حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی F12 سامسونگ با پردازنده اگزینوس ۸۵۰ معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

در روزهای گذشته سامسونگ تایید کرده بود که دو گوشی گلکسی F02s و گلکسی F12 را به صورت رسمی در تاریخ ۱۶ فروردین معرفی می کند. برخی از مشخصات این دو گوشی نیز منتشر شده بود اما خبری از پردازنده در آن ها نبود. امروز گوشی گلکسی F12 با پردازنده اگزینوس ۸۵۰ در بنچمارک گیک بنچ دیده شده است.

گلکسی F12 سامسونگ در بنچمارک گیک بنچ دیده شد

سامسونگ قصد دارد گوشی های میان رده بیشتری را در سال جدید میلادی روانه بازار کند. پس از رونمایی چینی ها از گوشی های فوق العاده جذاب و با قیمت مناسب، این شرکت اصلا نمی خواهد سهم خود از بازار گوشی های میان رده را از دست بدهد. اما رقابت سختی در گوشی های میان رده بازار درحال شکل گیری است.

گوشی هایی که روز به روز از امکانات بیشتری برخوردار می شوند در عین حال اما قیمت شان نیز به شدت جذاب و کاربرپسند است. سامسونگ دو گوشی گلکسی F02s و گلکسی F12 را در هند معرفی می کند و به نظر بازار بزرگ هند به شدت برای تولیدکنندگان گوشی های هوشمند جذاب و مهم قلمداد می شود.

به نقل از gizmochina، گوشی Galaxy F12 با شماره مدل SM-F127G و پردازنده اگزینوس ۸۵۰ و ۴ گیگابایت رم در بنچمارک گیک بنچ دیده شده است. اما هنوز مشخص نیست آیا سامسونگ نسخه های با حافظه رم بیشتر نیز برای این مدل ارایه می کند یا نه. این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۱ در آزمون های تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench 5 ، به ترتیب 154 و 969 امتیاز کسب کرده است.

مشخصات گلکسی F12 در گیک بنچ

مشخصات گلکسی F12 در گیک بنچ

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ با طراحی شکاف Infinity-V در بالای صفحه نمایش است. رفرش ریت صفحه نمایش 90 هرتز است و پنل پشتی دستگاه دارای محفظه دوربین مربع شکل است که شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی Samsung GM2 و سه دوربین کمکی است.

در این مدل سنسور اثر انگشت در کنار آن نصب شده است و در لبه زیرین آن بلندگو، درگاه USB-C و جک صوتی 3.5 میلی متری وجود دارد. این مدل یک باتری 6000 میلی آمپری دارد که احتمالاً از شارژ سریع 15 وات پشتیبانی می کند. به نظر می رسد که گلکسی F12 به عنوان نسخه جدیدی از گوشی گلکسی A12 / Galaxy M12 وارد بازار شود.

گلکسی اف ۱۲

گلکسی اف ۱۲

گلکسی F02s سامسونگ

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ با طراحی شکاف Infinity-V در بالای صفحه نمایش است. از باتری 5000 میلی آمپر ساعت پشتیبانی می کند و فاقد اسکنر اثر انگشت است.

این مدل دارای یک ماژول دوربین مستطیل شکل است که شامل یک سیستم دوربین سه گانه و یک فلاش LED است. گوشی جدید سامسونگ از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بهره می برد. چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ وظیفه پردازش اطلاعات را برعهده دارد. این مشخصات حاکی از آن است که Galaxy F02s می تواند نسخه جدید و بهبود یافته از Galaxy A02s / Galaxy M02s باشد.

شایعات زیادی درباره قیمت این مدل عنون شده است اما به نظر می رسد سامسونگ این گوشی را در دو مدل زیر عرضه خواهد کرد:

  • ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۲۵ دلار
  • ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۳۵ دلار

 

نظر شما درباره گوشی های میان رده جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

سم خالصه😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی