حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE S30 Pro با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی می آید

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ZTE

هفته گذشته، ZTE تایید کرد که به زودی تلفن های هوشمند جدید سری S را در چین معرفی می کند. این شرکت اکنون فاش کرده است که سری S شامل تلفن های هوشمند متمرکز بر دوربین سلفی خواهد بود. حرف S در این سری مخفف Shine است و این سری برای جوانان طراحی و تولید می شود. امروز تایید شد که اولین تلفن هوشمند سری S به عنوان گوشی ZTE S30 Pro وارد چین می شود. همچنین دو ویژگی اصلی این مدل توسط ZTE تأیید شده است.

گوشی ZTE S30 Pro

این پوستر نشان می دهد که گوشی ZTE S30 Pro به یک پنل OLED مجهز می شود که رفرش ریت صفحه نمایش ۱۴۴ هرتز را ارائه می دهد. این تلفن سلفی محور به یک دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. این شرکت هنوز طراحی جلوی گوشی ZTE S30 Pro را فاش نکرده است. از این رو مشخص نیست که این گوشی از یک صفحه حفره دار یا یک بریدگی قطره طور یا یک نمایشگر کامل با دوربین زیر صفحه برخوردار است.

گوشی ZTE S30 Pro

گوشی ZTE S30 Pro

 

به نقل از gizmochina، پوستری که اوایل این هفته منتشر شد ، نشان داد که ZTE S30 Pro از صفحه پشتی رنگی شیب دار برخوردار است. محفظه دوربین مستطیل شکل دستگاه دارای یک سیستم دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED خواهد بود. سایر مشخصات این تلفن هوشمند هنوز مشخص نیست.

در خبرهای دیگری که از ZTE منتشر شده بود، دو تلفن هوشمند با شماره مدل 9030N و 8030N در مراجع گواهینامه 3C و TENAA چین ظاهر شده اند. گوشی ZTE 9030N مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۱، باتری ۳۸۹۰ میلی آمپری ، شارژر ۳۰ وات، تنظیم دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی ، اسکنر اثر انگشت جانبی و ابعاد 164.8 * 76.4 * 7.9 میلی متر است.

 

کیفیت دوربین سلفی زیر نمایشگر گوشی ZTE Axon 20 چطور است؟

 

گوشی ZTE 8030N با سیستم عامل اندروید ۱۱، باتری ۵۸۶۰ میلی آمپری، شارژر ۱۸ وات، تنظیم دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و ابعاد 165.8 * 77 * 9.6 میلی متر دیده شده است.

روز گذشته نیز خبرهایی از گوشی ZTE Axon 30 Pro منتشر شد که قرار است اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ باشد که دارای دوربین زیر صفحه است و اواخر سال ۲۰۲۱ به صورت رسمی معرفی می شود.

 

گوشی ZTE AXON 30 PRO اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ با دوربین زیر نمایشگر

 

به نظر می رسد ZTE در سال ۲۰۲۱ بسیار خبرساز ظاهر شود و گوشی های جدیدی را به بازار معرفی کند. نظر شما درباره گوشی های ZTE چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نظری ندارم😐😜

ali_s

تو عکس زده ۶۴تیتر زده ۴۴

Milad7

بیشتر میتونه داخل چین فروش داشته باشه🙃

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی