حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت EMUI 11 تبلت هواوی MediaPad M6 و MediaPad M6 Turbo Edition رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، هواوی

از اواخر تابستان ۱۳۹۹، هواوی در حال آزمایش دستگاه های واجد شرایط برای جدیدترین رابط کاربری سفارشی شده مبتنی بر اندروید خود، یعنی EMUI 11 است. پس از ارایه آپدیت آزمایشی، آپدیت EMUI 11 تبلت هواوی MediaPad M6 و MediaPad M6 Turbo Edition به صورت پایدار و رسمی ارایه شده است.

آپدیت EMUI 11 تبلت هواوی MediaPad M6

آپدیت EMUI 11 تبلت هواوی MediaPad M6

آپدیت EMUI 11 تبلت هواوی MediaPad M6

در حال حاضر، این شرکت با ارائه بیلد پایدار به دستگاه های مربوطه تقریبا فعالیت بتا EMUI 11 را به اتمام رسانده است. برنامه ای که در آن سری تبلت هواوی MediaPad M6 از نوامبر ۲۰۲۰ بخشی از نقشه راه آپدیت آزمایش EMUI 11 بود.

پس از چند ماه بررسی آپدیت آزمایشی، اکنون این شرکت در حال پایان دادن به EMUI 11 آزمایشی برای خانواده MediaPad M6 در چین و شروع به ارائه بیلد پایدار EMUI 11 برای کاربران آزمایش کننده بتا است. این آپدیت همچنین برای کاربران با رابط کاربری EMUI 10.1 ارایه می شود.

هواوی همچنین با این آپدیت جدید رابط کاربری، وصله امنیتی ماه ژانویه ۲۰۲۱ را منتشر کرده است. این وصله امنیتی در سطوح مختلف از سواستفاده و مشکلات امنیتی برای دستگاه شما، جلوگیری می کند.

درباره تغییرات EMUI 11 باید گفت که ویژگی هایی همچون، چند پنجره هوشمند، انیمیشن روان، Parallel vision، دفترچه یادداشت Super Notepad، سیستم ترجمه پیش فرض، زیرنویس با هوش مصنوعی و موارد دیگر را به ارمغان می آورد.

قابلیت‌های رابط ‌کاربری EMUI 11 هوآوی و اولین مدل‌های دریافت‌کننده آن

شما یکی از تبلت های خانواده Mediapad M6 را داشتید؟ آیا آپدیت EMUI 11 را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)