حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سریال فالکون و سرباز زمستان : تاریخ دقیق پخش تمامی قسمت ها اعلام شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سریال

سریال وانداویژن به پایان رسید اما دیزنی پلاس مارول بزرگ بعدی خود یعنی سریال فالکون و سرباز زمستان را از فردا بر روی آنتن می برد. اما دقیقا قبل از پخش سریال، آخرین تریلر خود را نیز منتشر کرد که در ادامه به نقل از CNET به آن می پردازیم. این سریال دقیقا در برنامه زمانی سریال وانداویژن پخش خواهد شد و قهرمانان این مارول، فالکون با بازی آنتونی مکی و سرباز زمستان با بازی سباستین استن در یک ماجراجویی کمیک با هم همراه می شوند.

پخش سریال فالکون و سرباز زمستان به زودی

سرانجام سریال فالکون و سرباز زمستان که قرار بود زمانی اولین نمایش مارول دیزنی پلاس باشد، این جمعه (یعنی فردا) پخش خواهد شد. این سریال به دلیل مشکلات مختلف ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا به تاخیر افتاد، بنابراین این امکان را برای وانداویژن فراهم کرد که اولین سریال مارول از شبکه دیزنی پلاس باشد.

برخلاف سریال وانداویژن، سریال فالکون و سرباز زمستان دو قسمت اول را در یک روز پخش نمی کند. هر هفته یک قسمت پخش می شود و قسمت ششم (قسمت پایانی) در هفته سوم ماه آوریل پخش می شود. هرچند که تعداد قسمت های این سریال از سریال وانداویژن کمتر است، اما مدت زمان آن طولانی تر است؛ یعنی چیزی حدود ۴۰ تا ۵۰ دقیقه (مدت زمان هر قسمت سریال وانداويژن چیزی بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه است).

سریال فالکون و سرباز زمستان

سباستین استن و آنتونی مکی در سریال فالکون و سرباز زمستان

تاریخ پخش سریال فالکون و سرباز زمستان

تاریخ پخش و برنامه زمانی پخش تمامی قسمت های سریال فالکون و سرباز زمستان به ترتیب زیر است:

قسمت اول : ۱۹ مارس (۲۹ اسفند ۱۳۹۹)

قسمت دوم : ۲۶ مارس (۶ فروردین ۱۴۰۰)

قسمت سوم : ۲ آوریل (۱۳ فروردین ۱۴۰۰)

قسمت چهارم : ۹ آوریل (۲۰ فروردین ۱۴۰۰)

قسمت پنجم : ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین ۱۴۰۰)

قسمت ششم : ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت ۱۴۰۰)

سریال فالکون و سرباز زمستان دومین سری از فاز چهارم دنیای مارول است. بعد از اتفاقات Avengers: Endgame (انتقام جویان: پایان بازی)، تمرکز اصلی این سریال بر روی سم ویلسون معروف به فالکون و باکی بارنز معروف به سرباز زمستان است. فالکون سپر کاپیتان آمریکا را تصرف کرده است و سرباز زمستان بدون یار ستاره نشان خود یعنی استیو راجرز با زندگی قرن ۲۱ دست و پنجه نرم می کند. علاوه بر این، این زوج در یک ماموریت جهانی قصد دارند تا یک گروه خرابکار به نام فلگ اسمشرز را نابود کنند.

دانیل برول با ماسک بنفش خود در نقش بارون زمو بازی خواهد کرد. امیلی ونکمپ در نقش شارون کارتر یعنی خواهرزاده پگی و مامور سابق شیلد حضور خواهد داشت و وایت راسل همچنان قرار است که به عنوان جان اف واکر، مامور آمریکایی و جانشین فرمانده ارتش آمریکا نقش آفرینی کند. دان چیدل هم در نقش ماشین جنگ ظاهر می شود.

تریلر سریال فالکون و سرباز زمستان

جدیدترین تریلر سریال The Falcon and the Winter Soldier  نشان می دهد که سم در حال تسلط بر سپر کاپیتان آمریکا است و این درست زمانی‌ است که خطر جدیدی سم را تهدید می کند.

صبح دوشنبه، مارول از تریلر نهایی سریال فالکون و سرباز زمستان رونمایی کرد. این تریلر شامل چند صحنه اکشن عالی از تمرین سم با سپر کاپیتان آمریکا و همچنین نگاهی دقیق به یکی از شخصیت های شرور سریال، فلگ اسمشر است.

سریال فالکون و سرباز زمستان

تریلر سریال فالکون و سرباز زمستان : سم در حال تمرین با سپر کاپیتان آمریکا

دقیقا مانند دیگر تبلیغات سریال فالکون و سرباز زمستان، تریلر جدید نیز بر مفهوم کاپیتان آمریکا به عنوان نمادی که جهان به آن نیاز دارد، تمرکز ویژه ای کرده است. باکی در ابتدا می‌گوید: این سپر نشانی از مفاهیمی گسترده برای بسیاری از مردم است. کاپیتان آمریکا همیشه یکی از بزرگ ترین قهرمانان دنیای سینمایی مارول بوده است، اما با کنار رفتن استیو، اکنون این سوال مطرح می‌شود: کاپیتان بدون این‌ که استیو سپر را در دست داشته‌ باشد چگونه خواهد بود؟ بدون شک سم گزینه بسیار خوبی برای ادامه دادن میراث استیو است، اما همان‌طور که در تریلر جدید سریال فالکون و سرباز زمستان می بینیم، کار کردن با سپر به آن آسانی ها هم فکر می کردیم نیست.

ترسناک ترین فیلم های تاریخ سینما

در مقابل دولت ایالات متحده تمایل دارد نیروی خودشان یعنی جان واکر (وایت راسل) را به عنوان کاپیتان آمریکا انتخاب کند. این بار نیز خیلی شاهد واکر در تریلر فالکون و سرباز زمستان نبودیم، هرچند هواداران به زودی او را می‌بینند. واکر قرار است که یکی از شخصیت های بد این مجموعه باشد، اگرچه تریلر جدید بیشتر تیم فلگ اسمشر را در مرکز توجه قرار داده است. پخش اولین قسمت در روز جمعه هویت شخصیت های شرور را احتمالا برملا می کند؛ بنابراین به بینندگان تصویر بهتری می‌دهد که سم و باکی در مقابل چه چيزهايی قرار دارند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

من عاشق سرباز زمستانم🥰

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی