حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی آنر V40 Light رسما مشخص شد: ۳ فروردین ۱۴۰۰

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | آنر

دیروز در ترنجی خواندیم که گوشی آنر V40 Light به زودی معرفی می شود. امروز آنر در weibo با انتشار پستی تاریخ رسمی معرفی این مدل را ۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ عنوان کرد و همچنین چندین عکس از آن را نیز منتشر کرده است.

آنر V40 Light Luxury Edition

آنر V40 Light Luxury Edition با رنگ های سبز و سفید روانه بازار خواهد شد. از لحاظ ظاهری، این گوشی شباهت زیادی به هواوی Nova 8 5G دارد که در ابتدای امسال برای اولین بار ارائه شد. اکنون این مدل برای پیش خرید از طریق خرده فروشان زیادی در چین در دسترس است.

قابل توجه است که این مدل از سوی آنر، V40 Light نام گذاری شده است که در برخی شایعات قبلی برخی از سایت های خبری آن را با V40 Lite منتشر کرده بودند.

هواوی نوا ۸ و نوا ۸ پرو رسما معرفی شدند

به نقل از gizmochina، آنر V40 Light Luxury Edition دارای یک صفحه لبه خمیده با برش حفره مانند در موقعیت بالایی مرکز صفحه نمایش است. صفحه نمایش با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده است. یک جزیره دوربین بیضی شکل با چهار دوربین و یک فلش LED در پشت گوشی موجود است.

این مدل دارای صفحه نمایش 6.57 اینچی OLED است که رزولوشن Full HD + ، عمق رنگ 10 بیتی، رفرش ریت 90 هرتز و سرعت نمونه برداری لمسی 240 هرتز را ارائه می دهد. خوشبختانه سیستم عامل این گوشی از همان روز عرضه Android 11 خواهد بود.

آنر V40 Light

تصویر منتشر شده از آنر وی ۴۰ لایت Luxury Edition

تصویر منتشر شده از آنر وی ۴۰ لایت Luxury Edition

 

ماژول دوربین عقب این مدل دارای یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو لنز 2 مگاپیکسلی برای جلوه های عمق و تصاویر ماکرو است. برای عکس های سلفی، این مدل به یک دوربین 32 مگاپیکسلی مجهز شده است. باتری 3800 میلی آمپری آنر V40 Light Luxury Edition به پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات مجهز خواهد شد. طبق شایعاتی تراشه دایمنسیتی 800U مدیاتک نیز وظیفه امور پردازشی این دستگاه را به عهده خواهد داشت.

انتظار می رود گوشی Honor V40 Light Luxury Edition با نام آنر V40 Lite در بازارهای جهانی به فروش برسد. هنوز هیچ خبری درباره قیمت گذاری این دستگاه منتشر نشده است.

آنر V40 Light

آنر V40 Light

 

علاوه بر این گوشی، آنر در حال کار بر روی چند گوشی دیگر نیز می باشد که انتظار می رود به زودی از آنها رونمایی کند. این گوشی ها آنر 40S ، آنر 10C ، آنر X20 ، و آنر ۴۰ هستند. هرچند مشخص نیست کدام یک از این مدل ها در بازار های جهانی نیز عرضه خواهند شد.

همچنین این شرکت در حال کار بر روی یک گوشی پرچمدار جدید است که انتظار می رود در ماه ژوئن امسال عرضه شود. این دستگاه که احتمالا بخشی از سری آنر مجیک می باشد از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ بهره خواهد برد.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بله شاهدیم که آنر هم دست به ریبرند زدن میکنه.
ولی خوب موقعی از تحریم دراومدی.
ایشالله موفق باشی.

Sarnevesht

چرا همه ی گوشی ها قراره تو یک هفته اول عید رونمایی بشن؟؟
این روزا هر چی خبر معرفی میاد مربوط به هفته اول عید هست

Mahdi

قبا با زور وارد میشد الان که جدا شده از هواوی اصلا وارد نمیشه 😡😡
گوشی خوشگلی هستش 🙄🙄

Milad7

ببینیم چ میکنه👍🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی