حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت چت صوتی تلگرام برای رقابت با کلاب هاوس تغییر خواهد کرد

ارایه شبکه اجتماعی Clubhouse که فقط صوت-محور است، باب رقابت جدیدی را گشوده که پلتفرم های موجود می خواهند ویژگی های مشابهی را در سرویس خود ارائه دهند. هشت روز پیش برای شما نوشتیم که قابلیت Audio room اینستاگرم به رقابت با کلاب هاوس می رود. همچنین حدود ۳ ماه پیش بود که آپدیت تلگرام ۷.۳ با ویژگی Voice Chat ارایه شد. جدیدترین اخبار به ما می گوید که قابلیت چت صوتی تلگرام برای رقابت با کلاب هاوس تغییر خواهد کرد.

قابلیت چت صوتی تلگرام برای رقابت با کلاب هاوس

ما قابلیت Spaces توییتر را برای دستگاه های iOS و Android داریم. در حال حاضر فیس بوک هم در حال کار بر روی یک ویژگی مشابه Clubhouse است. در این بین تلگرام هم مشغول است و می خواهد ویژگی های گفتگوی صوتی را نیز اضافه کند. در حالی که هنوز نسخه اندروید کلاب هاوس به صورت رسمی ارایه نشده و این سرویس سخت در تلاش است تا ویژگی های بیشتری را به خود اضافه کند، متاسفانه هنوز برای استفاده از آن نیاز به دعوتنامه دارید.

طبق گزارشی از TestingCatalog ، آخرین نسخه بتا نسخه ۶.۶ تلگرام ممکن است به کاربران اجازه دهد گپ صوتی را در کانال ها آغاز کنند. این امکان را به کاربران دیگر می دهد تا به شما گوش دهند و به شما امکان می دهد لینک دعوت جداگانه ای را برای سخنرانان و شنوندگان ایجاد کنید. درصورتی که کاربری بخواهد صحبت کند، می تواند “دست خود را بالا ببرد” تا اجازه این کار را بگیرد.

پنهان کردن شماره تلفن در تلگرام

تلگرام

ویژگی جدید تلگرام بیشتر شبیه Twitter Spaces است تا Clubhouse

در حالی که ویژگی جدید تلگرام بیش از Clubhouse به Twitter Spaces شباهت دارد، همچنین به کاربران امکان می دهد گپ صوتی خود را ضبط کرده و ضبط را به عنوان یک فایل صوتی در کانال به اشتراک بگذارند. این در حالی است که Clubhouse به کاربران اجازه نمی دهد چت ها را ضبط کنند.

در صورتی که کاربر برنامه بنا بتا Telegram هستید، می توانید برنامه را به جدیدترین نسخه به روز کنید و از این ویژگی استفاده کنید. تلگرام هنوز این ویژگی را به طور رسمی معرفی نکرده است، با این حال انتظار داریم این شرکت هنگامی که این ویژگی به انتشار نهایی نزدیک می شود، اعلامیه رسمی خود را منتشر کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید کلاب هاوس پیروز خواهد شد یا نمونه های رقیب آن از شبکه های اجتماعی دیگر؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

به کار منکه نمیاد😁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)