حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو ۳ لا و گوشی با نمایشگر شفاف سامسونگ سال آینده ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ مجموعه جالبی از دستگاه های برنامه ریزی شده برای سال ۲۰۲۱ را در راه دارد. این دستگاه ها با ارایه سری Galaxy S21 در ۲۵ دی ۹۹ آغاز می شود. امروز اما گزارشی جاه طلبانه تر می شنویم که می گوید گوشی تاشو ۳ لا و گوشی با نمایشگر شفاف سامسونگ سال آینده ارایه می شود.

این شرکت همچنین تعداد اندکی گوشی تاشو برای سال آینده در نظر گرفته است از جمله Galaxy Z Fold 3 ، Galaxy Z Flip 3 ، و نسخه های ساده Lite Galaxy Z Fold و Z Flip. با این حال، اگر گزارش جدید درست باشد، هیچ یک از این دستگاه ها به اندازه دو دستگاه دیگری که سامسونگ برای سال آینده در نظر گرفته است هیجان انگیز نیستند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از ترون (cozyplanes @)، سامسونگ یک گوشی تاشو ۳ لا برنامه ریزی شده برای سال ۲۰۲۱ دارد. همچنین یک گوشی با نمایشگر شفاف هم برای سال آینده نیز برنامه ریزی شده است!

گوشی تاشو ۳ لا دستگاهی است که صفحه نمایش آن به سه قسمت تقسیم شده اما دارای دو لولا است. این باید شبیه همان چیزی باشد که ما در طرح های مفهومی و نمونه های پیش تولید Xiaomi و TCL دیده ایم اما باید دید که سامسونگ کدام یک از طرح ها را برای تاشو خود انتخاب خواهد کرد زیرا هر دو تولید کننده از طرح های مختلف استفاده می کنند.

اما گوشی دارای صفحه نمایش شفاف چطور است؟ می خواهیم باور کنیم که این تلفنی است که اجزای سازنده آن در قسمت پایین و نه پشت صفحه قرار دارد و سپس محتوا را روی نمایشگری شفاف نشان می دهد اما در واقع شفاف نیست. آن را به عنوان Mi TV Lux OLED Transparen Edition شیائومی تصور کنید اما در مقیاس بسیار کوچکتر، که در جیب شما قرار می گیرد.

این اطلاعات همچنین اشاره کرده است که سامسونگ در حال برنامه ریزی برای گوشی های “رول شونده” است. TCL قبلاً یک دستگاه قابل پیمایش در اوایل سال جاری را به ما نشان داد و چند ماه پیش، یک دستگاه قابل چرخش مفهومی را به نمایش در آورد. ال جی همچنین در نیمه اول سال 2021 از اولین تلفن هوشمند رول شونده خود رونمایی خواهد کرد. به نظر می رسد سامسونگ نمی خواهد در این مرحله متوقف شود، بنابراین قصد دارد سال آینده تلفن های هوشمند خود را نیز معرفی کند.

ترون در پاسخ به این توییت اضافه کرد که سامسونگ همچنین در حال برنامه ریزی برای یک محصول افسانه ای است که “ما هرگز فکر نمی کردیم اتفاق بیفتد”. امیدواریم به زودی جزئیات بیشتری از این دستگاه ظاهر شود.

شما منتظر گوشی های خاص سامسونگ هستید؟ کدام یک برای شما جذاب تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

دو لا بهتره آخه همینطور بخوان لا اضافه کنن نیم ساعت باز کردنشه
طول می‌کشه

SHREK

همون دولایه کافیه 3 لایه دیگه به چه دردی میخوره.

گوشی شفاف؟
خیلی حس بدی دارع اصلا درک نمیکنم چه بازی جدیدیه،هنوز گوشی های معمولی به تکامل نرسیدن بعدا تاشو سه لا و شفاف😐
سامسونگ به جای اینکه به فکر اینا باشه به فکر نو آوری ای به جای گلاستیک باشه…😑

Naranj

ازمون و خطا
تحقیق و توسعه
تا اینا نباشه فناوری به جلو حرکت نمیکنه

نویسنده آزمایشی

اره ولی باید در حد آزمایش باشه،مثل فولد نباشه که کلی مشکل داشت…

Naranj

ببین الان ps5 با اونهمه تجربه سونی در کنسل سازی چندین ایراد داره،چرا؟ چون نسل اولش هست. سری نوت سامی هم نسلهای اول کلی ایراد داشت ولی الان در اوج داره خداحافظی میکنه!

Milad7

الان که نمیشه نظر داد ، شاید حتی مورد اقبال هم قرار بگیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)