حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی ریلمی C25 رسما مشخص شد: ۳ فروردین ۱۴۰۰

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ریلمی

ریلمی روزهای شلوغی را سپری می کند و طرفداران این شرکت منتظر رونمایی از گوشی های جدید ریلمی هستند. چند روز پیش مشخص شد که ریلمی ۸ در تاریخ ۴ فروردین به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. حال امروز ریلمی اعلام کرده است که یک روز قبل از معرفی ریلمی ۸، گوشی ریلمی C25 را معرفی خواهد کرد.

ریلمی C25

Realme قرار است تلفن هوشمند دیگری از سری C خود را به نام ریلمی C25 در در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۰ به صورت رسمی معرفی کند. پیش فروش این دستگاه قرار است به زودی آغاز شود. در حالی که فروش گسترده این مدل ۳ روز پس از معرفی رسمی در ۶ فروردین ماه آغاز خواهد شد.

ریلمی C25

ریلمی C25

 

به نقل از mysmartprice، ریلمی C25 با پردازنده Helio G70 ، یک دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی و یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود که دارای پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات است. این دستگاه در ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود. در بخش نرم افزاری ، انتظار می رود که این گوشی هوشمند با اندروید ۱۱ روانه بازار شود.

 

چیپست گیمینگ مدیاتک هلیو جی ۷۰ (Helio G70) رسما معرفی شد

 

ریلمی C25 قبلاً توسط گواهینامه NBTC تأیید شده بود. جدا از این، ریلمی C25 چند روز پیش در Geekbench نیز مشاهده شده بود، جایی که این گوشی در آزمایشات تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب موفق به کسب ۳۸۳ و ۱۳۰۸ امتیاز شده بود.

در بخش دوربین، ریلمی C25 از یک دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی بهره می برد. جزئیات مربوط به دو سنسور دیگر که دستگاه در قسمت پشتی قرار خواهد داد، هنوز مشخص نیست. علاوه بر این، ما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین سلفی جلوی گوشی نداریم، Realme C25 به یک باتری عظیم ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است و دارای پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات خواهد بود. گفته می شود این دستگاه با رنگ خاکستری و آبی عرضه می شود.

 

تاریخ معرفی ریلمی ۸ رسما مشخص شد: ۴ فروردین ۱۴۰۰

 

ریلمی هفته گذشته نیز گوشی ارزان قیمت ریلمی C21 را معرفی کرده بود. ریلمی C21 دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی همراه با چیپست Helio G35 و با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است.

در قسمت جلوی Realme C21 یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای ثبت عکس های سلفی و تماس های ویدیویی قرار دارد. محفظه دوربین مربع شکل در پشت دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک جفت سنسور 2 مگاپیکسلی است. این گوشی از جک صوتی 3.5 میلی متری نیز بهره می برد.

گوشی ارزان Realme C21 با سیستم عامل Android 10 مبتنی بر UI Realme قابل اجرا است. این گوشی یک باتری 5000 میلی آمپری دارد که فقط از شارژ 10 وات پشتیبانی می کند.

مشخصات کامل ریلمی C21 را می توانید از لینک زیر مشاهده کنید:

 

گوشی ارزان Realme C21 با مدیاتک Helio G35 رسما معرفی شد

 

نظر شما درباره گوشی های جدید ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

فکر کنم از اول تا اخر عید فقط موبایل معرفی میشه 😂😂

Milad7

امسال عید چقدر معرفی داریم 😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی