حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی F12 و گلکسی F02s سامسونگ رسما معرفی شدند

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

امروز شرکت کره ای دو گوشی جدید از سری F را با نام های گلکسی F12 و گلکسی F02s معرفی کرده است. همان طور که انتظار می رفت، این دستگاه ها همان گوشی های گذشته سامسونگ گلکسی A02s / M02s و گلکسی A12 / M12 هستند. به هر حال، اجازه دهید نگاهی به مشخصات و ویژگی های این دو تازه وارد بیندازیم.

گلکسی F12 و گلکسی F02s سامسونگ

سامسونگ قصد دارد گوشی های میان رده بیشتری را در سال جدید میلادی روانه بازار کند. پس از رونمایی چینی ها از گوشی های فوق العاده جذاب و با قیمت مناسب، این شرکت اصلا نمی خواهد سهم خود از بازار گوشی های میان رده را از دست بدهد. اما رقابت سختی در گوشی های میان رده بازار درحال شکل گیری است.

به نقل از gizmochina، گوشی هایی که روز به روز از امکانات بیشتری برخوردار می شوند در عین حال اما قیمت شان نیز به شدت جذاب و کاربرپسند است. سامسونگ دو گوشی گلکسی F02s و گلکسی F12 را در هند به صورت رسمی معرفی کرده است و به نظر بازار بزرگ هند به شدت برای تولیدکنندگان گوشی های هوشمند جذاب و مهم قلمداد می شود.

 

گلکسی F12 سامسونگ

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ با طراحی شکاف Infinity-V در بالای صفحه نمایش است. رفرش ریت صفحه نمایش 90 هرتز است و پنل پشتی دستگاه از جنس پلاستیک بوده و دارای محفظه دوربین مربع شکل است که شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی Samsung GM2 و دوربین ۵ مگاپیکسل اولترا واید، دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسلی عمقی است. دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی نیز در جلو وجود دارد.

 

گوشی Galaxy F12 با شماره مدل SM-F127G و پردازنده اگزینوس ۸۵۰ با سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری UI 3 ارایه می شود. در این مدل سنسور اثر انگشت در کنار آن نصب شده است و در لبه زیرین آن بلندگو، درگاه USB-C و جک صوتی 3.5 میلی متری وجود دارد. این مدل یک باتری 6000 میلی آمپری دارد که از شارژ سریع 15 وات پشتیبانی می کند. مانند هر دستگاه مقرون به صرفه دیگری، یک اسلات کارت حافظه microSD (حداکثر 1 ترابایت) نیز در دستگاه وجود دارد.

گلکسی F12 سامسونگ

گلکسی F12 سامسونگ

این گوشی در رنگ های سبز، مشکی و آبی و در مدل های زیر از هفته آینده دردسترس خواهد بود:

  • ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۵۰ دلار
  • ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۶۳ دلار

 

گلکسی F02s سامسونگ

این گوشی نیز دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ با طراحی شکاف Infinity-V در بالای صفحه نمایش است. رفرش ریت صفحه نمایش 90 هرتز است و پنل پشتی دستگاه از جنس پلاستیک است. این مدل دارای یک ماژول دوربین مستطیل شکل است که شامل یک سیستم دوربین سه گانه و یک فلاش LED است. گوشی جدید سامسونگ از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین عمقی ۲ مگاپیکسلی بهره می برد.

 

گوشی Galaxy F02s با پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ با سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری UI 2.x ارایه می شود. در این مدل سنسور اثر انگشت وجود ندارد و در پایین دستگاه بلندگو، درگاه USB-C و جک صوتی 3.5 میلی متری وجود دارد. این مدل یک باتری 5000 میلی آمپری دارد که از شارژ سریع 15 وات پشتیبانی می کند. مانند هر دستگاه مقرون به صرفه دیگری، یک اسلات کارت حافظه microSD (حداکثر 1 ترابایت) نیز در دستگاه وجود دارد.

گلکسی F02s سامسونگ

گلکسی F02s سامسونگ

این گوشی در رنگ های سفید، مشکی و آبی و در مدل های زیر از هفته آینده دردسترس خواهد بود:

  • ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۲۲ دلار
  • ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۳۶ دلار

 

نظر شما درباره گوشی های جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سامسونگ چرا با این مشخصات ریبرند میزنی؟؟؟

Milad7

سموم خالص!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی