حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل ترنسلیت پس از یک دهه بر روی ۱ میلیارد گوشی اندرویدی نصب شده است

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | گوگل

تقریبا همه برنامه ها و سرویس های گوگل در بین مردم محبوب هستند. آن ها تنها به کاربران رایگان خدمات ارایه می دهند، بلکه در هر زمینه ای نیز بهترین هستند. از این رو سرویس ترجمه زبان گوگل که همه آن را با گوگل ترنسلیت می شناسیم، پس از ده سال از زمان انتشار حالا فقط ۱ میلیارد دانلود و نصب از طریق پلی استور گوگل داشته است که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

گوگل ترنسلیت سرویس ترجمه زبان گوگل

برنامه اندروید Google Translate در اوایل سال ۲۰۱۰ میلادی منتشر شد. با گذشت سال ها، این برنامه با ویژگی های جدید و رابط کاربری به روز شده هر روز خدمات بهتر و به روزتری را ارایه داده است و حالا این سرویس به نقطع عطف تازه ای دست یافته است.

به نقل از gizmochina، اکنون، 11 سال و 3 ماه پس از انتشار، برنامه Google Translate به بیش از 1 میلیارد دانلود در فروشگاه Google Play رسیده است. این نصب ها توسط کاربران انجام می شود و نه شرکت ها، زیرا این برنامه بخشی از بسته اصلی برنامه های اجباری GMS (Google Mobile Services) نیست که از پیش بر روی گوشی های اندرویدی نصب می شوند. البته این موضوع را هم باید در نظر بگیرید که در این آمار گوشی های اپل آورده نشده است و فقط مختص به گوشی های اندرویدی است. اگر آیفون ها را هم در نظر بگیریم به عدد بسیار بیشتری از تعداد نصب های فعال این سرویس می رسیم.

بهرحال خیلی هم جای تعجب نیست چرا که یک دهه از زمان انتشار این برنامه می گذرد و از همه مهم تر هیچ برنامه پولی و رایگانی به خوبی گوگل ترنسلیت نیست. هم اکنون این برنامه ۱۰۹ زبان دنیا به صورت نوشتاری و ترجمه صوتی و ترجمه به صورت عکس نوشته و ترجمه آنلاین و آفلاین دوربین و حالت دارک مود و…. پشتیبانی می کند.

نظر شما درباره این برنامه و سرویس های گوگل چیست؟ تصور کنید اگر روزی سرویس های گوگل نباشند….. ؟!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

والله ما تنها چیز خوبی که تو گوگل ترنسلیت دیدیم متن یه آهنگو میذارن مترجم میگه ازش سم درست میکنن.😂😂😂😂

Milad7

ایرانی ها در صورت نبودنش فلجن =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی