارش های اخیر نشان می دهد که سود عملیاتی TSMC در سال گذشته به بالاترین سطح رسیده است. بر همین اساس، حقوق سالانه رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این شرکت نیز، افزایش قابل ملاحظه ای یافته و به 15 میلیون دلار می رسد که این رقم نسبت به سال گذشته، 44 درصد افزایش یافته است. کل درآمد TSMC در سال گذشته، 25.17 درصد افزایش یافت و رکورد جدیدی را در تاریخ ثبت کرد. این شرکت اساساً از رشد فروش تلفن های هوشمند، تبلت های با کارایی بالا، اینترنت اشیا و سیستم های الکترونیکی مخصوصا در بخش پردازنده و پردازشگر ها سود می برد.

تصمیم TSMC بر افزایش ۲۵ درصدی قیمت محصولاتش می تواند گران شدن قیمت جهانی موبایل ها را سبب شود

نظر شما راجع به افزایش تقاضای محصولات تولید شده توسط TSMC و کسب درآمد فوق العاده این کمپانی تایوانی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

اپکس لجند موبایل ادیشن رونمایی شد پوشش بدید

ali_s

بازی آنلاین برا موبایله؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی