حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

روش های میانبر چاپ کتاب که ممکن است با آن آشنا نباشید!!!

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که، اطلاعات یا یافته های پژوهشی کافی در زمینه های علمی، پژوهشی و یا خلاقیت ادبی دارید و از مهارت نویسندگی برخوردار هستید و تمایل دارید یک اثر ماندگار به جای بگذارید. چاپ روم از صفر تا صد مراحل چاپ کتاب همراه شما خواهد بود. نکته قابل توجه این است که اگرچه موضوعات در هر کتاب متفاوت هستند اما باید گفت تمامی آن ها مراحل یکسانی را برای چاپ کتاب سپری می نمایند. اگر تمایل دارید چاپ کتاب خود را با تخفیف ویژه انجام دهید کافی است همین الان به سایت چاپ روم مراجعه کنید.

یک سورپرایز  ویژه: چاپ روم از مرحله صفر تا صد چاپ کتاب همراه شما خواهد بود!

مراحل چاپ کتاب

مرحله اول: تالیف محتوای متنی

اولین مرحله از چاپ کتاب تالیف محتوای متنی است. متن کتاب باید به گونه ای تالیف شود که ارزش چاپ کتاب را داشته باشد. و خواننده از خواندن لذت ببرد. کتاب خود را با رعایت محتوای مناسب نگارش کرده (به صورت تایپ)و به موسسات فعال در زمینه چاپ کتاب فوری تحویل دهید  چنانچه ویراستاری و یا صفحه آرایی کتاب  توسط نویسنده انجام نگرفته باشد، کارشناسان بخش مربوطه به بررسی ویراستاری کتاب خواهند پرداخت و  صفحه آرایی آن را تنظیم خواهند کرد

مرحله دوم: ویراستاری کتاب

یکی از مراحل مهم چاپ کتاب ویراستاری کتاب است در این مرحله که ویراستاری نهایی است چنانچه اشتباه تایپی، نگارشی و … وجود داشته باشد در متن کتاب چاپ خواهد شد.

مرحله سوم: دریافت شابک

International Standard Book Number یا شابک یک کد13 رقمی است که مختص هر کتاب است. به هر کتاب نسبت داده می شوند و با چاپ مجدد کتاب، همچنان ثابت می مانند.

در صورت تمایل به دریافت رایگان مشاوره با شماره 02191090772 تماس بگیرد.

مرحله چهارم: دریافت فیپا

فیپا به فهرست نویسی پشت صفحه عنوان کتاب گفته می شود. به منظور دریافت فیپا، ناشر می بایست به اداره کل پردازش و سازمان دهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی مستقیم صدور فیپا مراجعه کند.

مرحله پنجم: اخذ مجوز از وزارت فر هنگ و ارشاد اسلامی

مرحله ای که مرتبط است با نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روند صدور مجوز از طریق وزارت ارشاد یک هفته الی ۴ ماه بعد از تحویل کتاب به طول می انجامد که البته متناسب با موضوع کتاب این مدت زمان متغیر است. کتاب‌های علمی و دانشگاهی در کوتاه ترین  زمان ممکن مورد بررسی قرار می گیرند. این درحالی است که کتاب‌های شعر یا داستان و غیره چند ماه پس از ارسال مدارک، مجوز را دریافت می کنند.

مرحله ششم: چاپ و صحافی

مرحله نهایی چاپ و صحافی است. بعد از چاپ صحافی آن نیز انجام می‌گیرد. توجه داشته باشید که این مرحله در اختیار خود ناشر است، بنابراین معمولاً به سرعت انجام می‌گیرد. چاپ روم تمامی این خدمات را با تخفیف ویژه انجام می دهد. طراحی جلد گام بعدی است که در جریان چاپ کتاب فوری انجام می گیرد. توجه داشته باشید که طراحی جلد یا بر اساس طرح خاص ارائه شده توسط نویسنده انجام خواهد گرفت و یا اینکه موسسه در این راستا از کارشناسان گرافیست خود بهره خواهد جست در نهایت کتاب در بازه زمانی کوتاه چاپ خواهد شد و نسخه ای از آن برای نویسنده ارسال می گردد

 

عوامل تاثیر گذار روی هزینه چاپ کتاب

  • • قطع کتاب
  • • تیتراژ بالا
  • • تعداد صفحات
  • • دریافت مجوز
  • • چاپ کتاب
  • • صفحه آرایی
  • • طراحی جلد

اهمیت چاپ کتاب

  • با توجه به اهمیت سرعت در دنیای پر رقابت امروزی چنانچه بتوانید چاپ و انتشار کتاب خود را در بازه زمانی کوتاه تر انجام دهید، می توانید زودتر از بقیه رقبا کتاب را وارد بازار کرده و سود بیشتری را بواسطه افزایش فروش به دست آورید
  • با استفاده از چاپ کتاب می توانید سریعتر رزومه علمی خود را برای مصاحبه دکتری تقویت نمایید و برگ برنده ای در اختیار داشته باشید
  • چنانچه قصد اخذ پذیرش از دانشگاه های خارج کشور را داشته باشید می توانید با استفاده از چاپ کتاب خود در کوتاه ترین زمان، شانس خود را بالا ببرید
  • اعتبار علمی و اجتماعی افراد به ویژه دانشجویان و اساتید به واسطه چاپ کتاب افزایش چشمگیر تری خواهد داشت.
  • چاپ کتاب در تیراژ پایین این فرصت را در اختیار نویسندگان قرار می دهد تا ضمن افزایش سرعت چاپ، از بهترین قیمت های ممکن نیز بهرمند گردند و به این ترتیب ضمن چاپ اثر خود مجبور به پرداخت هزینه های جانبی نشوند.

قیمت چاپ هر صفحه کتاب چاپ روم

قطع یا سایز کتابقیمت (تومان)
رحلی120
وزیری100
رقعی75

 

درآمدزایی از چاپ روم

در صورت تمایل به همکاری با چاپ روم و کسب درامد بعد از ثبت نام و دریافت لینک همکاری در فروش و قراردادن آن در شبکه های اجتماعی و ارسال برای مشتریان احتمالی 10 تا 25درصد کمیسیون به ازای هر سفارش دریافت نمایید.

تعرفه های پرینت سیاه سفید ارزان چاپ روم

دورو سیاه سفید  هر برگ 480 تومان

تک رو سیاه سفید هر برگ 420 تومان

قیمت پرینت رنگی ارزان

هر برگ یک رو: 1300تومان

هر برگ دورو:   1800 تومان

آیا تمامی موضوعات قابلیت چاپ شدن دارند؟

در زمینه چاپ کتاب محدودیتی برای موضوعات کتاب ها نخواهد بود. تمامی کتاب ها در حوزه شعر، رمان، داستان، روانشناسی، علوم تربیتی، مهندسی، پزشکی، مدیریت، کتاب های حوزوی، درسی و دانشگاهی و انواع دیگر موضوعات این امکان را خواهند داشت که طی فرایند دریافت مجوز های لازم روند چاپ را در بازه زمانی کوتاه مدت سپری کنند.

سفارش چاپ فوری آنلاین کتاب

متقاضیان چاپ فوری کتاب می توانند بدون اتلاف وقت به سامانه اختصاصی چاپ روم مراجعه کنند و پس از ثبت نام در این سامانه ها سفارش چاپ فوری کتاب خود را ثثبت نمایند. فرم های مربوطه در سامانه بار گذاری شده است که با تکمیل آن، کارشناسان در جریان سفارش شما قرار خواهند گرفت و راهنمایی های یبشتری را ارائه خواهند داد.

همکاری با موسسات و سازمان‌ها

چاپ روم یک طرح برای همکاری با ارگان ها و سازمان هایی دارد که سفارشاتی که با حجم بالا انجام می دهند. و آماده عقد قرارداد متناسب با حجم سفارشات با قیمت توافقی می‌باشد. در کنار این اقدمات برای ارگان هایی که ماهانه سفارش بالایی دارند پکیج هایی درنظر گرفته است. در کنار این امکانات  می توانیداز تخفیفات این پکیج ها 20 درصد بیشتر استفاده نمایید.

برای دریافت جزئیات و اطلاعات به وب‌سایت چاپ روم به آدرس  chaproom.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ثابت 02191090772 یا 03191090414 تماس بگیرند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات