حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا پی اس ووچر از امنیت کافی برخوردار است؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

پی اس ووچر یک سیستم مالی نسبتا جدید است که اخیرا طرفداران زیادی در بین کاربران اینترنت اللخصوص کاربران ایرانی پیدا کرده است. از این رو با توجه به استقبال گسترده کاربران بر آن شدیم که این سیستم را از منظر امنیت بررسی کنیم. برای اطلاع از نتیجه این مقاله با ما همراه باشید.

پی اس ووچر و یا پرمیوم ووچر در واقع یک کیف پول آنلاین می‌باشد که به کاربران این امکان را می‌دهد که دارایی خود اعم از پول فیات و یا ارزهای دیجیتال خود را در آن نگهداری کنند. که سادگی استفاده و سرعت آن یکی از مهم ترین دلایل افزایش توجه به آن می‌باشد.

در حالت معمول امنیت یک سیستم مالی به لحاظ فنی بررسی میشود اما به دلیل تحریم کشور عزیزمان ایران این مساله در مورد کاربران ایرانی یک بعد دیگر هم به نام بلوکه دارایی کاربران ایرانی به دلیل تحریم های ظالمانه پیدا میکند به طوری که این روزها دائم از بلوکه کردن دارایی های کاربران ایرانی نزد سرویس های مالی خارجی می‌شنویم در نتیجه این مساله اهمیت پیدا میکند که ایا این سیستم نیز ممکن است به خاطر مساله تحریم دارایی کاربران ایرانی را بلوکه کند یا خیر!

در مورد مساله اول یعنی امنیت پی اس ووچر به لحاظ فنی می‌توان گفت که این سیستم نزدیک به ۹ سال است که خدمات رسانی میکند. در نتیجه تمام حفره های امنتی آن به طور حتم برطرف شده اند گرچه تا به این لحظه هیچوقت با مساله امنیتی رو به رو نبوده است.

و در مورد مساله تحریم باید گفت که سایت پرمیوم ووچر تا به این لحظه هیچگاه از تحریم کاربران ایرانی سخن نگفته است در نتیجه نگرانی دوم نیز برطرف می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات