حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی فولد با لولای دوگانه تا انتهای ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در دسامبر سال گذشته گزارش هایی مبنی بر تلاش سامسونگ برای معرفی چندین گوشی تاشو در سال جاری میلادی منتشر شد. این خبر همزمان با شایعه لغو تولید گلکسی نوت بود که البته بعد ها تکذیب شد. حال شایعه ای از کره جنوبی به گوش می رسد که کمپانی سامسونگ، گلکسی فولد با لولای دوگانه را تا انتهای ۲۰۲۱ معرفی خواهد کرد.

گلکسی فولد با لولای دوگانه

“اگر یک تا خوب باشد، دو تا بهتر است.” به نظر می رسد این تفکر در بخش تحقیق و توسعه سامسونگ در جریان باشد، جایی که گفته می شود مهندسان در حال کار بر روی گلکسی فولد با لولای دوگانه می باشند. طبق گزارش وب سایت Nikkei، سامسونگ به دنبال طراحی سری جدیدی از گلکسی فولد با دو لولا است به گونه ای که قبل از پایان سال ۲۰۲۱ از آن رونمایی کند. قرار است این مدل در کنار دو سری گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۲ رونمایی شود. اختراعات ثبت شده توسط این شرکت نشان می دهد که یک دستگاه گلکسی فولد با لولای دوگانه در شرف معرفی می باشد اما امروز اولین بار است که در مورد برنامه های معینی برای عرضه چنین دستگاهی می شنویم.

گلکسی فولد با لولای دوگانه

گلکسی فولد با لولای دوگانه

به نقل از androidpolice، وب سایت Nikkei از چندین منبع ناشناس داخل سامسونگ گزارش می کند که هدف ایجاد یک دستگاه بزرگتر به اندازه تبلت با نسبت تصویر حدود ۱۶ به ۹، یک گزینه ایده آل برای اکثر محتوای موجود در تلفن های هوشمند بوده که کار توسعه دهنده ها را برای ایجاد محتوای مناسب راحت تر می کند. سری اول و دوم زد فولد از صفحات تاشو با نسبت مربع شکل استفاده می کردند که در نتیجه تجربه تماشای فیلم و پرداختن به بازی در آن ها تا حدودی با محدودیت همراه بود(البته اگر فیلم مورد نظر، اسنایدرکات نباشد).

شاید نه به زودی اما در نهایت ارایه می شود

 

از آنجا که تمام اطلاعات ارائه شده در گزارش به صورت ناشناس است، و حتی پس از موفقیت برنامه های توسعه داخلی، تولید آن با مشکلات متعددی همراه خواهد بود، ممکن است که در نهایت هیچ یک از این ها محقق نشود. اما سامسونگ اولین شرکتی نیست که صفحه ای سه قسمتی و با دو لولا را ایجاد می کند، ولی اولین موردی است که آن را به تولید انبوه می رساند. چنین دستگاهی تقریباً به طور قطع گوشی شاخص شرکت مخصوصا در سری فولد خواهد بود. همچنین با توجه به استقبال روز افزون از گوشی های تاشو و رفع مشکلات تولید، انتظار می رود قیمت آن ها نیز تا حدودی کاهش یابد.

گلکسی Z Fold 3 از قلم S-Pen پشتیبانی می کند ، خداحافظی با سری نوت!

در نهایت نظر شما راجع به گلکسی فولد با لولای دوگانه چیست؟ حتی تصور یک تبلت با نسبت تصویر معقول که قابلیت تبدیل به گوشی هوشمند را داشته باشد و مخصوصا از قلم نیز پشتیبانی کند (و صد البته با قیمت مناسب) فوق العاده جذاب خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خب چ فایده داره وقتی لولا بیشتر باشه ولی مقاومت بیشتر…..
نمایشگر بزرگتر = لولای بیشتر
لولای بیشتر = مقاومت کمتر
نمایشگر بزرگتر = مقاومت کمتر
….
….
😂😂🤦🏻‍♂️

Chalton

پدرِ گوشی های منعطف سامسونگ

Auroro

پدر پاچه لیسی سامسونگ چالتون

سینا عطایی

رعایت ادب و احترام رو در اظهار نظرهاتون داشته باشید

Milad7

به قیمت فضایی 😬😬😬

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی