حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو شیائومی می میکس ۴ در تصاویر واقعی دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | شایعات، شیائومی

اوایل امسال مدیرعامل شیائومی Lei Jun عرضه گوشی شیائومی می میکس ۴ را به عنوان گوشی پرچمدار این شرکت و اولین مدل تجاری با نمایشگر تاشو تایید کرد. انتظار می رود که این گوشی تاشو در نیمه دوم سال میلادی جاری عرضه شود، اما نمونه اولیه شیائومی می میکس ۴ پیش از موعد در برابر لنز دوربین رفته است.

گوشی تاشو شیائومی می میکس ۴ در تصاویر واقعی دیده شد

متاسفانه فقط پنل پشتی گوشی در این تصاویر دیده می شود، اما ابعاد دو «نیمه» گوشی نشان می دهد که بیشتر شبیه گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ است تا هوآوی میت ایکس ۲. پنل پشتی با شیشه پوشانده شده است و دوربین اصلی دارای سه ماژول می باشد که به شکل محسوسی بالاتر از بدنه دستگاه قرار دارند. این مدل دوربین قطعا به محصول نهایی راه نخواهد یافت، زیرا در طول استفاده عادی، چنین ماژولی با این برآمدگی به راحتی می شکند.

نمونه اولیه گوشی تاشو شیائومی می میکس ۴

شیائومی Mi Mix 4 مشخصا از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد و احتمالا این تنها چیزی است که در حال حاضر می توان در مورد مشخصات آن گفت. هرچند تردیدی وجود ندارد که این گوشی حافظه و دوربین های درجه یکی خواهد داشت.

معمولا شیائومی گوشی های سری Mi Mix را با فناوری های خلاقانه ای عرضه می کند. علاوه بر صفحه نمایش تاشو، این شرکت ممکن است از اولین نمونه تجاری دوربین زیر نمایشگر در شیائومی می میکس ۴ استفاده کند.

شیائومی سومین تولید کننده بزرگ گوشی در جهان است و ۲۰۰ میلیون دستگاه از برند ردمی به فروش رفته است

شیائومی توانسته از شرایط هوآوی حداکثر استفاده را بکند و به رشد قابل ملاحظه ای دست پیدا کند

شرکت چینی شیائومی اولین سازنده گوشی بود که از یک پرچمدار با تراشه کوالکوام اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی کرد. این برند از شیائومی می ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 در ماه دسامبر پرده برداری کرد. اخیرا این شرکت به طور رسمی پرچمدار جدیدش را در کنار نسخه مربوطه رابط کاربری MIUI مناسب کاربران غیر چینی، برای بازارهای جهانی نیز عرضه کرده است. علاوه بر اعلام عرضه جهانی گوشی پرچمدار و پوسته نرم افزاری جدید، این شرکت از این موقعیت استفاده کرد و اطلاعاتی را نیز در مورد پیشرفت خود به اشتراک گذاشته است. علیرغم همه گیری کرونا که به بازار آسیب زیادی وارد کرد، شیائومی توانست به سومین تولید کننده بزرگ گوشی هوشمند در جهان تبدیل شود. برند ردمی نیز سال گذشته رکورد هایی را به نام خود ثبت کرد.

بر اساس گزارش منتشر شده، این برند در ده بازار جایگاه نخست را از آن خود کرده است که از هند می توان به عنوان یکی از بازارهای شاخص این لیست نام برد. علاوه بر آن حداقل در ۳۶ بازار توانست جایگاه سوم را کسب کند. این غول چینی همچنین در بخش محصولات بالارده بالاترین میزان رشد سالیانه یعنی ۳.۶۳۹ درصد را در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ از آن خود کرده است. در این بخش دستگاه های با قیمت بالای ۵۰۰ دلار مد نظر هستند.

شیائومی در بخش تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرده است و پروسه ساخت محصولاتش را بهبود بخشیده است

بین سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ و سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ شیائومی بیش از ۱.۳ میلیارد دلار در بخش تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرده است. بنابراین ۲۱۴۳ تست دوربین که حدودا ۳ یا ۴ روز طول می کشید تا انجام شوند، به صورت اتوماتیک در آمده اند و حالا این برند می تواند تمام تست های دوربین مورد نیاز خود را در یک روز انجام دهد. این برند همچنین کیفیت دوربین و نرم افزار خود را نیز بهبود بخشیده است. به عنوان مثال شیائومی می ۱۰ پرو تا ۴۸ روز جایگاه اول در رتبه بندی دوربین DxOMark را از آن خود کرده بود. شیائومی می ۱۰ اولترا نیز برای تقریبا ۲ ماه و نیم در صدر این رتبه بندی بود. شیائومی می ۱۱ نیز در این سایت معیار دوربین، عملکرد خوبی داشت. در بخش صدا نیز پرچمداران شیائومی عملکرد مشابهی داشته اند. در بخش زیادی از سال ۲۰۲۰ نیز شیائومی می ۱۰ پرو عنوان بهترین گوشی در تست صدای دگزو را از آن خود کرده بود. این برند همچنین آزمایشگاه های بیشتری برای توسعه فناوری 5G و صفحه نمایش دارد و یک آزمایشگاه نیز مختص بهبود پایداری کلی گوشی می باشد.

گوشی شیائومی Redmi Note 10S

علاوه بر گوشی های با برند «می» که در بخش محصولات بالا رده عملکرد خیلی خوبی دارند، برند ردمی این شرکت نیز درآمد زیادی برای شیائومی داشته است. تا به اینجای کار سری ردمی بیش از ۲۰۰ میلیون گوشی در سرتاسر دنیا فروخته است. برای مقایسه باید گفت که این عدد در نوامبر سال گذشته فقط ۱۴۰ میلیون و در اکتبر ۲۰۱۹ صد میلیون بوده است. ما انتظار داریم که با عرضه سری ردمی نوت ۱۰ این اعداد به نقطه بالاتری برسند. دقیقا همانند سری ردمی ۹ گفته می شود که ردمی از حداقل دو گوشی 5G در سری ردمی نوت ۱۰ پرده برداری خواهد کرد. البته توجه داشته باشید که رشد شیائومی در سایه افول هوآوی رخ داده است. هرچند باید شیائومی را برای اینکه توانسته از این فرصت حداکثر استفاده را بکند، تحسین کرد.

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
smartiz

ورود شیائومی شاید باعث بشه به مرور گوشیهای تاشو با قیمت مناسب تری عرضه بشن

m.b

رفقا طبق برنامه راس ساعت 10 امشب خاص ترین نظرسنجی‌مون رو داریم…
نظرسنجی ایندفعه تو سایت مخصوصش انجام میشه و با هدف ایجاد یه فضای بهتر تو سال جدید…
فعلاً تا همینجا بدونید:

comment image

ساعت 10 امشب… 🤔👽

S AH

داستان چیه😑😶

m.b

یه نظرسنجی خاص داریم…
قبل عیدی قراره یه فضای بهتری با هم برای سال جدید بسازیم… ساعت 10 میبینمتون…

S AH

عجب😶

Mahdi

کوشی پس

m.b

شروع شد! 😂

Mahdi

جون دل ساعت ۱۰ الان

m.b

من تو دنیای موازی زندگی میکنم… اینجا الان 10هه

m.b

برید پست جدید

فعلا ریسکه که بشه گوشی های تاشو خرید.
چون از لحاظ مقاومت باید قوی تر بشه.
یکی هم چون لولا هنوز اونطوری رواج پیدانکرده قیمتش نجومیه.

Mahdi

تست مقاومت ردمی نوت 10 ناامید کننده بود هم سقوط و هم خم شدن

Milad7

وقت تعدیل شدن قیمت گوشی های تاشونده هست😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد