حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 6 مشخص شد

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | تست، عمر باتری، نوبیا

حدودا ۵ هفته پیش بود که گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic 6 و نوبیا Red Magic 6 Pro با نمایشگر ۱۶۵ هرتزی رسما معرفی شد. یک گوشی گیمینگ خوب است که عمر باتری قابل توجهی داشته باشد. امشب عمر باتری گوشی گیمینگ nubia Red Magic 6 مشخص شده و خیلی هم بد نیست.

عمر باتری گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 6

در تست باتری Gsmarena می بینیم که امتیاز کلی استقامت باتری نسبت به نسل گذشته تغییر چندانی نکرده است. دلیل اصلی آن اما عملکرد ضعیف دستگاه در حالت آماده به کار است. با این حال، در حالت ۱۶۵ هرتز، دستگاه توانست زمان بیشتری را در آزمایشات مربوط به صفحه نمایش روشن – مرور وب و پخش فیلم – ثبت کند. شاید ۵۰۰ میلی آمپر باتری بیشتر (باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری) در این زمینه تاثیری داشته باشد، اما توجه به این نکته مهم است که پیاده سازی نرم افزاری HRR عامل مهمی در این پیشرفت است.

در حالی که Red Magic 5G و 5S هیچ کدام تنظیم رفرش ریت هوشمند را نداشتند و همه محتوا روی ۱۴۴ هرتز پردازش می شد، اینجا Red Magic 6 دارای نوعی تنظیم خودکار است. در تست های ما، صفحه نمایش به طور خودکار در هر دو تست – مرور وب و پخش فیلم – به ۹۰ هرتز کاهش یافت. اگر خارج از تجربه بازی به HRR علاقه مند نیستید، انتظار مقاومت بسیار خوب باتری در رفرش ریت ۶۰ هرتز را داشته باشید.

عمر باتری Nubia Red Magic 6

عمر باتری Nubia Red Magic 6

مدت زمان پخش ویدیو ۱۸ ساعت و بالای ۱۲.۵ ساعت وب گردی واقعا عملکرد خوبی است. همچنین بیش از ۳۳ ساعت مکالمه می تواند جذاب باشد. متاسفانه همان عملکرد پایین حالت آماده به کار باعث می شود امتیاز کلی به ۸۸ ساعت افت کند.

گوشی گیمینگ نوبیا Red Magic 6 و نوبیا Red Magic 6 Pro با نمایشگر ۱۶۵ هرتزی رسما معرفی شد

سرعت شارژ شدن گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 6

ما برای نوبیا رد مجیک ۶ یک شارژر ۳۰ وات را درون جعبه داریم که با استاندارد Power Delivery کار می کند. درصورتی که قصد دارید شارژر ۶۶ وات را تهیه کنید، این شارژر نیز براساس استاندارد Power Delivery است. متأسفانه، ما نتوانستیم شارژر ۶۶ وات را آزمایش کنیم، اما به نظر می رسد که ۳۰ وات به اندازه کافی سریع است.

این عملکرد لزوما یکی از سریعترین ها نیست، اما از رقابت عقب نمی افتد. این یک گام بلند تر در پیشرفت نسبت به شارژر ۱۸ وات سال گذشته است.

نظر شما چیست؟ عملکرد باتری رد مجیک ۶ را چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

عالی

این حجمی که میگی کجاش عالیه؟؟؟؟؟
مقابل ROG میبازه

Auroro

همچی بدم نیست با توجه به ۱۶۵ هرتز بودنش

S AH

افتضاح

Mahdi

برای گیم اصلا این عمر باتری مناسب نیست به نظرم

Milad7

میشه گفت قابل قبوله 🙂

نیما عرفانی

در مجموع با توجه به بالاترین رفرش ریت بین گیمینگا مثبت ارزیابی میشه ولی شخصاً ازش حداقل انتظار بالای ۹۰ رو داشتم.
احتمالاً مدل پرو با ۵۰۰ میلی آمپر باتری کوچیکتر امتیاز کمتری بیاره…

Mahdi

اصلا خوب نیست ، ۱۶۵ میخوام چیکار وقتی باتریم محدوده ، بنظرم همون راگفون۳ پارسال از همه بهتره با اینکه صفحش ۱۴۴ هرتزی بود ولی امتیاز بالایی گرفت ، درسته باتریش ۶۰۰۰ بود ولی خب ۱۰۰۰ میلی و این همه اختلاف

Mohammadr

تو حالت استندبای جالب نبوده ولی تو وب و بخصوص ویدیو ک خوب ظاهر شده…امتیاز کل فکر نکنم ملاک جالبی باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)