حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی هدفون بلوتوثی جدید اوپو در تصاویر جدید لو رفت

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو، شایعات

افشاگر معروف، ایوان بلس، در حساب توییتری خود پستی را منتشر کرده که تصاویری از هدفون بلوتوثی آینده اوپو به نام Enco Buds را در آن می بینیم. این هدفون از نظر طراحی مشابه نسلی قبلی خود، Enco W11، بوده اما تفاوت هایی نیز مانند پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۵.۲ (در مقایسه با نسخه ۵.۰ نسل پیشین) دارد.

هدفون بلوتوثی جدید اوپو

به گزارش phonearena، بلاس خاطر نشان می کند که که Enco Buds اوپو از نظر طراحی، به هدفون های بلوتوثی(TWS) دیگر شرکت های تولیدکننده گوشی موبایل از جمله گوگل پیکسل بادز، وان پلاس بادز و از همه مهم تر گلکسی بادز سامسونگ شباهت دارد. این قضیه حتی در مورد کیس شارژ این پوشیدنی نیز صدق می کند. تصاویر این هدفون اوپو، آن ها را به رنگ سفید با یک اعلان شارژ LED در قسمت جلوی قاب نشان می دهد. پیش بینی می شود محموله سری جدید Enco تا پایان ماه جاری وارد بازار های خرده فروشی شود.

هدفون بلوتوثی اوپو

هدفون بلوتوثی اوپو

به عنوان یادآوری، هدفون های Enco W11 دارای عمر باتری 20 ساعته با دوام باتری 5 ساعت در هر بار شارژ، مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP55، کنترل های لمسی و گوشی های سیلیکونی است. این هدفون همچنین از پورت USB-C برای شارژ خود استفاده می کند و شارژ کامل آن نیز، حدود 2 ساعت طول می کشد. امیدواریم اوپو با حفظ اکثر این مشخصات،‌ قابلیت های تازه ای را نیز به انکو بادز جدید خود اضافه کند.

کمپانی اوپو در سال 2019 اعلام کرد که قصد دارد فروش گوشی ها و پوشیدنی های خود را به ایالات متحده نیز برساند. با این حال، این شرکت در آن زمان گفت که قبل از ورود اوپو به تجارت در ایالات متحده، ابتدا قصد دارد جای پای خود را در اروپا تقویت کند که این امر نیز مخصوصا در زمینه فروش گوشی های هوشمند، به لطف محدودیت های ایالات متحده و تحریم همه جانبه آن ها علیه شرکت هواوی، شتاب گرفته است.

وضعیت بازار TWS ها

در حال حاضر و تا آنجا که به هدفون های بلوتوثی مربوط می شود، اپل به لطف مدل های ایرپاد و ایرپاد پرو خود، بر بازار آن تسلط دارد. اگر به دنبال خرید یک جفت هدفون بلوتوثی هستید، و گوشی و یا تبلت شما از سیستم عامل iOS بهره می برد،‌ تنها انتخاب ایده آل شما همین موارد است. در مورد سیستم عامل اندروید اما،‌ اوضاع کمی فرق کرده و بسته به برند گوشی هوشمند خود،‌ می توانید هدفون های بلوتوثی آن ها را تهیه کنید. خوشبختانه امروزه شامل معرفی و عرضه هدفون های بلوتوثی جذاب توسط اکثر گوشی سازان مطرح دنیا هستیم که بسته به نیاز شما، سلیقه های مختلف را کاملا پوشش می دهند.

سامسونگ گلکسی بادز ۲ در دست توسعه است

نظر شما راجع به هدفون بلوتوثی بعدی اوپو چیست؟ حقیقتا نمی توان شباهت آن را با گلکسی بادز سامسونگ منکر شد. حال باید ببینیم اوپو چه زمانی را برای معرفی و عرضه این هدفون ها تدارک دیده است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

شکل لوبیاست 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی