حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایردراپ ۱۰۰ هزار دلاری صرافی Bitrue به مدت ۵ روز آغاز شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اختصاصی ترنجی، حتما بخوانید، رمزارز

با بالا گرفتن تب داغ بازار ارزهای دیجیتال شور و هیجان جدیدی در سراسر دنیا پس از همه گیری ویروس در حال اتفاق است. مردم دنیا درحال روی آوردن به بازار سرمایه جدیدی هستند که این روزها توانسته به خوبی جواب اعتماد آن ها را بدهد. اما صرافی های ارزهای دیجیتال نیز به دنبال جذب بیشتر مردم به سوی خود هستند. یکی از این صرافی های کمتر شناخته شده “بیترو” است که ایردراپ ۱۰۰ هزار دلاری را به مدت ۵ روز به راه انداخته است.

ایردراپ ۱۰۰ هزار دلاری صرافی Bitrue

صرافی بیترو (Bitrue) جزییات ایردراپ جدید خودش را اعلام کرد. طی این رویداد ۵ روزه این صرافی در مجموع ۱۰۰ هزار دلار به شرکت کنندگان در این ایردراپ اهدا می کند. همه کاربران صرافی بیترو می توانند جوایز ارزنده ای به صورت توکن‌های XRP، BTR و تعدادی از آلت کوین های دیگر را نیز دریافت کنند.

در روزهای گذشته نیز کیف پول ترون لینک اقدام به برگزاری ایردراپ رمزارز ترون کرده بود. در این ایردراپ شما با دعوت از دوستان به نصب این کیف پول می توانید امتیازات خود را افزایش دهید. به این طریق که با وارد کردن کد دعوت کیف پول TronLink به هر دو نفر ۳۰۰ امتیاز داده می شود. هرچقدر تعداد دعوت ها بیشتر باشد، امتیازات شما نیز افزایش می یابد. در نهایت امتیازات را می توانید به رمزارزهای مختلف تبدیل کنید. برای مشاهده جزییات کامل جایزه کیف پول ترون می توانید لینک زیر را مشاهده کنید:

 

ماجرای ۳۰۰ ترون رایگان با نصب کیف پول TronLink چیست؟

 

شرایط شرکت در ایردراپ صرافی بیترو

برای شرکت در این رویداد کاربران بیترو باید اطلاعیه کمپین تبلیغاتی این صرافی را در توییتر خود به اشتراک بگذارند. با اشتراک گذاری این توییت، یک امتیاز دریافت می کنید. همچنین با هر ۱۰ لایک که در توییتر دریافت کنید، یک امتیاز به شما تعلق می گیرد. با هر ثبت نام از طریق لینک دعوت (رفرال کد) نیز یک امتیاز نیز به صاحب لینک داده می‌شود.

در روز اول ۳۲ هزار رمزارز FNX، توکن بومی Defi میان کاربران توزیع خواهد شد. در روز دوم نیز ۸۰۰ هزار رمزارز Gala توزیع می شود. این رمزارز مربوط به استارت آپ بازی های متمرکز بر بستر توکن های NFT است.

در روز سوم ۲۸۰ هزار رمزارز XDC که یک اکوسیستم میان زنجیره ای است، در این ایردراپ پخش خواهد شد. این کمپین در روز چهارم با توزیع ۱۵ هزار عدد ریپل ادامه پیدا می کند. در روز آخر نیز مقدار ۸۸ هزار توکن BTR در میان کاربران شرکت کننده توزیع خواهد شد.

ایردراپ ۱۰۰ هزار دلار

ایردراپ ۱۰۰ هزار دلار

نظر شما درباره این ایردراپ چیست؟ در آن شرکت می کنید؟

نکته مهم: اگر قصد شرکت در این ایردراپ را دارید، در هنگام ثبت نام در صرافی بیترو از فیلترشکن استفاده کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی