حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گواهی NFC گوشی رول شونده ال جی لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | ال‌جی

پیش از آنکه هیجان زده شوید باید اعلام کنیم که ال جی از تصمیم خود برای خروج از تجارت گوشی های هوشمند منصرف نشده است؛ حداقل نه به طور رسمی. این فقط مورد دیگری از انتشار اطلاعات در زمان نامناسب درباره یک گوشی هوشمند است که این بار به دستگاه رول شونده ال جی که این شرکت در CES 2021 تیزری از آن را ارائه داده بود، اختصاص می یابد. شواهد جدید که توسط گواهی NFC این دستگاه بدست آمده،‌ نشان می دهد که گوشی رول شونده ال جی در مراحل اولیه توسعه خود بوده است.

گواهی NFC گوشی رول شونده ال جی؛ نوشدارو بعد از مرگ سهراب

به نقل از وب سایت phonearena، ظاهرا دستگاهی با کد LM-R910N، در مراحل اولیه توسعه خود بوده است. این اطلاعات توسط گواهی ای بدست آمده که LG پیش از این آن را ثبت کرده بود؛ و همین ثبت درخواست گواهینامه های مختلف کافی است تا مشخصات و یا نام یک دستگاه لو رود. گواهینامه NFC این گوشی رول شونده ال جی، همانطور که در تصویر نیز مشخص است، تاریخ 5 ژانویه را نشان می دهد. همچنین کد LM-R910VM به وضوح در سند ذکر شده که نشان می دهد این دستگاه هنوز هم در نقشه راه گوشی های ال جی قرار داشته است. این اطلاعات بیان می کنند که این گوشی در آن زمان برای عرضه در ماه مارس برنامه ریزی شده بود.

گواهی NFC گوشی رول شونده ال جی

گواهی NFC گوشی رول شونده ال جی

متأسفانه، ما اطلاعات زیادی در مورد سخت افزار این دستگاه آینده نگرانه ال جی نداریم به غیر از آنکه قرار بود از نمایشگر اولد انعطاف پذیر تولید شده توسط BOE استفاده كند. البته این موضوع اکنون دیگر اهمیت زیادی ندارد، ولی با این حال نشان می دهد که اگر این دستگاه توسط ال جی معرفی می شد،‌ می توانست به عنوان یک گوشی جذاب و نواورانه در تاریخ این کمپانی ثبت شود.

گوشی رول شونده ال جی را ببینید | CES 2021

پیش از این و در ماه مارس، قبل از آنکه این شرکت تصمیم خود برای خروج از بازار تلفن های هوشمند را به طور رسمی اعلام کند، گزارش شده بود که این گوشی در وب سایت بلوتوث SIG مشاهده شده است. همچنین طبق تیزری که ال جی در ژانویه به اشتراک گذاشته بود، این دستگاه قرار بود دارای فرم فاکتور تبلت مانند باشد که صفحه نمایش آن از سمت راست رول شده و گسترش یابد.

پشتیبانی نرم افزاری از گوشی های ال جی

افسوس که این شرکت کره ای اکنون مراحل خروج از تجارت تلفن های هوشمند خود را سپری می کند و قصد دارد تا 31 جولای به طور رسمی از این بازار خارج شود. البته پیش تر، این شرکت به مشتریان خود اطمینان داده بود که به مدت سه سال پشتیبانی نرم افزاری خود را ادامه داده و همچنین نام دستگاه هایی را که به اندروید ۱۲ و ۱۳ ارتقا می یابند،‌ اعلام کرده بود.

اخیراً نیز شرکت TCL یک گوشی مفهومی هیبریدی را معرفی کرد، اما بعید است این دستگاه به این زودی ها تولید انبوه شده و وارد بازار شود.

اپل و ال جی در آستانه امضای توافق نامه ای برای تولید خودرو اپل هستند

نظر شما راجع به گوشی رول شونده ال جی چیست؟ البته که با خروج این کمپانی از بازار، بیان این مطالب نیز تا حدودی اهمیت خود را از دست می دهند، ولی با این حال به نظر می رسد ال جی برنامه های جذابی برای بخش موبایل خود داشته است که با نگاهی به گوشی های معرفی شده این شرکت طی یکی دو سال گذشته، می توان متوجه این موضوع شد. البته با این تصمیم،‌ ال جی در عوض تمرکز خود را به بخش های دیگر معطوف می کند؛ جایی که گفته می شود احتمال همکاری این شرکت با اپل برای ساخت خودرو وجود دارد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دوستان شرمنده بابت اسپم ولی خواهشا یکیتون جواب بده ممنون.
اونایی که گوشی سامسونگ دارن من رمز اکانت رو عوض کردم و برای ورود نهایی تایید دومرحله ای لازمه که کد به صورت پیامک به شماره ارسال میشه ولی هرچقدر منتظر میمونم اصلا پیامکی نمیاد و بعد چندبار رفرش کردن پیامک رو بلاک میکنه و میگه بعد از ۳۰ دقیقه دوباره امتحان کن. عزیزانی که گوشی سامسونگ دارن اگه میشه به من کمک کنید من بتونم مشکل رو حل کنم ممنون.

منظورت سامسونگ اکانته؟

iTroll 2nd Gen

مگه بخش موبایل ال جی تعطیل نشد ؟
یا اصلا این ربطی نداره
دوستان لطفا به من توضیح بدن 😶

Mohammadr

خبر رفتن داد.. ولی ن بلافاصله بعد همون خبر… تا 31 جولای کلا میره… الان داره اسباباشو جمع میکنه😐

xiaomi mi mix4

حالا کسی میخواد باور بکنه یا نه اما این رو بدونید وقتی اسم نوآوری در هر جا … CES یا IFA و یا هر سمینار دیگه میاد نام این شرکت بدون تقلب و بدون حاشیه میدرخشه ‌ . و هر جا اسم تقلب و .. میاد نام سامسونگ و هواوی TCLو بکو . میدرخشه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی