حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو Find X3 Neo و Find X3 Lite رسما معرفی شدند

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اوپو

با معرفی خانواده پر جمعیت اوپو Find X3 می توان گفت که امروز یک روز بزرگ برای Oppo است. ما با اوپو ایکس ۳ پرو و اوپو ایکس ۳ آشنا شدیم اما این کافی نیست زیرا اوپو دو دستگاه دیگر دارد که قابل توجه هستند. بله، گوشی های اوپو Find X3 Neo و Find X3 Lite رسما معرفی شدند و با تراشه های جالبی هم همراه هستند.

اوپو Find X3 Neo

اوپو Find X3 Neo

اوپو Find X3 Neo

اوپو Find X3 Neo یک صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED ۲ لبه خمیده FHD + با رفرش ریت ۹۰ هرتز را به ارمغان می آورد. این پنل دارای گواهینامه HDR10 است. این پنل نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در سوراخ تکی و همچنین یک اسکنر اثر انگشت است. این گوشی با تراشه پرچمدار سال گذشته یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ ارایه می شود که همراه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی که قابل ارتقا نیست، است.

دوربین اوپو Find X3 Neo

دوربین اوپو Find X3 Neo

در قسمت پشتی ما یک دوربین سه گانه داریم که با همان سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 همراه با OIS موجود در مدل های پرچمدار Find X3 را دارد. این دوربین در کنار دوربین دوربین 13 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار دارد. قسمت پشتی آن با طرح Glow اوپو ساخته شده است که باید لکه ها و اثر انگشت ها را به خوبی کنترل کند.

ما همچنین یک باتری 4500 میلی آمپری با شارژ سریع 65W SuperVOOC 2.0 داریم. در بخش نرم افزار شاهد اندروید ۱۱ و رابط کاربری Color OS 11.1 هستیم.

اوپو Find X3 Neo در رنگ های سیاه Starlight و نقره ای کهکشانی عرضه می شود. این دستگاه با قیمت 699 پوند (حدود 815 یورو / 975 دلار) از اواسط فروردین ۱۴۰۰ عرضه می شود. حقیقتا این قیمت بالایی برای یک گوشی با اسنپدارگون ۸۶۵ است.

اوپو Find X3 Lite

اوپو Find X3 Lite

اوپو Find X3 Lite

با Find X3 Lite، اوپو به چیپست Snapdragon 765G مجهز شده است. این تراشه میان رده قدیمی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود که حافظه داخلی این دستگاه هم قابل توسعه نیست. این دستگاه با صفحه نمایش 6.4 اینچی ارائه می شود که دارای رفرش ریت ۹۰ هرتز و رزولوشن + FHD و اسکنر اثر انگشت یکپارچه است.

اوپو Find X3 Lite

اوپو Find X3 Lite

پشت این دوربین دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکس های ماکرو و داده های عمق محیط است.

باتری اوپو Find X3 Lite به ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعت می رسد و مانند مدل برترش شارژ ۶۵ وات SuperVOOC 2.0 دارد. اوپو Find X3 Lite همچنین تنها مدلی است که از جک هدفون بهره می برد.

اوپو Find X3 Lite با رنگ های نقره ای کهکشانی، مشکی ستاره ای و آبی Astral با قیمت خرده فروشی 399 پوند که معادل 465 یورو / 560 دلار است، عرضه می شود.

نظر شما چیست؟ گوشی های جدید اوپو را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

Mi 10s نسخه ۱۲/۲۵۶GB با قیمت 580 دلار معرفی شد خیلی ها غر زدیم 😑

ali_s

قیمتا ناجوره همشون😐

afsoon

خیلی گرونه .

saeed_l

شیاومی عشقه 😍

Milad7

اوه اوه چقدر گرون😕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)