حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیری به طور تصادفی تاریخ رویداد بعدی اپل را فاش کرد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، شایعات

پس از انتشار شایعات مختلف از برگزاری کنفرانس فصل بهار اپل، دستیار سیری این شرکت، خود تاریخ رویداد بعدی را فاش کرده است. در حالی که اپل هنوز آن را تأیید نکرده، اما گفته می شود رویداد بعدی آن ها در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

تاریخ رویداد اپل

به گزارش وب سایت MacRumors، هم اکنون اگر شما از سیری در مورد تاریخ رویداد بعدی اپل سوال کنید، دستیار صوتی این شرکت پاسخ می دهد که یک رویداد ویژه سه شنبه آینده، یعنی ۳۱ فروردین ماه برگزار خواهد شد. پیش تر نیز، اپل از برگزاری کنفرانس WWDC خود برای سال ۲۰۲۱ سخن گفته و تاکید کرده بود که این رویداد تماما به صورت آنلاین بوده و از تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ آغاز می شود.

تاریخ رویداد اپل

تاریخ رویداد اپل

اگرچه انتظار می رفت حالت مشابهی برای رویداد آتی اپل اتفاق بیفتد، اما سیری اعلام می کند که این رویداد در مکان اپل پارک در کوپرتینو کالیفرنیا برگزار می شود. البته این امر لزوما وجود یک رویداد حضوری را تأیید نمی کند و با توجه به شرایط، می توانیم انتظار داشته باشیم که اپل یک ویدیوی از پیش ضبط شده را در کانال های رسانه های اجتماعی مانند یوتیوب پخش کند.

احتمال معرفی چه محصولاتی وجود دارد؟

اگرچه سیری در مورد محصولاتی که قرار است در این مراسم رونمایی شود اطلاعاتی به ما نمی دهد؛ گزارشات مختلف از پیش منتشر شده نشان می دهد که اپل احتمالا از آیپد پرو نسخه ۲۰۲۱ ، اپل تی وی جدید و ایرتگ های خود رونمایی خواهد کرد. همچنین شایعاتی درباره iMac و مک بوک های جدید نیز وجود دارد اما مطمئن نیستیم که آیا آن ها هم همزمان با بقیه دستگاه ها معرفی خواهند شد یا خیر.

صحبت از آیپد پرو شد؛ گفته می شود که اپل مدل های ارتقا یافته 11 و 12.9 اینچی آیپد پرو را عرضه خواهد کرد. همچنین شایعات از استفاده مدل 12.9 اینچی از یک نمایشگر مینی LED خبر می دهند. سایر مشخصات مورد انتظار این تبلت اپل، شامل پردازنده A14X ، اتصال Thunderbolt از طریق USB-C و دوربین دوگانه به همراه یک سنسور ToF می شود.

در مورد اپل تی وی جدید نیز، انتظار می رود که این دستگاه از پورت HDMI 2.1 پشتیبانی کرده که در نتیجه می تواند محتوایی با نرخ نو سازی 120 هرتز را نمایش دهد. پردازنده گرافیکی قدرتمند و ظرفیت رم بالاتر از جمله موارد دیگری است که در آن بروزرسانی می شوند.

تیم کوک از ایلان ماسک،‌ عینک واقعیت مجازی و خودرو اپل می گوید

آیا شما منتظر رویداد بعدی اپل و محصولاتی که قرار است در آن معرفی شوند هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir_galaxy

قطعاااااااااااااااا تصادفی نبوده😉

Mohammadr

poco x3 pro نسخه 8 گیگ 256
تکنولایف آورده فقط 10.700 :/

5G

تصادفی نبوده اپل رسما اعلام کرده😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی