حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم‌های کولر گازی دیواری ال جی و اجنرال را بررسی کنید | سایت بانه انتخاب

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

کولرگازی ال جی و کولر اجنرال را بهتر بشناسید!

ال جی یک شرکت الکترونیکی فعال در حوزه لوازم‌خانگی است و توانسته است انواع محصولات پیشرفته را وارد بازار کند. به‌عنوان‌مثال یخچال‌های فریزر یا کولرگازی این شرکت از فناوری پیشرفته و ویژگی‌های ابتکاری مانند اینترنت بی‌سیم و قابلیت دسترسی به برنامه برخوردار است. LG در هرسال، محصولات متنوع و جذابی تولید می‌کند. کولرهای گازی و سیستم‌های تهویه مطبوع LG با پانل‌های قابل تغییر ARTCOOL و ویژگی‌های ابتکاری مانند فیلترهای کاهش آلرژی، روشی پیشرفته برای خنک‌سازی فضا ارائه می‌دهند.

آیا در جستجو و فکر  بهترین مارک کولر برای تابستان‌های گرم و شرجی در مناطق مختلف ایران هستید؟ بدون شک خرید کولرگازی ال جی از فروشگاه اینترنتی بانه انتخاب می‌تواند بهترین محصول برای خنک‌سازی در محیط منزل یا محل کار شما باشد. شرکت ال جی نامی است که شناخته شده است و به دلیل کیفیت، نوآوری و خدمات پشتیبانی به مشتریان مورد اعتماد کارشناسان و مصرف‌کنندگان می‌باشد. کولرگازی ال جی از نظر طراحی، ظرفیت خنک‌کننده، کندانسور، کمپرسور و موارد دیگر متناسب با نیاز مشتری و ویژه مناطق خاص تولید شده است.

کولرهای گازی ال جی با تنظیم دما متناسب با متابولیسم بدن، هوای مطلوبی ایجاد می‌کنند و سیستم‌های تهویه مطبوع نیز پشه‌ها را از خود دورنگه می‌دارند. با وجود فناوری Himalayan Cool نیز تا 28 درصد در مقایسه با کولرهای متداول، فضا سریع‌تر خنک می‌شود.

پشه‌ها تهدیدی برای همه به‌ویژه در فصل بارندگی هستند. کولر ال جی راهی مؤثر برای جلوگیری از پشه‌ها پیدا کرده است. کولرهای LG با فناوری Mosquito Away همراه با کمپرسور اینورتر دوگانه، Wi-Fi، سیستم تشخیص هوشمند و کنترل انرژی فعال ارائه می‌شوند. ویژگی Mosquito Away حتی در صورت خاموش بودن جریان برق نیز کار می‌کند و برای انسان بدون بو و بی‌خطر است. به‌محض روشن شدن جریان کولر، هوای عالی را احساس کنید.

فناوری کولرگازی‌های ال‌جی با تمرکز بر فضای زندگی از طریق جریان هوای هوشمند و نوسانات عمودی سریع‌تر، خنک‌سازی فوری را فراهم می‌کند. کولر با ایجاد یک محافظ هوای مجازی که فضای سقف و فضای زندگی را از هم جدا می‌کند، هوای خنک را تحویل می‌دهد.

 کمپرسور اینورتر دوتایی در کولر ال جی

کمپرسور اینورتر دوگانه ال جی دارای فرکانس چرخشی وسیع‌تری است که دامنه خنک‌کننده با سرعت بیشتری را فراهم می‌کند و در مقایسه با کمپرسورهای معمولی، انرژی بیشتری ذخیره می‌کند. کمپرسورهای دوگانه اینورتر نیز باعث کم‌صدا بودن کولر می‌شوند. این کولر با 10 سال ضمانت ارائه می‌شود و فن‌آوری‌های کلیدی کولر هیمالیا Cool برای مقابله با رطوبت بالا است. فیلتر محافظتی مضاعفی در این کولرها تعبیه شده است و در واقع کولر پیشرفته ال جی با دو فیلتر ویژه محافظت می‌شوند. این فیلترها از ورود ذرات مضر مختلف مانند گردوغبار، قارچ، باکتری‌ها، ویروس‌ها و ذرات آلرژی‌زا به محیط جلوگیری می‌کنند.

این سیستم محافظت مضاعف از دو فیلتر ویژه تشکیل شده است. فیلترهای فوق به طور هم‌زمان برای فیلترکردن ناخالصی‌های مضر میکروسکوپی مضر و نامرئی از جمله PM 1 و PM 2.5 کار می‌کنند. PM 1 و PM 2.5 ذرات بسیار ریز ذرات معلق Pm با قطر کمتر از 1 میکرون برای PM 1 و قطر کمتر از 2.5 میکرون برای PM 2.5 هستند. میکرون واحد اندازه‌گیری در مقیاس میکروسکوپی با یک اینچ معادل 25000 میکرون است.

 

PM 1 و PM 2.5 می‌توانند باعث اختلال در سلامتی شوند، زیرا می‌توانند از طریق دستگاه تنفسی به ریه‌ها منتقل شوند. آن‌ها می‌توانند منجر به اختلالات سلامتی شامل سوزش چشم و بینی، تحریک گلو و ریه، سرفه و عطسه، افزایش نرخ برونشیت مزمن و کاهش عملکرد درست در ریه شوند. ال سی‌های مدرن ال جی از کاربران در برابر آفت این ذرات مضر و ارگانیسم‌های میکروسکوپی محافظت می‌کنند و البته این فیلترها به‌راحتی تمیز می‌شوند و قابل شستشو هستند.

تمام مدل‌های جدید ال جی سازگار با محیط‌زیست و با گاز R32 یا R410 ارائه می‌شوند. ال جی تلاش‌های آگاهانه‌ای برای ازبین‌بردن مبرد R22 انجام داده است که دارای پتانسیل تخریب زیاد ازن است. مسئله دیگر این است که سطح مبرد به دلیل ازدست‌دادن تبدیل، با گذشت زمان پایین می‌آید. اگرچه این فرایند بسیار کند است، اما اگر سطح مبرد به زیرسطح خاصی برسد عملکرد خنک‌کننده و طول عمر کولر کم می‌شود. به همین دلیل مدل‌های پیشرفته LG مانند KS-Q18SNXD دارای نشانگر مبرد کم است که در صورت پایین آمدن سطح مبرد، در زیر صفحه‌نمایش هوشمند کولر به کاربران هشدار می‌دهد.

دفع حشرات با سیستم هوشمند کولرهای گازی ال جی

آیا شما کسی هستید که حتی در هنگام کار با جریان متناوب کولر نیز به طور مکرر دچار گزش پشه می‌شود؟ پس کولرهای LG می‌توانند کمک‌کننده شما باشند. در حقیقت، ال جی اولین برندی است که از فناوری ضد پشه برخوردار است. یک دکمه اختصاصی برای فعال‌کردن حالت Mosquito Away حتی در صورت خاموش بودن جریان برق وجود دارد. در صورت فعال بودن، دامنه خاصی از امواج فرکانس فراصوت ساطع می‌شود که پشه‌ها نمی‌توانند آن را تحمل کنند. این امواج برای گوش انسان قابل شنیدن نیستند و کاملاً ایمن نیز هستند؛ بنابراین بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر، کولرهای مدرن ال جی باعث می‌شوند که پشه‌ها از اتاق شما عقب‌نشینی کنند.

اگر خانه شما در نزدیکی منطقه شرجی باشد، کولر در معرض محیط خورنده قرار می‌گیرد. مبدل حرارتی آسیب‌پذیرترین و خورنده‌ترین محیط است که نه‌تنها عملکرد خنک‌کننده را کاهش می‌دهد، بلکه می‌تواند طول عمر کولر را نیز مختل کند. در نتیجه هزینه کل داشتن یک کولر بسیار زیاد می‌شود. ال جی با تهویه‌مطبوع‌های ویژه‌ای طراحی شده است که با استفاده از فناوری پیشرفته حفاظت Ocean Bl کولر k، در برابر خوردگی محافظت می‌کند. این کولرهای متخصص منطقه ساحلی دارای باله Ocean Bl کولر k با پوشش محافظتی دوگانه هستند. باله Ocean Bl کولر k مبدل حرارتی هسته اصلی فناوری مقاومت در برابر خوردگی LG است.

