حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سریال سیمپسون ها برای فصل ۳۳ و ۳۴ تمدید شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سریال

شبکه فاکس در بیانیه‌ای اعلام کرد که سریال سیمپسون ها برای دو فصل دیگر تمدید یعنی فصل ۳۳ و ۳۴ تمدید می شود. این سریال که هم اکنون فصل ۳۲ آن در حال پخش است تا سال ۲۰۲۳ ادامه خواهد داشت و تعداد قسمت های پخش شده آن به عدد خیره کننده ۷۵۷ خواهد رسید. در ادامه با ما همراه باشید تا نقل قول هایی از سازندگان این سریال و شخصیت اصلی فیلم (هومر) درباره فصل های آتی بخوانیم.

تمدید سریال سیمپسون ها برای دو فصل دیگر

در بین برنامه‌هایی که در ساعات اوج تلویزیون پخش می‌شوند (معمولا بین ساعت ۸ عصر تا ۱۱ شب که شبکه های تلویزیونی بهترین برنامه های خود را در آن زمان پخش می کنند) ، سریال سیمپسون ها رکورددار طولانی‌ترین مدت زمان پخش در تاریخ تلویزیون است. سریال سیمپسون ها داستان خانواده‌ای با همین نام را روایت می‌کند که در شهر خیالی اِسپرینگ‌فیلد زندگی می‌کنند.

از آنجایی که همیشه سازندگان فیلم و شخصیت نمادین سریال خبرهایی را اعلام می کنند، این بار هم هومر و سازندگان فیلم با نقل قول های بامزه ای روح هواداران خود را تازه کردند.

سریال سیمپسون ها

به نقل از collider، مت گرینیگ تهیه‌کننده اجرایی سریال The Simpsons با حالتی طنزگونه به پیر نشدن شخصیت‌ها و کچل بودن هومر اشاره کرد:

همه ما در تیم سیمپسون ها از اینکه بار دیگر این سریال تمدید شد، بسیار هیجان زده هستیم و برای ادامه سریال برنامه‌های بزرگی داریم. هومر قرار است یکی از موهای خود را از دست دهد، میلهاوس برای چشمانش لنز خواهد گذاشت و بارت نیز برای سی و سومین بار، تولد ۱۰ سالگی خود را جشن خواهد گرفت!

جیمز ال. بروکس مدیر اجرایی این سریال گفت:

راز موفقیت من این بود که از همان ابتدا تصمیم گرفتم هیچوقت ناامید نشوم و دست از تلاش برندارم.

مدیرعامل شبکه فاکس، چارلی کولیر، به این خبر اینگونه واکنش نشان داد:

از صمیم قلب خوشحالم که خبر تمدید سریال سیمپسون ها برای فصل های ۳۳ و ۳۴ را اعلام می کنم. همیشه به عوامل سازنده فیلم امیدوار هستیم و مطمئنیم که در نهایت کارشان را به درستی انجام می دهند. به عوامل و تیم سازنده این سریال تبریک می‌گویم و این نکته را یادآور می شوم که آن ها هرچه بیشتر پیش می روند کارشان بهتر و بهتر می شود. به قول معروف کار نیکو کردن از پر کردن است.

صداپیشه های ریک و مورتی | Rick and Morty در دنیای واقعی

و حالا در آخر نوبت به بیانیه هومر سیمپسون ( شخصیت اصلی سریال) رسید:

یوهو! خیلی شانس آوردم. به زودی سن سریال از سن من بیشتر می شود!

چندسال اخیر برای سریال سیمپسون ها تا حدودی متلاطم بوده است، زیرا این مجموعه در مورد انتخاب بازیگران به مشکل خورده است و در نهایت تصمیم گرفتند که بازیگران سفید پوست دیگر نقش شخصیت های رنگین پوست را بازی نکنند. از آنجایی که شخصیت های این سریال هرگز پیر نمی شوند، احتمال تداوم و بقای همیشگی آن وجود دارد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

یا خدا بازهم پیشگویی های عجیب و غریب…..
😤😤😤😤😤

عزیز مبتلا به توهم توطئه هستی سازندگان یکی از برترین سیتکام ها در کنار ریک اند مورتی و بوجک هورسمن به ور چپش هم نیست …..

واقعا چه فکر میکنید این خزعبلات رو گسترش میدید ؟

Mahdi

باز این

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی