حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE S30 پرو با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری معرفی می شود

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ZTE، شایعات

به نظر می رسد ZTE در مورد گوشی جدیدی که به زودی می خواهد معرفی کند بسیار هیجان زده است البته نه به اندازه وان پلاس! این روزها خبرهای زیادی پیرامون گوشی ZTE S30 پرو که قرار است ۱۰ روز دیگر یعنی ۱۰ فروردین ماه معرفی شود، منتشر می شود. امروز ZTE تایید کرد که این گوشی به نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری مجهز شده است.

گوشی ZTE S30 پرو

گوشی ZTE S30 پرو از سری S که روزهای گذشته نیز خبرهای زیادی پیرامون آن منتشر شده بود قرار است با صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی رونمایی شود. طبق پستی که ZTE در حساب Weibo خود منتشر کرده است، ظرفیت باتری این گوشی ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. این تلفن به مانند Red Magic 5G و Red Magic 5S از شارژ سریع سیمی 55W پشتیبانی خواهد کرد.

به نقل از gizmochina، گوشی ZTE S30 پرو در حال شکل گیری است تا یک دستگاه جالب باشد. تأیید شده است که از یک صفحه نمایش OLED با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز و سرعت نمونه برداری لمسی ۳۶۰ هرتز برخوردار خواهد بود. همچنین در بخش دوربین دارای یک سنسور سلفی ۴۴ مگاپیکسلی و یک آرایه دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. ما همچنین انتظار داریم که اولین تلفنی باشد که MyOS اکو سیستم جدید ZTE را اجرا می کند و باید براساس Android 11 روانه بازار شود.

گوشی ZTE S30 پرو

گوشی ZTE S30 پرو

این شرکت هنوز طراحی جلوی گوشی ZTE S30 Pro را فاش نکرده است. از این رو مشخص نیست که این گوشی از یک صفحه حفره دار یا یک بریدگی قطره طور یا یک نمایشگر کامل با دوربین زیر صفحه برخوردار است.

هنوز جزئیاتی از قبیل اندازه صفحه نمایش، پردازنده، میزان رم، ظرفیت ذخیره سازی و البته قیمت آن مشخص نیست. با وجود این ، انتظار داریم برخی از این جزئیات قبل از تاریخ معرفی رسمی در ۱۰ فروردین فاش شود.

گوشی ZTE S30 Pro

گوشی ZTE S30 Pro

 

روز گذشته نیز خبرهایی از گوشی ZTE Axon 30 Pro منتشر شد که قرار است اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ باشد که دارای دوربین زیر صفحه است و با سه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در قاب پشتی بهره می برد که اولین بار است چنین چیدمانی را در تلفن های هوشمند شاهد هستیم.

طبق آن چه که مشخص شده قرار است گوشی ZTE Axon ۳۰ Pro به عنوان جانشین پرچمدار سال گذشته این شرکت یعنی Axon ۲۰ ۵G عرضه شود، در نتیجه انتظار می رود کمپانی چینی در کنار این گوشی، از تکنولوژي نسل دوم دوربین زیر نمایشگر خود نیز معرفی به عمل آورد. همچنین طبق شایعات یک دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی در Axon ۳۰ Pro استفاده خواهد شد.

 

انتظار می رود ZTE در کنار این گوشی، ساعت هوشمند جدیدی را با نام ZTE Watch GT نیز معرفی کند. متأسفانه، ما چیزی درباره شکل ظاهری و مشخصات آن نمی دانیم.

نظر شما درباره گوشی ZTE S30 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

منتظرشم

Auroro

آقای سی. نا عط. ایی یچیزی بگم ناراحت نشید

ظاهر سایت برا دسکتاپ یجوریه که طرف احساس راحتی نداره چ برای خوندن مطالب چ پیگیری اخبار و…
یعنی یجوری هستش ک دل آدم رو میزنه و اگه بهتر بشه فکر میکنم طرفدار ها هم بیشتر شن

Milad7

باتریش ضعیف نیست؟🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی