حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیلم جدید لیدی گاگا به نام خاندان گوچی | House of Gucci در راه است

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سینما، فیلم

اولین تصاویر از لیدی گاگا و آدام درایور برای بازی در فیلم خاندان گوچی به کارگردانی ریدلی اسکات منتشر شد. در ادامه تاریخ پخش، تصاویر و طرح داستان فیلم جدید لیدی گاگا را به نقل از Screenrant آورده ایم.

فیلم جدید لیدی گاگا به نام خاندان گوچی | House of Gucci

لیدی گاگا و آدام درایور اولین تصاویر خود را برای بازی در فیلم دهه نودی خاندان گوچی منتشر کردند. این فیلم جدید ریدلی اسکات داستان قتل ماریتزیو گوچی، رئیس سابق خانه مد گوچی و نوه بنیانگذار گوچی (گوچیو گوچی) را در سال ۱۹۹۵ روایت می کند.

طرح داستان فیلم جدید لیدی گاگا

در سال ۱۹۹۵، گوچی در راه دفتر خود به میلان بود که توسط یک فرد مسلح ناشناس کشته می شود. سوءظن ها به سمت همسر سابق او، پاتریزیا رگیانی مارتینلی، معطوف شد و ادعا می شد که او یک فرد ضارب را برای کشتن گوچی اجیر کرده است. این زوج پس از ۱۲ سال زندگی مشترک به دنبال خیانت گوچی به مارتینلی در سال ۱۹۸۵ متارکه کردند و در سال ۱۹۹۸ مارتینلی به جرم اجیر کردن یک ضارب برای قتل گوچی متهم شد و به ۲۹ سال زندان محکوم شد. اما در سال ۲۰۱۶، مارتینلی به دلیل خوش رفتاری مجازاتش کاهش پیدا کرد و آزاد شد. علاوه براین، بعدا بخش زیادی از املاک گوچی به مارتینلی رسید و می بینیم که برعکس زندان برای او سودآور بود.

لیدی گاگا

لیدی گاگا

تاریخ پخش فیلم جدید لیدی گاگا

روایت سینمایی اسکات از این حوادث با هنرنمایی برنده اسکار، لیدی گاگا در نقش مارتینلی، و آدام درایور در نقش گوچی برای نوامبر ۲۰۲۱ ( آذر ۱۴۰۰) برنامه ریزی شده است.

روشن است که تا اکران فیلم خاندان گوچی زمان زیادی باقی مانده است و با حضور ستارگانی همچون لیدی گاگا و آدام داریور خیلی دور از انتظار نیست که این فیلم به فصل جوایز راه پیدا کند. در حالی که هنوز تریلر فیلم منتشر نشده است، لیدی گاگا در اینستاگرام خود عکسی منتشر کرده است که او و درایور را در لباس های دهه نودی در ایتالیا نشان می دهد.

فیلم جدید لیدی گاگا به نام خاندان گوچی

لیدی گاگا علاوه بر هشتگ خاندان گوچی (House of Gucci) از عبارت ایتالیایی Signore e Signora Gucci (آقا و خانم گوچی) در پست خود استفاده کرده است. ظاهر لیدی گاگا در این نقش بسیار متفاوت است و این نقش برای او چالش برانگیز خواهد بود. لیدی گاگا و آدام درایور در این عکس به راستی در همه جزئیات شبیه زوج های قدرتمند مد دهه نودی هستند. درایور اولین بار نیست که در نقش زوجی بازی می کند که رابطه آن ها خوب پیش نمی رود؛ به عنوان مثال در سال ۲۰۱۹ در فیلم داستان ازداوج برای نقش نوآ بامباخ نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. در مورد لیدی گاگا هم او از سال ۲۰۱۸ پس از بازی در فیلم ستاره ای متولد شد در فیلم دیگری بازی نکرد؛ او در آن فیلم خوش درخشید و برای آن نقش نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

ترسناک ترین فیلم های تاریخ سینما

برخی شاید ایده اسکات را برای ساخت فیلم خاندان گوچی سرزنش کنند و معتقدند که این فیلم در واقع از جنایت مارتینلی تقدیر می کند. اما داستانی به بزرگی این داستان مطمئنا چیزی بیشتر از داستان محکومیت مارتینلی در بر دارد. مخاطب همیشه به داستان های مربوط به قتل و توطئه جذب می شوند و هنگامی که این داستان ها مربوط به افراد مشهور و سلبریتی ها می شود، همه چیز شدت می گیرد. فیلم House of Gucci با وجود فیلمساز برجسته ای همچون ریدلی اسکات و بازیگران محبوبش به طور قطع یکی از فیلم هایی است که در زمستان سال آینده در مورد آن صحبت های زیادی می شود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

قاقا جان چه خبر از هانتر بایدن 🤣🤣🤣

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی