حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستبند آنر بند ۶ با قیمت ۵۰ یورو راهی بازارهای جهانی می شود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، گجت‌های پوشیدنی

دستبند آنر بند ۶ اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی از سوی آنر برای بازار چین معرفی شد. حالا پس از گذشت ۴ ماه از زمان معرفی این دستبند با قیمت ۵۰ یورو روانه بازارهای جهانی می شود.

دستبند آنر بند ۶

آنر یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید گجت های پوشیدنی است و همواره محصولاتش در این بازار توانسته اند حرفی برای گفتن داشته باشند. تقریبا ۴ ماه پیش دستبند آنر بند ۶ / Honor band 6 با نمایشگر بزرگ و عمر باتری طولانی معرفی شد.

به نقل از pocketnow، آنر بند ۶ از یک صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED با شیشه 2.5D برخوردار است و در دو نوع عرضه می شود: یکی با NFC و دیگری بدون NFC. دستبند Honor Band 6 دارای طراحی نسبتا مینیمالیستی است و فقط یک دکمه سخت افزاری برای آن وجود دارد. در حقیقت، تمام پیمایش و تعامل رابط کاربر با صفحه لمسی دستگاه انجام می شود.

آنر بند ۶

آنر بند ۶

آنر Band 6 با سنسور (SpO2) ارائه می شود که می تواند سطح اکسیژن خون کاربران را تشخیص دهد، برای کسانی که سلامت تنفسی خود را حفظ می کنند یا از پیاده روی یا کوهنوردی در ارتفاعات لذت می برند ضروری است. به علاوه، شما یک سنسور ضربان قلب نوری و یک الگوریتم دقیق AI دریافت می کنید. همچنین از نظارت مستمر ضربان قلب به صورت 24 ساعته و 7 ساعته پشتیبانی می کند. همچنین می تواند میزان استرس کاربران را در طول روز کنترل کند. علاوه بر این، این دستبند از قابلیت ردیابی خواب شما پشتیبانی می کند که اطلاعات مربوط به وضعیت خواب روزانه کاربران را شناسایی و ثبت می کند، از جمله میزان خواب عمیق، خواب سبک، خواب REM، زمان بیدار و چرت زدن در هر روز. این دستبند تا ۵ اتمسفر ضد آب است.

طبق گفته آنر دستبند جدید بند ۶ باید حدود ۱۴ روز شارژدهی با باتری ۱۸۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشد، در حالی که با ۵ دقیقه شارژ تا ۲ روز دوام باتری دارد.

این دستبند در رنگ های مشکی، خاکستری و صورتی و با قیمت ۵۰ یورو از هفته آینده در سایت ها و فروشگاه های جهانی دردسترس خواهد بود.

 

نظر شما درباره دسبتند آنر بند ۶ با قیمت ۵۰ یورویی چیست؟ آیا ارزش خرید دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی هم خوب قیمتش مناسبه👍🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی