حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گوشی ZTE S30 Pro رسما مشخص شد: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ZTE

امروز ZTE به طور رسمی از طریق Weibo تأیید کرده است که سری S30 در تاریخ ۱۰ فروردین ماه به صورت رسمی در چین معرفی می شوند. اولین تلفن هوشمند سری S به عنوان گوشی ZTE S30 Pro وارد چین می شود. گوشی ZTE S30 Pro از این سری که روزهای گذشته نیز خبرهای زیادی پیرامون آن منتشر شده بود قرار است با صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی رونمایی شود.

گوشی ZTE S30 Pro

سری S شامل تلفن های هوشمند متمرکز بر دوربین سلفی خواهد بود. حرف S در این سری مخفف Shine است و این سری برای جوانان طراحی و تولید می شود. این سری به عنوان جایگزینی برای سری ZTE’s Blade روانه بازار می شود، اگرچه هنوز حدس و گمان های زیادی در مورد نسخه آینده وجود دارد.

به نقل از gizmochina، گوشی ZTE S30 Pro به یک پنل OLED مجهز می شود که رفرش ریت صفحه نمایش ۱۴۴ هرتز را ارائه می دهد. این تلفن سلفی محور به یک دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. این شرکت هنوز طراحی جلوی گوشی ZTE S30 Pro را فاش نکرده است. از این رو مشخص نیست که این گوشی از یک صفحه حفره دار یا یک بریدگی قطره طور یا یک نمایشگر کامل با دوربین زیر صفحه برخوردار است.

گوشی ZTE S30 Pro

گوشی ZTE S30 Pro

پوستری که اوایل این هفته منتشر شد، نشان داد که ZTE S30 Pro از صفحه پشتی رنگی شیب دار برخوردار است. محفظه دوربین مستطیل شکل دستگاه دارای یک سیستم دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED خواهد بود. سایر مشخصات این تلفن هوشمند هنوز مشخص نیست.

 

روز گذشته نیز خبرهایی از گوشی ZTE Axon 30 Pro منتشر شد که قرار است اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ باشد که دارای دوربین زیر صفحه است و با سه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در قاب پشتی بهره می برد که اولین بار است چنین چیدمانی را در تلفن های هوشمند شاهد هستیم.

 

گوشی ZTE AXON 30 PRO اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ با دوربین زیر نمایشگر

 

این شرکت در تلاش است تا گوشی ZTE Axon ۳۰ Pro از تمامی رنج های عکاسی پشتیبانی کند در نتیجه احتمالا ما شاهد یک دوربین تله فوتو و یک دوربین فوق عریض در کنار سنسور اصلی گوشی باشیم. این مدل اواخر سال ۲۰۲۱ به صورت رسمی معرفی می شود.

طبق آن چه که مشخص شده قرار است گوشی ZTE Axon ۳۰ Pro به عنوان جانشین پرچمدار سال گذشته این شرکت یعنی Axon ۲۰ ۵G عرضه شود، در نتیجه انتظار می رود کمپانی چینی در کنار این گوشی، از تکنولوژي نسل دوم دوربین زیر نمایشگر خود نیز معرفی به عمل آورد. همچنین طبق شایعات یک دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی در Axon ۳۰ Pro استفاده خواهد شد.

 

گوشی ZTE Axon ۳۰ Pro با سه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی می شود

 

در مراسم معرفی روز دهم فروردین احتمالا شاهد رونمایی از اکوسیستم جدید این شرکت با لقب 1 + 2 + N خواهیم بود. این اکوسیستم متمرکز بر یک تجربه کاربری جدید در چندین دستگاه ZTE است که تلفن های هوشمند و تبلت های ZTE را به یکدیگر متصل می کند و امکان کنترل آن ها را به کاربر می دهد.

 

اگرچه گوشی ZTE S30 Pro به عنوان یک تلفن هوشمند میان رده معرفی می شود، اما هنوز در مورد قیمت این گوشی هوشمند خبری منتشر نشده است.

نظر شما درباره گوشی ZTE S30 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

منتظرش میمونیم😇

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی