حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با ۳ بازی جدید Clash آشنا شوید: Clash Quest در کنار Clash Mini و Clash Heroes

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | بازی، برترین‌های ترنجی، تماشا کنید

نمی دانم شما چقدر بازی های سوپرسل را بازی می کنید اما مجموعه Clash آن که شامل Clash Of Clans و Clash Royal می شود واقعا محبوب بودند. من شخصا هنوز کلش رویال را بازی می کنم! در حقیقت جز بهترین بازی هایی است که می تواند به صورت عمودی و یک دستی انجام دهید. امروز اما این استودیوی بازی سازی فنلاندی خبر از ۳ بازی جدید Clash داده است. بیاید با Clash Quest در کنار Clash Mini و Clash Heroes آشنا شویم.

۳ بازی جدید Clash

ابتدا اجازه بدهید بگویم چرا اسم ۲ بازی را با هم آوردم. خب سوپرسل از استودیو شانگهای خود هم رونمایی کرده که طراحی و توسعه ۲ بازی Clash Mini و Clash Heroes توسط آن ها صورت می گیرد.

در حالی که سوپرسل اعلام کرد که قصد دارد آن جهان فانتزی را به شکلی گسترده گسترش دهد، من فکر می کنم ۳ بازی جدید واقعا جاه طلبی بزرگ است. شاید باید بهتر بگویم، فکر می کنم سنگ بزرگی است که نشان از نزدن به هدف دارد.

بازی های جدید کلش

بازی های جدید کلش

سوپرسل فاش کرد که سه عنوان Clash جدید در دست ساخت است. این توسعه دهنده در یک پست وبلاگ نوشت:

“ما علاوه بر ارائه یک تجربه Clash جدید به بازیکنان فعلی، می خواهیم Clash را برای مخاطبان جدیدی که قبلاً Clash را تجربه نکرده اند گسترش دهیم.”

این بازی ها عبارتند از:

  1. ۱- Clash Quest به عنوان یک بازی ماجراجویی تاکتیکی نوبتی.
  2. ۲- Clash Mini به عنوان یک بازی بوردگیم طور مجازی که در آن تیم هایی از شخصیت های مینیاتوری زیبای کلش می سازید.
  3. ۳- Clash Heroes به عنوان یک بازی نقش آفرینی اکشن

اجازه بدهید یک ویدیو خلاصه از معرفی آن ها با هم ببینیم:

 

 

سوپرسل همچنین یادآوری می کند که همه این بازی در مراحل اولیه رشد هستند و به احتمال زیاد با پیشرفت، همه چیز تغییر می کنند.

در حقیقت، بد نیست بدانید که سوپرسل در کنسل کردن بازی ها در مرحله ابتدایی توسعه خیلی خوشنام نیست. بنابراین برخی از این عناوین ممکن است اصلاً شاهد انتشار گسترده ای نباشند. سازنده می گوید:

“با بازخورد شما، ما فکر می کنیم این سه بازی می توانند به بازی های عالی تبدیل شوند که شایسته طرفداران Clash هستند.” “اگر آنها استانداردها را برآورده نکنند، ما آنها را کنسل می کنیم و به تلاش های دیگر می پردازیم.”

با این حال این سه بازی نشان دهنده فشار بزرگی از سوی این شرکت برای گسترش جهان فانتزی محبوب خود است. سال گذشته، سوپرسل اولین انیمیشن کوتاه CG خود را نیز ارایه کرد. همچنین در سال 2016، وب سایت های Clash توسط نویسندگانی که در سیمپسونها کار می کردند، وجود داشت.

این سازنده می گوید:

“لازم به ذکر است که تیم های بازی Clash of Clans و Clash Royale با تمام قوا و ۱۰۰ درصد از سه بازی [جدید] Clash (و تیم های توسعه دهنده پشت آنها) جدا هستند.” “به معنای این که این بازی های جدید Clash بر توسعه و پشتیبانی بازی های Supercell موجود تأثیر نخواهد گذاشت.”

در مورد زمان شروع بکار بتا در بازی های جدید هیچ صحبتی نشده است، اما Supercell می گوید که چندین بازی غیر Clash دیگر نیز در دست ساخت دارد.

نظر شما چیست؟ شما طرفدار بازی های کلش هستید؟ فکر می کنید سوپرسل موفق شود؟ من به کلش هیرو جلب شدم تا ببینیم چه می شود!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

من که تا حالا بازی نکردم ، نه کلش آف کلنز ، نه کلش رویال و نه hay day , اینا بیاد ببینم ارزش دارن یا نه

خدایی Royale و Clans خیلی خوبن.
درسته با اومدن کالاف و پابجی محبوبیتشون کمتر شده ولی بازم همچنان خیلی خوبن.

Milad7

ممنون👍🏻 من کلش باز نیستم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)