حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 14.4.2 و iPadOS 14.4.2 و 7.3.3 watchOS منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | iOS، سیستم عامل

امروز اپل به صورت رسمی آپدیت iOS 14.4.2 را برای جدیدترین گوشی ها، iOS 12.5.2 را برای گوشی های قدیمی تر، ipadOS 14.4.2 را برای آیپدها و watchOS 7.3.3 را با رفع اشکالات و بهبودهای جزیی و جدیدترین وصله های امنیتی منتشر کرد.

آپدیت iOS 14.4.2 و iPadOS 14.4.2 و 7.3.3 watchOS منتشر شد

به روزرسانی های امنیتی جزیی در این آپدیت که نزدیک به سه هفته پس از انتشار iOS / iPadOS 14.4.1 و بیش از یک ماه پس از به روزرسانی های iOS / iPadOS 14.4 به دستگاه های اپل می آیند.

به روزرسانی های iOS و iPadOS 14.4.2 به صورت رایگان قابل دانلود است و این آپدیت در همه دستگاه های واجد شرایط از طریق WiFi در برنامه تنظیمات در دسترس است. برای دسترسی به آپدیت جدید، به Settings * General * Software Update بروید.

به نقل از macrumors، طبق خبرهای منتشر شده توسط اپل، این بروزرسانی رفع اشکال امنیتی مهمی را ارائه می دهد و باید توسط همه کاربران نصب شود. یک سند پشتیبانی امنیتی می گوید که این بروزرسانی آسیب پذیری را که به طور فعال مورد سو استفاده توسط هکرها قرار گرفته می گرفته است را برطرف می کند.

همان طور که در تصویر زیر می بینید این آپدیت تقریبا 1 گیگابایت برای آیفون ها حجم خواهد داشت (البته حجم آپدیت بستگی به نسخه فعلی سیستم عامل دستگاه شما دارد.)

آپدیت iOS 14.4.2

اپل همچنین iOS و iPadOS 12.5.2 را منتشر کرده است، به روزرسانی های امنیتی که برای دستگاه های قدیمی تر موجود است. اپل در 26 ژانویه iOS و iPadOS را به نسخه 14.4 به روز کرد و ویژگی هایی از جمله “Find My Items” و HomePod mini Handoff بهبود یافته را اضافه کرد.

 

شما آیفون دارید؟ آپدیت iOS 14.4.2 را دریافت کردید؟ آیپد چطور؟ iPadOS 14.4.2 را گرفتید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بیشتر رفع باگ بود👍🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی