حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE Axon 30 با دوربین زیر نمایشگر به زودی معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ZTE

کمپانی ZTE دیروز از گوشی های هوشمند Axon 30 Pro و Axon 30 Ultra رونمایی کرد. این دو گوشی آخرین پرچمداران این شرکت چینی هستند اما مانند نسل پیشین خود، Axon 20 5G، با دوربین زیر نمایشگر ارائه نمی شوند. شاید احتمال دهید که دلیل این اقدام ZTE به بازخورد هایی مربوط می شود که از دوربین سلفی Axon 20 5G دریافت کرده بود، که البته با توجه به کیفیت نه چندان مطلوب آن، چندان بی ربط هم نیست. با این حال،‌ شنیده ها حاکی از آنست که این شرکت، فناوری دوربین زیر نمایشگر خود را رها نکرده و به زودی گوشی ZTE Axon 30 را با این تکنولوژي معرفی خواهد کرد.

ZTE Axon 30 با دوربین زیر نمایشگر

Ni Fei، رئیس بخش موبایل ZTE، اعلام کرد که Axon 30 به زودی معرفی خواهد شد که از یک دوربین زیر نمایشگر نیز بهره می برد. وی توضیح می دهد که این دستگاه در حال حاضر به دلیل کمبود جهانی تراشه و مشکلات دیگر به تأخیر افتاده است. با این وجود، او می گوید که این گوشی به زودی عرضه خواهد شد.

Axon 30 با دوربین زیر نمایشگر

Axon 30 با دوربین زیر نمایشگر

ZTE پیش تر و در ماه ژانویه تیزری را منتشر کرده بود که نشان می داد گوشی Axon 30 آن ها، دوربین زیر صفحه نمایش خواهد داشت. این تلفن جانشین مستقیم Axon 20 5G خواهد بود و از نسل دوم این فناوری بهره خواهد برد. این سازنده قبلاً این فناوری را در اوایل سال جاری میلادی و در کنگره جهانی موبایل شانگهای به نمایش درآورده و ادعا کرده بود که کیفیت این محصول نسبت به نسل اول خود، پیشرفت های چشمگیری را به همراه خواهد داشت.

انتظار می رود این گوشی مانند دیگر برادرانش که دیروز معرفی شدند، از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده کند، ولی اگر با چیپست دیگری نیز معرفی شود، تعجب نخواهیم کرد،‌ چرا که گوشی Axon 20 5G نیز از یک پردازنده میان رده اسنپدراگون ۷۶۵ در درون خود بهره می برد. همچنین انتظار می رود این گوشی با نسخه ۱۱ اندروید و با پوسته MyOS ارائه شود.

گوشی ZTE Axon 20 5G با دوربین سلفی زیرنمایشگر با قیمت ۳۲۲ دلار رسما معرفی شد

در نهایت نظر شما راجع به گوشی Axon 30 و احتمال بکارگیری دوربین زیر صفحه نمایش در آن چیست؟ به نظر شما کمپانی ZTE توانایی جبران اشتباهات نسل گذشته این گوشی را دارد یا باید منتظر یک برند مطرح دیگر مانند سامسونگ یا شیائومی برای ارائه بی نقص این تکنولوژي باشیم؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

بشخصه دوربین سلفی وسط رو ترجیح میدم به کنار بودنش، اینکه کنار باشه بر اساس تجربه یکم عکس رو کج میندازه

Milad7

ببینیم کی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش به بلوغ میرسه😉

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی