حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A22 4G سامسونگ با دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی می آید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گفته می شود که در سال ۲۰۲۱ پشتیبانی از شبکه 5G در گوشی های سامسونگ تا سطح گلکسی A2X پایین خواهد آمد. این یعنی افراد بیشتری با قیمت های مناسب تر می توانند به شبکه نسل جدید متصل شوند. یکی از این دستگاه ها، گلکسی A22 5G است. با این حال امروز مدل گلکسی A22 4G سامسونگ تاییدیه BIS هند را دریافت و به زودی معرفی می شود.

گلکسی A22 4G سامسونگ

تقریباً همه گوشی های ارزان قیمت 5G که توسط سامسونگ معرفی شده اند، در نسخه 4G هم عرضه می شوند. برجسته ترین نمونه ها، Galaxy A51 و Galaxy A71 سال گذشته و همچنین Galaxy A32 است که اخیراً معرفی شده است.

انتظار می رود این شرکت با Galaxy A22 هم همین کار را انجام دهد. مدل 5G این گوشی ماه گذشته با شماره مدل SM-A226B به بیرون درز کرد. اکنون به نقل از mysmartprice، نسخه LTE این مدل نیز در راه است.

طبق اخبار جدید، مدل 4G گلکسی A22 دارای شماره مدل SM-A225F خواهد بود. همچنین، در تعدادی از بازارها، از جمله برخی از کشورهای اروپا، هند و دیگر کشورهای آسیایی در دسترس خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که Galaxy A22 از تنظیمات دوربین چهارگانه بهره می برد. این دستگاه قرار است از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز ثانویه 8 مگاپیکسلی و دو لنز 2MP استفاده کند. در حال حاضر جزئیات مربوط به دوربین جلویی که تلفن از آن استفاده می کند، هنوز منتشر نشده است.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی A42

مدل های LTE و 5G گلکسی A51 و Galaxy A71 به جز تفاوت در تراشه، یکسان هستند. با این حال، نمی توان همین حرف را برای Galaxy A32 زد. زیرا این دو مدل از بسیاری جنبه ها با یکدیگر متفاوت هستند. از این رو، این احتمال وجود دارد که Galaxy A22 4G در مقایسه با Galaxy A22 5G، مجموعه ای متفاوت از مشخصات داشته باشد.

در حال حاضر ما می دانیم که Galaxy A22 5G ساخت ODM (برون سپاری) خواهد بود و در دو مشخصات حافظه ای ارایه می شود. در بخش طراحی انتظار چهار رنگ (خاکستری ، سفید ، سبز روشن ، بنفش) را داریم. انتظار می رود سامسونگ این گوشی را در اوایل نیمه دوم سال 2021 عرضه کند. گفته می شود این دستگاه به عنوان یکی از ارزان ترین تلفن های هوشمند 5G توسط این برند روانه بازار می شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی A22 4G هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

لعنتی تبدیل به کارخانه سم سازی شده =)) هر روز ی گوشی معرفی میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی