حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر X20 با پردازنده مدیاتک دایمنستی ۱۲۰۰ معرفی می شود

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | آنر، شایعات

تلفن های هوشمند سری X آنر برای رقابت با سری ردمی Note معرفی شدند، اما متأسفانه، با تحریم های هواوی، سری آنر X10 که سال گذشته رونمایی شد، نتوانست به بازارهای جهانی راه یابد. اکنون، در حال نزدیک شدن به اولین سالگرد این سری، منتظر رونمایی آنر از جانشین آن ها یعنی آنر X20 هستیم. امروز خبرهایی درباره گوشی جدید آنر منتشر شده است که این مدل به پردازنده مدیاتک مجهز خواهد بود.

آنر X20 با پردازنده مدیاتک دایمنستی ۱۲۰۰ به بازار می آید

فردی که مشخصات سری ویوو X70 و ویوو Nex5 را منتشر کرده بود، حالا امروز در شبکه اجتماعی weibo مدعی شده است که گوشی آنر X20 با پردزانده دایمنسیتی  ۱۲۰۰ به زودی معرفی می شود. متاسفانه او جزییات دیگری از این مدل منتشر نکرده است و فقط به نام پردازنده گوشی اکتفا کرده است اما طبق اخبار قبلی می دانیم که این مدل یک گوشی میان رده با قیمت مناسب خواهد بود که آنر روانه بازار خواهد کرد.

آنر X10

آنر X10

به نقل از gizmochina، همان طور که می دانید آنر X10 اولین گوشی مجهز به فناوری 5G در این سری بود که سال گذشته با قیمت حدودا 270 دلار معرفی شد. از نکات قابل توجه این گوشی می توان به پردازنده کایرین ۸۲۰ و سنسور دوربین ۴۰ مگاپیکسلی سونی IMX600y و صفحه نمایش با رفرش ریت ۹۰ هرتزی اشاره کرد.

 

آنر X10 5G با کایرین ۸۲۰ و دوربین پاپ آپ به قیمت ۲۶۷ دلار رسما معرفی شد

 

اگر این خبر به واقعیت بپیوندد، احتمالا می توانیم شاهد یکی از ارزان ترین گوشی های مجهز به پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰ باشیم که برای رقابت با گوشی هایی مانند ریلمی GT Neo و گوشی گیمینگ ردمی که در آینده ای نزدیک معرفی می شود، وارد بازار می شود.

نظر شما درباره سری آنر X20 چیست؟ آیا می تواند با پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰ و قیمت رقابتی نظر کاربران گوشی های هوشمند را به خود جلب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

چقد اون نارنجیه خوشگله
اگه واقعیت باشه برای چینیایه خوشگل پسند خوبه

Sarnevesht

گوشی انر 10 ایکس واقعا گوشی خوبی بود نسبت به قیمتش. حیف وارد بازار جهانی نشد. کایرین 820 بهترین تراشه میان رده بود پارسال

Taha

دایمن۸۲۰‌ چی؟

m.b

اون تو لیگ دنیای موازی بود… D:

Taha

😂😂😂

AŁɪ

عالیه میترکونه🤍

Mahdi

گوشی خوبیه

بازگشت پرقدرت آنر به رقابت🤟🏼👏🏼

Milad7

فکر کنم بتونه یه فروش مناسبی برای خودش دست و پا کنه

ali karimi

سلام، حتما گوشی خوبی از آب درمیاد، اونم با دایمن1200_6نانومتری،تعجب میکنم چرا مدیاتک هنوزچیپ 5نانو معرفی نکرده درصورتی که بقیه خیلی وفته معرقی کردنو حتی کلی گوشیم با اون چیپها ساخته شدن، آنر به احتمال زیاد بازم به دوران اوج خودش برمیگرده بخصوص که سرویسهای گوگل هم باهاش باشه، که حتما هم مجوزشومیگیره یا اینکه گرقته، فقط باید گوشی های بیشتری از میانرده به بالا تولید کنه مثلذسامسونگ و شئائومی، البته خب شاید از لحاظ تولید گوشی سالانه به پای این دوتا شرکت نرسه ولی در حد اونا باشه، چون هانر یه خوبی هم داره شناخته شده هستشو همه هم بهش اعتماد دارن، شرکت نوپایی نیستش که براش کار سخت باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی