حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری Realme Q3 به زودی رونمایی می‌شود: تمام اخبار و مشخصات اینجا هستند!

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | ریلمی

ریلمی با عرضه گوشی‌هایی با ارزش خرید نسبتاً بالا، توانست به رشد سالانه چشمگیر و محبوبیت بالایی دست پیدا کند؛ طبق تیزرهای رسمی این برند، سری Realme Q3 در روز ٢ اردیبهشت رونمایی خواهد شد.

برنامه ریلمی برای رونمایی گوشی‌هایش

زمان رونمایی سری Realme Q3

تاریخ رونمایی سری Realme Q3

گویا ریلمی با دست پر به رقابت برگشته است و می‌خواهد حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد؛ از رونمایی Realme GT و Realme GT Neo در چین گرفته تا رونمایی از Realme 8 5G، همه نشان دهنده این هستند که ریلمی عزم خود را برای رقابت با دیگر برندها، جزم کرده است.

و حالا ریلمی با انتشار تصاویر و پوسترهایی جدید برای کشور چین، از رونمایی سری گوشی‌های Realme Q3 در روز ٢٢ آوریل یا ٢ اردیبهشت خبر داده است.

ریلمی Q3 Pro

عکس‌های ریلمی Q3 Pro

تصاویر رسمی ریلمی Q3 Pro

به نقل از Gizmochina، همچنان تیزر یا پوستری در مورد Realme Q3 منتشر نشده است و گویا تنها ریلمی Q3 Pro در پوسترهای تبلیغاتی جدید ریلمی دیده می‌شود. اولین موضوعی که توجه‌مان را جلب کرد، نوشته بزرگ DARE TO LEAP است که با جلوه شب‌تاب خود، خودنمایی می‌کند که به نظرم، حرکت خلاقانه‌ای است؛ حرکتی که ریلمی قبلاً در رنگ Illuminating Yellow گوشی ریلمی ٨ پرو انجام داده بود. در قاب پشتی این گوشی، ماژول دوربین مستطیلی دوربین سه‌گانه‌ وجود دارد که سنسور اصلی آن وضوح ۶۴ مگاپیکسلی دارد. هنوز تصویری از قاب جلویی ریلمی Q3 Pro منتشر نشده است اما انتظار استفاده از حفره نمایشگر را در این گوشی داریم. حالا به سراغ بررسی اطلاعاتی که از ریلمی Q3 Pro در TENAA ثبت شده‌اند برویم.

ریلمی Q3 Pro در TENAA

ریلمی Q3 Pro در TENAA

ریلمی Q3 Pro مدتی پیش با مدل نامبر RMX2205 در TENAA مشاهده شد؛ در قاب جلویی این گوشی نیز دوربین سلفی تکی تعبیه شده در حفره‌ نمایشگر سمت چپ نیز دیده می‌شود، اما به برخی از اطلاعاتی که جدیداً منتشر شده‌اند می‌پردازیم.

در صفحه اطلاعات RMX2205، مشخصاتی از قبیل ضخامت ٨.۴ میلی‌متری، پشتیبانی از اینترنت ۵G، سیستم‌عامل اندروید ١١ پیش‌ فرض، باتری ۴۴٠٠ میلی‌آمپرساعتی و قطر نمایشگر ۶.۴٣ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +FHD قرار گرفته‌اند. همچنین احتمالاً رفرش ریت نمایشگر ریلمی Q3 Pro ١٢٠ هرتزی خواهد بود و شارژر سیمی هم توان ۶۵ واتی خواهد داشت. در خبری دیگر، صفحه گیک‌بنچ ریلمی Q3 Pro نیز دیده شده است.

گیک‌بنچ ریلمی Q3 Pro

گیک بنچ ریلمی Q3 Pro

گیک بنچ ریلمی Q3 Pro

صفحه گیک‌بنچ ریلمی Q3 Pro امروز در سایت این بنچمارک با همان مدل نامبر RMX2205 دیده شد. به نظر می‌رسد ریلمی قصد دارد از تراشه دیمنسیتی ١١٠٠ مجهز به لیتوگرافی ۶ نانومتری در گوشی جدیدش از سری ‌Q بهره‌گیری کند.

مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و دایمنسیتی ۱۱۰۰ با معماری ۶ نانومتری رسما معرفی شدند

وجود حداقل یک نسخه با ٨ گیگابایت حافظه رم نیز برای ریلمی Q3 Pro تأیید می‌شود. امتیازات کسب شده توسط این گوشی نیز کاملاً رضایت بخش هستند؛ امتیازات ٨۵۶ و ٣۵٣٨ به ترتیب برای بخش‌های تک‌ هسته‌ای و چند هسته‌ای در این گوشی به دست‌ آمده‌اند که برای گوشی نسبتاً اقتصادی ریلمی بسیار مناسب است.

انتظار داریم قیمت این گوشی قیمتی در حدود ٢٢٩٩ یوان چین (معادل ٣۵٢ دلار آمریکا) داشته باشد.

 

نظرتان در مورد ریلمی چیست؟ کدام گوشی ریلمی را بیشتر می‌پسندید؟ آیا خرید ریلمی Q3 Pro معقول است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

همچنان میتونه یکمی ارزون ترم باشه
ضمن اینکه بزرگترین مشکلات اوپو و ریلمی رابط کاربری نسبتا ضعیفی هست که دارن

afsoon

نسبت به قیمتش بی نقص هست .

Milad7

من شیفته رنگش شدم چقدر خوشگله🥰

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️