حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی موبایل امیدوار است سال ۲۰۲۱ به سوددهی برسد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | ال‌جی

ال جی موبایل سرمایه‌گذاری خوبی که داشت این بود که در بازار امریکا به خوبی توانست پا بگیرد. اگر همان سهم بازار نمی‌بود مسلما نمی توان عملکرد این شرکت را در زمینه تولید موبایل ها مستحق همین میزان ضرر دانست. با این حال ال جی موبایل امیدوار است سال ۲۰۲۱ به سوددهی برسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ال جی موبایل

ال جی موبایل

ال جی موبایل

بخش موبایل ال جی از نظر مالی وضعیت مناسبی ندارد و این روند از چند سال قبل آغاز شده است. با این حال طی ۱۲ ماه گذشته، این بخش به تدریج موفق به کاهش هزینه‌ها شده و حالا ال جی اعلام کرده که امیدوار است بخش موبایل این شرکت در آینده نزدیک به سودآوری برسد.

مدیرعامل جدید ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه CES 2020 اعلام کرده که آن‌ها قصد دارند بخش موبایل ال‌جی را تا پایان سال ۲۰۲۱ به یک بخش سودآور تبدیل کنند. این شرکت از طریق ارائه‌ی گوشی‌های نوآورانه و جذاب قصد دارد این هدف را عملی کند. اگرچه جزییات این استراتژی اعلام نشده، ولی احتمالا شامل تمرکز بیشتر بر گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده خواهد بود.

در رابطه با نوآوری هم به‌نظر می‌رسد منظور این مقام ارشد نوآوری حوزه نرم‌افزاری بوده است. زیرا بر اساس گزارش‌های منتشر شده در مورد گوشی‌های V60 و G9 اثری از نوآوری در ساخت این پرچم‌داران دیده نمی‌شود. ال‌جی امیدوار بود که فناوری شبکه 5G می‌تواند فروش گوشی‌های این شرکت را افزایش دهد. اما با توجه به آمارهای منتشر شده، فعلا سامسونگ در این زمینه بهترین عملکرد را داشته است و با فروش حدود ۷ میلیون گوشی ۵G در سال ۲۰۱۹ توانسته ۷۵ درصد از این بازار را از آن خود کند. خب البته این شروع بازار 5G است و ال جی با کمبود گزینه مناسب در بازار رو به رو است.

در سال ۲۰۲۰ هم انتظار می‌رود شرکت ال جی توجه زیادی را به عرضه گوشی‌های ۵G معطوف کند. اما برخلاف سال گذشته که تعداد این گوشی‌ها انگشت‌شمار بودند، در سال ۲۰۲۰ تقریبا تمام پرچم‌داران و بسیاری از گوشی‌های میان‌رده از فناوری پشتیبانی خواهند کرد. در هر صورت بخش موبایل ال جی برای رسیدن به سودآوری باید چالش‌های زیادی را پشت سر بگذارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ال جی می تواند خود را بازیابد یا شرکت چینی این فرصت را به آن ها نمی دهند؟ همین حالا وان پلاس سهم زیادی از کیک ال جی را از بازار امریکا خورده است!

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed mirzaei

الجی ااز زمان g3 و g4 مشکلاتش شروع شد و خیلی از مشتری هاش رو از دست داد ، امیدوارم بتونه دوباره به سوددهی برسه

amer

طراحی خوب ،سخت افزار خوب ،قیمت معقول داشته باشن چرا که نه ،اگه بخواد میتونه

The Destroyer

دوستان من واقعا از بعد از خوندن کامنت های پست های قبلی تو شوکم…
یعنی این همه خلاقیت با هم تو یه روز ندیده بودم…

Afson

الجی سمت اشتباهی رفت .هم برد سوزی شایع شد هم نمایشگر و باطری ضعیف .دیگه هرگز نتونست گوشی بسازه که کاربران رو جذب کنه .گوشی با دو نمایشگر جدا گونه آخه واقعا کاربر چرا بخره؟ زد تی ای مگه نساخت و شکست خورد؟ پرچمدارش چرا باید دو تا دوربین داشته باشه؟ چرا بجای زوم اپتیکال سنسور افزایش دید دوربین رو می‌زاره .خب طبیعی هست اینجوری بشه .الجی پرچمدارش رو با نمایشگر ۲ کی اولد .چهار تا دوربین و الگوریتم فوق العاده و باطری ۵ هزار و فست شارژ ۵۰ واتی بسازه فروش خوبی می‌کنه .هرچند قیمت گذاری الجی خیلی عادلانه تر هست

galaxy#

امیداوارم #LG# #SONY #HTC دوباره به چرخه برگردن

amer

فدات جناب گلکسی

galaxy#

قربونت عزیز

Milad7

اچ تی سی که سلطان بود حیف شد

Chalton

الجی هر سال داره همینو میگه

Milad7

ایشالا که برسه ال جی دوست داشتنی… 🙂

Milad7

فقط نمیدونم مشکل برد سوزوندن گوشی های ال جی رفع شده یا نه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)