قبل از مونتاژ، هر باله مبدل حرارتی با پوشش سیاه مقاوم در برابر خوردگی و پوشش ضدآب مقاوم می‌شود. پوشش محافظتی دوتایی همچنین برای محافظت از سایر اجزا مانند پایه، پشتیبانی سوپاپ سرویس، جعبه کنترل، براکت موتور فن و سایر پانل‌های خارجی اعمال می‌شود. نکته خوب دیگر این است که آنها با عملکرد تمیزکردن خودکار ارائه می‌شوند و این بدان معنا است که با خشک‌کردن مبدل حرارتی، فضای داخلی کولر تمیز می‌شود.

یون‌های نانو از یونیزر مبدل حرارتی را بدون بار می‌کنند تا رشد کپک و باکتری را محدود کند. مدل‌های مدرن سری اینورتر V دارای یک کندانسور چند جریانه هستند که شامل چندین کانال با طراحی باریک برای عبور مایع خنک‌کننده از داخل آن است. این امر منجر به خنک‌سازی سریع‌تر به روشی کارآمد است و این طرح باعث کاهش افت فشار هوا و بار گرمای رادیاتور به دلیل مشخصات بسیار نازک می‌شود.

کمپرسور مورداستفاده در مدل‌های جدید از نوع روتاری است و هوا را با عملکرد گریزازمرکز پروانه با سرعت بالا در یک فضای محدود تعیین شده فشرده می‌کند. در مقایسه با کمپرسورهای رفت و برگشتی معمولی کمپرسورهای روتاری بسیار کارآمدتر هستند، زیرا به روشی طراحی شده‌اند که باعث کاهش افت فشار گاز یخچال می‌شوند و صدای کمتری تولید می‌کنند. طیف وسیعی از کولرهای ال جی توسط فناوری DualCool تأمین می‌شود.

نکات خاص و منحصربه‌فرد کمپرسور اینورتر

با افزایش دامنه فرکانس، فناوری کمپرسور اینورتر دوگانه LG از لحاظ بازده خنک‌کننده، برتر از سایر رقبا است. اما فناوری اینورتر چیست؟ به بیانی ساده، بودن فناوری اینورتر مشابه شتاب‌دهنده اتومبیل است و هنگامی‌که کمپرسور به برق بیشتری احتیاج دارد، به آن انرژی بیشتری می‌بخشد و بالعکس. با استفاده از این فناوری، کمپرسور همیشه روشن است اما بسته به دمای هوای ورودی و تراز تنظیم شده در ترموستات، برق کمتری یا انرژی بیشتری را می‌گیرد. در مقایسه با اینورتر معمولی، کولر مبتنی بر اینورتر دوگانه دارای یک موتور پیشرفته BLDC با دامنه فرکانس بیشتر است که به آن کمک می‌کند تا دمای موردنظر را با حداقل نوسانات حفظ کند.

کولرگازی اینورتر دوتایی از فناوری تناوب متغیر استفاده می‌کنند؛ بنابراین کولرها با فناوری DualCool با ظرفیت 1.5 تن می‌توانند باتوجه‌به شرایط محیط و نیاز مخاطب، تناژ را از 0.26 تن کم به 1.71 تن تغییر دهند. برای نظافت و تمیز سازی درون دستگاه که وقتی دستگاه در حال خنک‌سازی می‌باشد مقداری نم و رطوبت در درون دستگاه ایجاد می‌نماید که این دکمه و قابلیت دستگاه، سبب زدودن و ازبین‌بردن نم و رطوبت و پاک‌سازی در دستگاه می‌باشد.

پس از فعال‌سازی قابلیت DualCool، علامت مستطیل به همراه نسیم بر صفحه‌نمایش دیجیتال کنترل ظاهر می‌شود و نحوه عملکرد آن به شکلی می‌باشد که پس از خاموشی دستگاه به مدت 30 دقیقه فن دستگاه کولرگازی کار می‌کند تا رطوبت و نم موجود در دستگاه از بین برود.

استعلام قیمت خرید کولر گازی ال جی و اجنرال از بانه

اگر شما هم قصد خرید از بانه را دارید و به دنبال کولر گازی اجنرال یا کولر گازی ال جی هستید میتوانید از فروشگاه اینترنتی بانه انتخاب «https://banehentekhab.com/» که دارای نماد اعتماد الکترونیک است با خیال راحت خرید خود را انجام و محصول خود را در سراسر ایران درب منزل تحویل بگیرید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

سایتش مطمئنه ایا؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)