حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی Find My اپل واچ در برزیل به یافتن سارق آن کمک کرد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند

پلیس ریو گراند دو سول (Rio Grande do Sul) به لطف ویژگی Find My اپل واچ توانست سارق را دستگیر کند. مظنون، اپل واچ را در میان موارد دیگر به سرقت برده بود و نتوانست ویژگی “یافتن من” را غیرفعال کند یا حداقل اپل واچ را خاموش کند!

ویژگی Find My اپل واچ

طبق گزارش پورتال کاماکو، پلیس روز شنبه یک مظنون ۲۰ ساله را که یکی از عاملان سرقت مسلحانه در سانتا ماریا بود، دستگیر کرد.

با استفاده از ویژگی Find My در اپل واچ، پلیس توانست یکی از آدرس های مظنون را کشف کرده و وی را در منطقه دیگری از شهر دستگیر کند. در اینجا، پلیس علاوه بر لباس های ارتش برزیل، توانست اشیای مسروقه را از خانه مورد سرقت قرار گرفته را پیدا کند. شخص مالباخته مظنون را شناخت و این سارق دستگیر شد.

طلوع شنبه مالباخته در محل سکونت خود محاصره شد، جایی که سه فرد مسلح با لباس ارتش برزیل، با حمله به قربانی و دزدی وسایل مختلف، از جمله خودرو BMW X4 و اپل واچ، متواری شدند.

از طریق موقعیت مکانی اپل واچ توانستند آدرس یکی از جنایتکاران را کشف کنند. او در Vila Brenner، در سانتا ماریا دستگیر شد. در اقامتگاهی که متعلق به خواهر فرد دستگیر شده است، علاوه بر لباس ارتش برزیل، اشیا سرقت شده از خانه مقتول در آن محل کشف و ضبط شد.

کدام مدل اپل واچ در این سرقت وجود داشته است؟

اگرچه در این گزارش به مشخصات اپل واچ دزدیده شده اشاره ای نشده است، اما می توان تأیید کرد که این یک مدل با اتصال تلفن همراه (مدل سلولار) است. با فعال شدن این عملکرد، تا زمانی که دستگاه خاموش نباشد، می توانید بر روی برنامه “Find My” ساعت خود نظارت کنید.

نظر شما درباره بخت سیاه این سارق و البته ویژگی خاص اپل واچ چیست؟ به یاد داشته باشید که این ویژگی نیاز به روشن بودن ساعت و ارتباط مخابراتی دارد که در مدل سلولار اپل واچ موجود است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

چقدر خوب طرف ذوق مرگ شده😎

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)