حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تریلر فیلم Here Are the Young Men با حضور ستارگان پیکی بلایندرز، بازی تاج و تخت و گامبی وزیر پخش شد

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | فیلم

فیلم Here Are the Young Men به کارگردانی ایئوین مک کین (کارگردان مجموعه مرلین) و با اقتباس از کتابی به همین نام به قلم راب دویلی ساخته شده است. این فیلم با بازی ستارگان سریال های پیکی بلایندرز، بازی تاج و تخت و گامبی وزیر به یک فیلم پرستاره تبدیل شده است. دین چالرز چپمن (در بازی تاج و تخت) ، فین کول (در پیکی بلایندرز) و آنیا تیلور جوی (گامبی وزیر) در این فیلم حضور دارند. در ادامه تریلر فیلم از DiditalSpy آورده شده است.

طرح داستان فیلم Here Are the Young Men

فیلم Here Are the Young Men تصویری از زندگی چند نوجوان را در سال ۲۰۰۳ در دوبلین نشان می دهد. فیلم بر زندگی نوجوان بی هدفی به نام متیو (با بازی چپمن) و دوستانش معطوف است که مدرسه را به خاطر خوش گذرانی و مواد مخدر ترک کرده اند تا آخرین تابستان نوجوانی خود را به تفریحات هیجان انگیز بگذرانند.

متیو شیفته دوستش، جین (با بازی آنیا تیلور جوی)، است و تلاش می کند تا رابطه ناخوشایند خود را با دوست سادیستش یعنی کرنی (با بازی کول) حفظ کند؛ این در حالی است که یکی دیگر از دوستانشان تسلیم پارانویا و افسردگی می شود. این گروه از دوستان به زودی توسط کرنی به پوچ گرایی و خشونت منحرف می شوند و مرتکب خلاف های شوکه کننده ای می شوند که زندگی آن ها را برای همیشه تغییر می دهد.

فیلم Here Are the Young Men

به نقل از اسکرین دیلی علی رغم تله های موجود در سبک فیلم، آنچه در نهایت با آن روبرو می شویم یک داستان اخلاقی قدیمی است که افراد را ترغیب می کند تا مسئولیت انتخاب های خود را بپذیرند و به احساس درست یا غلط بودن کارها دست پیدا کنند.

دیگر بازیگران فیلم Here Are the Young Men

در فیلم مردان جوان اینجا هستند بازیگران دیگری همچون امت جی. اسکنلن (در پیکی بلایندرز) ، تراویس فیمل (در وایکینگ ها) ، کنلت هیل و فردیا والش پیلو (در بازی تاج و تخت) نقش آفرینی کرده اند. فردیا والش پیلو کار خود را با فیلم تحسین شده خیابان آواز در سال ۲۰۱۶ آغاز کرد.

اسامی بازیگران جدید اسپین آف سریال بازی تاج و تخت فاش شد!

تاریخ پخش فیلم Here Are the Young Men

نسخه اولیه فیلم Here Are the Young Men سال گذشته در فستیوال Galway Film Fleadh پخش شد و نقدهای اولیه به ستایش بازیگران و اقتباس جاه طلبانه مک کین از کتاب دویلی پرداختند که در نهایت موجب مقایسه این فیلم با فیلم رگ یابی شد.

قرار بود که فیلم Here Are the Young Men امسال اکران سینمایی شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و بسته بودن سینماها، تولیدکنندگان فیلم تصمیم گرفتند که آن را برای تماشای خانگی پخش کنند.

فیلم Here Are the Young Men

این فیلم در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰) از شبکه Signature Entertainment در انگلیس و شبکه Wildcard در ایرلند پخش می شود و پس از آن در پلتفرم های PVOD مانند Apple TV, Sky Store و Rakuten TV پخش می شود. این فیلم قصد دارد پس از بازگشایی سینماها آن را در سینما نیز اکران کند.

تریلر فیلم را از اینجا می توانید مشاهده کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی